Ειδικότερα του κύριου οδικού άξονα ΕΟ2 της μελέτης που χωροθετείται από τον κόμβο Ακρίβη εώς τον κόμβο Μονολιθίου με χιλιομέτρηση από ΧΘ. και της κύριας οδικής Αρτηρίας ΒΙ.ΠΕ, που χωροθετείται ως νέος οδικός Άξονας βορείως της ΒΙ.ΠΕ Πρέβεζας από το Κυκλικό Κόμβο 1, επί της ΕΟ. 21 (Φιλιππιάδας (από ΕΟ5) - Πρέβεζας) στο ύψος του Νέου Αρχαιολογικού Μουσείου Πρέβεζας, με ενδιάμεσους Κυκλικούς Κόμβους 2&3 και εώς τον Κυκλικό Κόμβο 4 πλησίον του Οικισμού Μύτικα, με την διαμόρφωση του Ανισόπεδου Κόμβου Μύτικα επί της Παραλιακής ΕΟ. (Ηγουμενίτσας-Μόρφη-Πρέβεζα-Άκτιο-Βόνιτσα), μετά των κλάδων σύνδεσης Α,Β,C,D και του παράπλευρου δικτύου ASR, ΔSR 0+000m εώς 1+843m, η οποία είναι ενταγμένη στο Δευτερεύον Εθνικό Οδικό Δίκτυο (Ε.Ο 19_ Πρέβεζα-Αρχάγγελος), όπως αναλυτικά περιγράφονται στην εισήγηση της αρμόδιας Υπηρεσίας Δ/νσης Τεχνικών Έργων Περιφέρειας Ηπείρου.
Σε επικοινωνία που είχε το atpreveza.gr με τον Αντιπεριφερειάρχη Πρέβεζας Στράτο Ιωάννου μας εξήγησε πως πρόκειται για ακόμη μία από την πληθώρα απαραίτητων διαδικασιών, που πρέπει να κάνει η Περιφέρεια, ώστε να μπορέσει να προκηρύξει τη δημοπράτηση του έργου.
Οι υπηρεσίες της Π.Ε. Πρέβεζας έχουν στείλει σχετικές αιτήσεις προς κάθε αρμόδιο φορέα και εταιρεία (όπως π.χ. ΟΤΕ, ΔΕΗ), που εμπλέκονται στο να ολοκληρωθούν οι διαδικασίες και ο κ. Ιωάννου υπολογίζει πως στο επόμενο δίμηνο θα βγει και η προκήρυξη του έργου.