Ένας σχεδιασμός που στους Δήμους αποτελεί τον “οδικό χάρτη” για το πως θα επιδιώξει την τουριστική του προβολή ο Δήμος, ένα πλήρες Επιχειρησιακό Σχέδιο, κοστολογημένο, με στόχους βραχυπρόθεσμους και μακροπρόθεσμους.
Παρ' όλα αυτά στην περίπτωση του Δήμου Πρέβεζας, μοιάζει για πολλοστή φορά (αν και σε σχέση με πριν από τέσσερα χρόνια η κατάρτιση του πλάνου είναι σαφώς προς το καλύτερο), να σχεδιάζεται το “τι”, αλλά όχι το “πως” θα υλοποιηθεί. Το implementation ή αλλιώς εφαρμογή.
Δείτε ολόκληρο το πρόγραμμα: