Πέμπτη, 11 Απριλίου 2019 12:02

Απεργούν την Παρασκευή οι καθηγητές εκπαιδευτικοί σε όλη τη χώρα

Τις παρακάτω ανακοινώσεις εξέδωσαν οργανώσεις εκπαιδευτικών στο Ν. Πρέβεζας, για την απεργία στις 12 Απριλίου:

ΠΑΜΕ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΠΡΕΒΕΖΑΣ

 

12 ΑΠΡΙΛΗ ΑΠΕΡΓΟΥΜΕ ΓΙΑ ΜΑΣ ΚΑΙ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΑΣ!

ΑΘΗΝΑ 12:00 ΠΡΟΠΥΛΑΙΑ // ΘΕΣΑΛΟΝΙΚΗ 12:00 ΑΓΑΛΜΑ ΒΕΝΙΖΕΛΟΥ

ΝΑ ΜΗΝ ΠΕΡΑΣΟΥΝ ΤΑ ΣΧΕΔΙΑ ΤΗΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ ΓΙΑ ΕΝΑ
ΛΥΚΕΙΟ “ΑΡΕΝΑ ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΜΟΥ” ΓΙΑ ΜΑΘΗΤΕΣ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥΣ!

ΤΟ ΣΧΕΔΙΟ ΓΙΑ ΤΟ ΛΥΚΕΙΟ ΝΑ ΑΠΟΣΥΡΘΕΙ!

 

Το Υπουργείο Παιδείας στη συνάντησή του με το Δ.Σ. της ΟΛΜΕ δήλωσε ότι επιδιώκει σύντομα να προχωρήσει στην ψήφιση του νομοσχέδιου για τη Γ΄ Λυκείου και το νέο σύστημα εισαγωγής στα ΑΕΙ – ΤΕΙ, που επί της ουσίας δε διαφοροποιείται από τις εξαγγελίες της κυβέρνησης τον περασμένο Σεπτέμβρη.

Η κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ φτιάχνει ένα Λύκειο πιο ταξικό, με περιορισμό της Γενικής Παιδείας στη Β’ Λυκείου. Επί της ουσίας ακυρώνει μια ολόκληρη τάξη, τη Γ Λυκείου, αφού τη μετατρέπει σε προπαρασκευαστικό έτος για τις εξετάσεις, δηλαδή σε φροντιστήριο.

Αυτό το σχολείο όχι μόνο δεν καταργεί την ανάγκη των μαθητών για φροντιστήρια αλλά αντίθετα τη γιγαντώνει, αφού προσδένει ακόμα πιο ασφυκτικά τη διαδικασία της πρόσβασης με το σχολείο, αυξάνει την ύλη, κάνει ακόμα πιο δύσκολη την απόκτηση του απολυτηρίου με «αναβαθμισμένες» εξετάσεις στα πρότυπα των Πανελλαδικών.

Και η σημερινή κυβέρνηση συνεχίζει την πολιτική των προηγούμενων κυβερνήσεων, αφού κόβει παραπέρα τις δαπάνες για την Παιδεία. Κατάργησε ακόμα και την ΠΔΣ, φτιάχνει τμήματα 25-27 μαθητών, υποβαθμίζει συνεχώς τη γενική παιδεία. Υπηρετεί πιστά την πολιτικής της Ε.Ε., για ένα σχολείο πιο γερά δεμένο με τις ανάγκες της αγοράς μακριά από τις μορφωτικές ανάγκες των παιδιών.

Δεν τους νοιάζει η πίεση και το άγχος που ζούνε τα παιδιά μας σε ένα σχολείο γεμάτο ψυχοφθόρες και εξοντωτικές εξετάσεις. Τα σχέδιο αυτό ούτε καινούργιο είναι, ούτε καινοτόμο! Το σχέδιο Γαβρόγλου είναι αντιγραφή μ’ αυτό του Αρβανιτόπουλου!

Οι εκπαιδευτικοί, οι γονείς και οι μαθητές δεν έχουμε άλλο δρόμο παρά τον δρόμο του αγώνα. Γνωρίζουμε τι περιμένει τους εκπαιδευτικούς, τους μαθητές αλλά και τι οικονομικά βάρη θα φέρει στη λαϊκή οικογένεια ένα λύκειο ακόμα πιο σκληρό και ανταγωνιστικό, χωρίς ψήγματα γενικής παιδείας, με εκπαιδευτικούς και μαθητές να τρέχουν χωρίς ανάσα. Γνωρίζουμε καλά τις επιπτώσεις αυτών των αλλαγών στα εργασιακά μας δικαιώματα!

Είμαστε παιδαγωγοί και θέλουμε να κοιτάμε τα παιδιά μας στα μάτια. Αγωνιζόμαστε για ένα σχολείο με ό,τι επιβάλλει η εξέλιξη των επιστημών, της τεχνολογίας, του ανθρώπινου πολιτισμού. Ένα σχολείο, που δε θα κοιτά τους μαθητές και τις οικογένειές τους στην τσέπη, που δε θα τους διαχωρίζει, αλλά θα μορφώνει πραγματικά και ολόπλευρα όλα τα παιδιά. Για ένα σχολείο, που δε θα αντιμετωπίζει τους μαθητές σαν “παπαγαλάκια” και “μέσους όρους βαθμολογιών”, αλλά θα θέτει τις βάσεις για ανθρώπους δημιουργικούς, με κριτική σκέψη, μορφωμένους, όποιο επάγγελμα και αν ακολουθήσουν στη ζωή τους.

Μαζί με τους εργαζόμενους γονείς και τους μαθητές αγωνιζόμαστε για ένα πραγματικά δημόσιο και δωρεάν σχολείο, για όλα τα παιδιά, που θα μορφώνει και δε θα εξοντώνει!

Διεκδικούμε:

  • Αποσύνδεση του Λυκείου από την είσοδο σε ΑΕΙ και ΤΕΙ.

  • Απεριόριστη δυνατότητα πολλαπλών επιλογών προτίμησης, με δικαίωμα επανάληψης της

διαδικασίας όσες φορές επιθυμούν οι υποψήφιοι και κατοχύρωση βαθμολογίας μαθημάτων

και για τις επόμενες χρονιές.

  • Όχι στις αντιεπιστημονικές αλλαγές στο αναλυτικό πρόγραμμα και τα προγράμματα σπουδών.

  • Όχι στην απαξίωση μαθημάτων και αντικειμένων.

  • 20 μαθητές στα τμήματα Γυμνασίου και Γενικής Παιδείας του Λυκείου - 15 μαθητές στους

προσανατολισμούς- 10 μαθητές στα εργαστήρια.

  • Πρόσθετη Διδακτική Στήριξη και Ενισχυτική Διδασκαλία από την έναρξη της σχολικής χρονιάς με όλο το απαραίτητο προσωπικό.

  • Πραγματική αναβάθμιση της Επαγγελματικής Εκπαίδευσης σε υποδομές και προσωπικό. Δουλειά με δικαιώματα για τη νέα γενιά. Το ποσοστό 10% της εισαγωγής στο Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής να παραμείνει επ’ αόριστο και να ισχύσει και για τα υπόλοιπα τμήματα ΤΕΙ που συγχωνεύτηκαν με ΑΕΙ.

Δεν κάνουμε βήμα πίσω από το σύνολο των διεκδικήσεών μας για όλα τα δικαιώματά μας:

  • για όλα όσα μας έκλεψαν τα προηγούμενα χρόνια,

  • για αυξήσεις στους μισθούς μας, για την επαναφορά 13ου και 14ου μισθού,

  • για την κατάργηση όλων των αντιασφαλιστικών νόμων, που οδηγούν έως τα 67 χρόνια μέσα στην τάξη,

  • για τις προσλήψεις μόνιμων εκπαιδευτικών και τη μονιμοποίηση όλων των αναπληρωτών,

  • για τη χρηματοδότηση των σχολείων και των σχολικών επιτροπών στο ύψος των πραγματικών αναγκών!

Θέλουμε να δουλεύουμε και να ζούμε με αξιοπρέπεια!

ΝΑ ΑΠΟΣΥΡΘΕΙ ΕΔΩ ΚΑΙ ΤΩΡΑ Η ΚΥΒΕΡΝΗΤΙΚΗ ΠΡΟΤΑΣΗ ΓΙΑ ΤΟ ΛΥΚΕΙΟ!

Εκπαιδευτικοί, γονείς και μαθητές να οργανώσουν την πάλη ενάντια στα σχέδια της κυβέρνησης!

ΟΛΟΙ ΣΤΗΝ ΑΠΕΡΓΙΑ 12 ΑΠΡΙΛΗ!

Απρίλης 2019

 

 

 

 

 

ΜΕΤΩΠΙΚΗ ΑΡΙΣΤΕΡΗ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ καθηγητών Πρέβεζας

Αγωνιστικές Παρεμβάσεις Συσπειρώσεις Κινήσεις Δ.Ε.

 

Να αποσυρθεί τώρα το αντιεκπαιδευτικό σχέδιο νόμου για το Λύκειο

Να γίνουν αποδεκτά τα αιτήματα του κλάδου για το δημόσιο σχολείο

Όλοι – όλες στην απεργία την Παρασκευή 12/4 και στα συλλαλητήρια

 

Καλούμε όλους τους συναδέλφους να συμμετέχουν μαζικά στην 24ωρη απεργία την Παρασκευή 12/4 και στα συλλαλητήρια που οργανώνονται στην Αθήνα, στη Θεσσαλονίκη και σε άλλες πόλεις για να αποσυρθεί το αντιεκπαιδευτικό σχέδιο νόμου για το Λύκειο. Για να ανακόψουμε τα αντιεκπαιδευτικά μέτρα κυβέρνησης – ΕΕ – ΟΟΣΑ σε βάρος του δημόσιου σχολείου και του εκπαιδευτικού. Για να προωθήσουμε τις βασικές διεκδικήσεις και τα αιτήματα του κλάδου.

Αντιεκπαιδευτικές οι αλλαγές της κυβέρνησης για το Λύκειο

 Αφαιρείται μια τάξη από την αναγκαία εκπαίδευση όλων των παιδιών, η Γ τάξη του Γενικού Λυκείου που μετατρέπεται σε «προπαρασκευαστική» για την τριτοβάθμια εκπαίδευση. Ως μοναδικά μαθήματα γενικής παιδείας της Γ Λυκείου παραμένουν μόνο η Νεοελληνική Γλώσσα και Γραμματεία, τα Θρησκευτικά και η Φυσική Αγωγή, ενώ αυξάνει η ύλη των μαθημάτων Προσανατολισμού, πράγμα που στερεί τα παιδιά από την παροχή των απαραίτητων επιστημονικών γνώσεων αλλά και καθιστά δύσκολη την παρακολούθηση τους από όλα.

 Πιο λίγοι μαθητές θα μπορούν να αποκτήσουν το απολυτήριο αφού προστίθενται νέοι εξεταστικοί φραγμοί. Το 40% του βαθμού του απολυτηρίου θα προκύπτει από εξετάσεις στα τέσσερα μαθήματα των πανελλαδικών με θέματα εξωτερικά του σχολείου, σε ομάδες σχολείων που θα επιτηρούνται και θα βαθμολογούνται από καθηγητές άλλων σχολείων.

 Διαμορφώνεται η βάση για την υποβάθμιση του απολυτηρίου των ΕΠΑΛ, αφού προπαγανδίζεται ότι το απολυτήριο του Γενικού Λυκείου αποκτά «τη σοβαρότητα που του αξίζει» ώστε με αυτό «να αναζητήσουν μια θέση στο Δημόσιο ή και στον ιδιωτικό τομέα». Και επιπλέον γιατί το απολυτήριο των ΕΠΑΛ δεν θα μπορεί να οδηγήσει στην εισαγωγή σε κάποιο τμήμα (ΤΕΠ), χωρίς πανελλαδικές εξετάσεις. Το ποσοστό εισαγωγής απ[ό τα ΕΠΑΛ θα διαμορφώνεται κάθε φορά, ξεχωριστά για κάθε Τμήμα με βάση τις προτιμήσεις από τα ΓΕΛ και τα ΕΠΑΛ.

 Ο χωρισμός των πανεπιστημιακών τμημάτων ουσιαστικά «σε χαμηλής και υψηλής ζήτησης, όχι μόνο αντίκειται σε όποια μορφωτική διάσταση αλλά γίνεται με αγοραίους όρους προσφοράς και ζήτησης.

 Ο ρόλος των εκπαιδευτικών μέσα σε αυτό το τοπίο θα επιδεινωθεί και στο διδακτικό και στο εργασιακό επίπεδο. Στην υπάρχουσα εργασιακή υποβάθμιση θα προστεθεί και η εργασιακή ομηρία με τη μείωση ωρών και αντικειμένων. Επιπλέον η απόσπαση της Γ τάξης από το Λύκειο και τη γενική παιδεία και η πλήρης διαφοροποίηση του Γενικού Λυκείου από τα ΕΠΑΛ, διαμορφώνει τη βάση και για την κατηγοριοποίηση των εκπαιδευτικών.

 Οι νέοι εξεταστικοί φραγμοί και ο εντεινόμενος ανταγωνισμός θα οδηγήσουν στη νέα γιγάντωση των φροντιστηρίων και της παραπαιδείας.

 Η πρόταση του υπουργείου παιδείας για τη Γ Λυκείου αντιστοιχίζεται με τις συνολικότερες αντιδραστικές αλλαγές στην τριτοβάθμια εκπαίδευση με τη δημιουργία σχολών, τμημάτων, προγραμμάτων και πτυχίων πολλών ταχυτήτων.

 

Το αντιεκπαιδευτικό νσχ συνδέεται άμεσα με τις αντιδραστικές αλλαγές

συνολικά στην εκπαίδευση και την εργασία των εκπαιδευτικών

Οι ομάδες σχολείων για τις απολυτήριες εξετάσεις θα είναι η βάση για την αυτοαξιολόγηση των σχολείων από το Σεπτέμβρη και της αξιολόγησης των εκπαιδευτικών αργότερα. Μικρότερο Γενικό Λύκειο είναι ένα Λύκειο προσαρμοσμένο στις περικοπές για να βγαίνουν τα δημοσιονομικά πλεονάσματα. Η αδυναμία συγκρότησης τμημάτων Ομάδων Προσανατολισμού με βάση και την Υ.Α για την συγκρότηση τμημάτων θα οδηγήσει στη συρρίκνωση τμημάτων σχολείων και τη μείωση θέσεων εργασίας. Παράλληλα προωθείται το Προσοντολόγιο – λαιμητόμο αξιολόγησης και διαίρεσης των αναπληρωτών, η υπονόμευση των ΕΠΑΛ και η μισθολογική καθήλωση των εκπαιδευτικών. Τα συνεχή γιούρογκρουπ και οι μεταμνημονιακές αξιολογήσεις των δανειστών αποδεικνύουν ότι η κυβέρνηση είναι εποπτευόμενη από την ΕΕ, οι αντιλαϊκές πολιτικές καλά κρατούν, ενώ τα σκληρά προαπαιτούμενα (πλειστηριασμοί, ιδιωτικοποιήσεις, μεταρρυθμίσεις, λιτότητα σε μισθούς και συντάξεις και κοινωνικές δαπάνες, κ.ά.), την εφαρμογή των οποίων απαιτούν, επιβεβαιώνουν ότι η πολιτική της κυβέρνησης είναι σε βάρος της κοινωνικής πλειοψηφίας. Είναι η ίδια πολιτική που φέρνει ξανά τις βασικές διεκδικήσεις του κλάδου στην πρώτη γραμμή.

 

Με πανεκπαιδευτικό μέτωπο με γονείς, μαθητές,

αναπληρωτές, αδιόριστους και φοιτητές μπορούμε να νικήσουμε !

Τον περσινό Μάρτιο και το φετινό Ιανουάριο με πρωτοβουλία αναπληρωτών, ΕΛΜΕ, Συλλόγων Π.Ε., και φοιτητικών συλλόγων δόθηκαν μεγάλοι αγώνες ενάντια στο προσοντολόγιο που διεκδίκησαν το δικαίωμα στη μόνιμη και σταθερή εργασία, μόνιμους μαζικούς διορισμούς αποκλειστικά με βάση το πτυχίο και την προϋπηρεσία. Έγιναν κινητοποιήσεις σε όλες τις πόλεις, Γ. Σ. μέσα στο υπουργείο, κατάληψη της Πρυτανείας στην Αθήνα μετατρέποντάς την σε κέντρο του αγώνα κόντρα στην τυπική διαμαρτυρία για την "τιμή των όπλων" και ανέδειξαν για το κίνημα τις δυνατότητές του, όχι μόνο να διατυπώνει σχέδια αγώνων, αλλά και να τα υλοποιεί. Αυτοί οι αγώνες είναι ελπιδοφόροι και ανοίγουν δρόμους.

 

Οι εκπαιδευτικοί να γίνουμε πρωταγωνιστές στις διεκδικήσεις του κλάδου

Αν δεν ανακόψουμε την εφ’ όλης της ύλης επίθεση που δέχονται το δημόσιο σχολείο και οι εκπαιδευτικοί, κινδυνεύουμε ως εργαζόμενοι, όχι μόνο να βρεθούμε σε δυσμενέστερη κατάσταση, αλλά και να δυσκολέψουν οι όροι ανάπτυξης του κινήματος. Δυνατότητες για μια αποφασιστική απάντηση μπορούν να υπάρξουν μόνο αν οι ίδιοι οι εκπαιδευτικοί γίνουν πρωταγωνιστές και πάρουν την υπόθεση των αγώνων στα χέρια τους.

Το προηγούμενο διάστημα επανειλημμένα είχαμε ασκήσει κριτική στην πλειοψηφία της ΟΛΜΕ των ΔΑΚΕ – ΣΥΝΕΚ με τη στήριξη και της ΠΕΚ για συγκάλυψη στην αντιλαϊκή και αντιεκπαιδευτική πολιτική Κυβέρνησης – ΕΕ – ΟΟΣΑ, για τις ευθύνες του ΠΑΜΕ που δεν έχει πρόταση αγώνα, αλλά διαμαρτυριών. Όλοι μαζί καταψήφισαν την πρόταση των Παρεμβάσεων να τεθούν στη συνάντηση με τον Γαβρόγλου (20/3) και τα άλλα αιτήματα του κλάδου και να συμπεριληφθούν στην εισήγηση και ψήφισαν με υπόμνημα να ζητήσουν άλλη συνάντηση μαζί του! Όλα αυτά δεν είναι παρελθόν….. Το παρόν όμως είναι η αντιλαϊκή και αντιεκπαιδευτική πολιτική της κυβέρνησης που μόνο με τους αγώνες μπορεί να ανακοπεί.

Να ξεπεράσουμε την κατάσταση της απραξίας που επικρατεί στον κλάδο. Δεν μας αντιστοιχεί η «άνευ όρων παράδοση» που μας οδηγεί η ηγεσία της ΟΛΜΕ. Η κυβέρνηση επέλεξε την προώθηση αντιεκπαιδευτικών μέτρων αυτή την περίοδο. Δεν έχουμε την πολυτέλεια επιλογής του χρόνου. Η μάχη πρέπει να δοθεί τώρα!

Να πάρουμε μαζικά μέρος στην 24ωρη απεργία και στα συλλαλητήρια σαν το πρώτο βήμα για να ξεκινήσει ο αγώνας. Ο αγώνας να κλιμακωθεί όλες τις μέρες συζήτησης στη βουλή του νσχ. για το Λύκειο με συγκεντρώσεις, καταλήψεις και πανελλαδική συγκέντρωση στην Αθήνα.

Απαιτούμε – διεκδικούμε – αγωνιζόμαστε να γίνουν δεκτά τα αιτήματα

  • Να αποσυρθεί τώρα το αντιεκπαιδευτικό σχέδιο νόμου για το Λύκειο.

  • Μαζικούς μόνιμους διορισμούς όλων των αναπληρωτών με βάση αποκλειστικά το πτυχίο και όλη την προϋπηρεσία, καμιά απόλυση αναπληρωτή. Όχι στο προσοντολόγιο.

  • 20 μαθητές στο τμήμα - 15 στις Ομάδες Προσανατολισμού -10 στα εργαστήρια.

  • Όχι στην αξιολόγηση – αυτοαξιολόγηση.

  • Επαναφορά του ωραρίου στα προ του 2013.

  • Όχι στην υπονόμευση και υποβάθμιση των ΕΠΑΛ.

  • Αυξήσεις στους μισθούς και τις συντάξεις, επαναφορά του 13ου-14ου μισθού και απόδοση των αναδρομικών, να γίνουν δεκτά τα αιτήματα για τους πρώην διαθέσιμους.

  • Κατάργηση του ν. Κατρούγκαλου, σύνταξη στα 30 χρόνια, όχι στις περικοπές στους συνταξιούχους μετά το 2016.

  • Όλα τα προσφυγόπουλα στην πρωινή ζώνη των σχολείων.

  • Ενιαίο δωδεκάχρονο, δημόσιο και δωρεάν σχολείο για όλα τα παιδιά και όλους τους εκπαιδευτικούς.

Οι εκπαιδευτικοί να πάρουμε την υπόθεση του αγώνα στα χέρια μας!

 

 

 

  1. ΡΟΗ-ΕΙΔΗΣΕΩΝ
  2. ΔΗΜΟΦΙΛΕΣΤΕΡΑ

title1 -- Διαβάστε επίσης... --

Πολιτική

08 Μαϊος 2024
Το Νοσοκομείο της Πρέβεζας επισκέφθηκε το απόγευμα της Τρίτης ο Πρόεδρος του ΣΥΡΙΖΑ ΠΣ Στέφανος Κασσελάκης, στα πλαίσια της περιοδείας του στην Ήπειρο. Ο κ. Κασσελάκης συνοδευόμενος από το
07 Μαϊος 2024
Ο Πρόεδρος του ΣΥΡΙΖΑ-Προοδευτική Συμμαχία Στέφανος Κασσελάκης θα περιοδεύσει σήμερα σε Πάργα και Πρέβεζα, ενώ αύριο θα βρεθεί στη Φιλιππιάδα, αφού ...
02 Μαϊος 2024
Στην Πρέβεζα αναμένεται να βρεθεί την Τρίτη 7 Μαΐου ο Πρόεδρος του ΣΥΡΙΖΑ Στέφανος Κασσελάκης. Σύμφωνα με πληροφορίες ο Πρόεδρος του ΣΥΡΙΖΑ θα ...
30 Απριλίου 2024
Πραγματοποιήθηκε το μεσημέρι της Δευτέρας ειδική συνεδρίαση λογοδοσίας του Δημάρχου στο δημοτικό συμβούλιο Πρέβεζας, η οποία ως διαδικασία ...
30 Απριλίου 2024
Συνέντευξη Τύπου, όπου παρουσιάστηκαν οι 42 υποψήφιοι Ευρωβουλευτές της στην εκλογική “μάχη” της 9ης Ιουνίου, παραχώρησε στην αίθουσα εκδηλώσεων του ...

Αθλητισμός

23 Απριλίου 2024
Την 3η θέση στα 400 μέτρα εμπόδια κατέκτησε η Κυριακή Τσαούση στους Πανελλήνιους Σχολικούς Αγώνες Κλασσικού Αθλητισμού ΓΕ.Λ. – ΕΠΑ.Λ. Ελλάδας – Κύπρου 2024. Η αθλήτρια του Δημήτρη Γεωργοπέτρη
22 Απριλίου 2024
Στα πλαίσια του διασυλλογικού πρωταθλήματος Κ16, που έγινε στα Γιάννενα τις 20/4/24 η Χαρά Γέρου σημείωσε τη 5η καλύτερη επίδοση της τελευταίας ...
15 Απριλίου 2024
Ο Σύνδεσμος Προπονητών Ποδοσφαίρου Πρέβεζας-Λευκάδας απέστειλε την παρακάτω συγχαρητήρια ανακοίνωση: Θερμά συγχαρητήρια !!!!στους συλλόγους ...
12 Απριλίου 2024
Στο δημοτικό στάδιο “Αθανασία Τσουμελέκα” θα πραγματοποιηθεί την Κυριακή 21 Απριλίου ο τελικός του Κυπέλλου ΕΠΣ Πρέβεζας-Λευκάδας ανάμεσα στον Ερμή ...
03 Απριλίου 2024
Από την Οργανωτική Επιτροπή Σχολικών Αθλητικών Δραστηριοτήτων(Ο.Ε.Σ.Α.Δ.) Πρέβεζας, ανακοινώνεται ότι στα πλαίσια των Πανελλήνιων Αγώνων ΓΕ.Λ. & ...

Πολιτισμός

08 Μαϊος 2024
Ο δύο φορές βραβευμένος με Χρυσό Φοίνικα Ken Loach σκηνοθετεί με αφοπλιστική απλότητα και αμεσότητα το επίκαιρο κύκνειο άσμα του «Η τελευταία παμπ» που προβάλλει η Κινηματογραφική Λέσχη Πρέβεζας την
25 Απριλίου 2024
  Κρατήσεις στο : 2682089789, 6909963253 ή με μήνυμα στην σελίδα του Diem στο Instagram και στο Facebook!
25 Απριλίου 2024
Επιστημονική Ημερίδα με θέμα «Η Πρέβεζα στα Οθωμανικά αρχεία», συνδιοργανώνει το Ίδρυμα Ακτία Νικόπολις και η Περιφερειακή Ενότητα Πρέβεζας την ...
24 Απριλίου 2024
Ο Δήμος Πρέβεζας διοργανώνει Εκδήλωση για τον Εορτασμό της Παγκόσμια Ημέρα Χορού το Σάββατο 27 Απριλίου 2024 και ώρα 18:30 π.μ στην Πλατεία ...

Στήλες

06 Ιουλίου 2012
Αραβικές δυνάμεις υπό τον Λόρενς της Αραβίας και τον βεδουίνο Αούντα Ιμπού Ταγί καταλαμβάνουν το λιμάνι της Άκαμπα από τους Οθωμανούς Τούρκους στις 6 Ιουλίου 1917, κατά τη διάρκεια της αραβικής
26 Ιουνίου 2012
Η ομοσπονδιακή κυβέρνηση της Γιουγκοσλαβίας απορρίπτει τις διακηρύξεις ανεξαρτησίας της Σλοβενίας και της Κροατίας. Αρχίζει ο Πόλεμος των Δέκα ...
21 Ιουνίου 2012
Σκάνδαλο της Κτηματικής Τράπεζας της Ελλάδας ξεσπά στις ΗΠΑ, με συλλήψεις σε διάφορες πόλεις της Αμερικής, για παράνομες καταθέσεις 700 εκατομμυρίων ...
19 Ιουνίου 2012
Οι Έλληνες συντρίβουν τους Βούλγαρους στη μάχη Κιλκίς - Λαχανά, κατά τη διάρκεια του Β' Βαλκανικού Πολέμου, στις 19 Ιουνίου 1913. Η μάχη ξεκίνησε ...
16 Ιουνίου 2012
Παρουσία στενών συγγενών, λίγων φίλων και εκπροσώπων των πολιτικών κομμάτων, χωρίς επικήδειους λόγους, κηδεύτηκε στο νεκροταφείο Παιανίας στις 16 ...