Το συγκεκριμένο έργο (δείτε ΕΔΩ και ΕΔΩ), έχει καθυστερήσει σε σχέση με τον αρχικό προγραμματισμό τουλάχιστον μία πενταετία και όπως προκύπτει από το ρεπορτάζ ούτε η τελευταία προθεσμία τηρήθηκε και το έργο δεν είναι έτοιμο να ξεκινήσει τη δοκιμαστική του λειτουργία.
Θυμίζουμε ότι ο Δήμος Πρέβεζας πρέπει επιπλέον να κρατά συνεχώς ενήμερη τη διαχειριστική αρχή του έργου για τις ιδιωτικές συνδέσεις που θα γίνουν στη Δ.Ε. Λούρου (δείτε ΕΔΩ).
Την πρώτη... προειδοποίηση για τις επερχόμενες καθυστερήσεις είχε κάνει ο τότε σύμβουλος της Λαϊκής Συσπείρωσης, Βαγγέλης Τσοβίλης, στις 23/7/2012 (δείτεΕΔΩ), όταν υποστήριξε: “Πάρ' όλα αυτά όμως δεν θα ψηφίσουμε την εισήγηση, γιατί και στην Οικονομική Επιτροπή διαφωνήσαμε ,αλλά και γιατί θέλουμε τα κατασκευαστικά έργα να είναι υπό ενιαίο δημόσιο κατασκευαστικό φορέα , προκειμένου να παραδίδονται έγκαιρα , να είναι ασφαλή και μικρού κόστους. Το αντίθετο συμβαίνει πολλές φορές όταν δίνονται σε μεγάλες κατασκευαστικές εταιρείες και ελπίζουμε αυτό το έργο να γίνει σύντομα , με βάση την σύμβαση και να λυθεί ένα χρόνιο πρόβλημα για την προστασία της περιοχής και του Αμβρακικού”.
Η πρώτη “μάχη” στο δημοτικό συμβούλιο Πρέβεζας έγινε στις 22/9/2014 (δείτε ΕΔΩ), με το Δήμαρχο Πρέβεζας να τονίζει: “Κι ο Ωρωπός κι η Στεφάνη σε 5-6 μήνες θα έχουν ένα έργο λειτουργικό, ένα έργο που θα συμβάλλει σίγουρα στην προστασία του περιβάλλοντος αλλά έχει να κάνει και με τη δημόσια υγεία... Και θα πρέπει όλοι να το στηρίξουμε και να μην το μηδενίζουμε απ' τη μια στιγμή στην άλλη, γιατί κάποιος δεν πήρε τα υψόμετρα καλά” και τον επικεφαλής της παράταξης Δύναμη Ενότητας και Δημιουργίας Μιλτιάδη Κλάπα να υποστηρίζει: “Μέχρι 27/3/2015 δεν προλαβαίνετε να κάνετε όχι δοκιμαστική, ούτε τη θεμελίωση της μονάδας δε θα 'χετε κάνει, θα θέλω να μας πείτε τι σκέφτεστε να κάνετε μ' αυτό το έργο...”.