Στη συνεδρίαση που πραγματοποιήθηκε το απόγευμα της Δευτέρας ο δήμαρχος Πρέβεζας εισηγήθηκε να μη γίνει καμία αύξηση σε κανένα δημοτικό τέλος, υπογραμμίζοντας πως παρά τα σοβαρά προβλήματα λειτουργίας που αντιμετωπίζει ο δήμος δεν νοείται σε μια τόσο δύσκολη συγκυρία να προχωρήσει σε αυξήσεις τελών.
«Θα πρέπει να είμαστε ρεαλιστές για την κατάσταση που βρίσκεται ο δήμος Πρέβεζας, γι αυτό δεν μπορούμε να μιλήσουμε για μείωση τελών. Η μη αύξηση των τελών είναι το λιγότερο που μπορούμε να κάνουμε για τους συμπολίτες μας. Δεν πιστεύουμε ότι δίνουμε κάποια λύση, αλλά έστω μια μικρή ανάσα στα νοικοκυριά της Πρέβεζας» είπε χαρακτηριστικά στην εισήγησή του ο δήμαρχος Πρέβεζας κ. Χρήστος Μπαΐλης θέλοντας όπως είπε να στείλει ένα μήνυμα αισιοδοξίας για ανάκαμψη.
«Εμείς θα καταψηφίσουμε την πρόταση περί μηδενικής αύξησης διότι τα ήδη υπάρχοντα τέλη είναι αρκετά υψηλά για τα λαϊκά στρώματα τα οποία βάλλονται από παντού» τόνισε ο επικεφαλής της Λαϊκής Συσπείρωσης κ. Τσοβίλης, ζητώντας από το δημοτικό συμβούλιο να υπάρξει ειδική μέριμνα για τους ανέργους και να απαλλαγούν από τα δημοτικά τέλη.
Εξοντωτικό χαρακτήρισε ο δημοτικός σύμβουλος κ. Σαραμπασίνας τον συντελεστή 3,40 για τα καταστήματα της Πρέβεζας, την ίδια στιγμή που σε άλλα σημεία του δήμου ο ίδιος συντελεστής είναι αισθητά χαμηλότερος, λέγοντας χαρακτηριστικά ότι έτσι θίγεται το κοινό περί δικαίου αίσθημα και υπογράμμισε πως η δημοτική αρχή είχε το περιθώριο και τη δυνατότητα σε ορισμένες περιπτώσεις να προχωρήσει σε μειώσεις.
Την πρόταση του δημάρχου για μηδενική αύξηση στα δημοτικά τέλη καταψήφισε και ο επικεφαλής της παράταξης «Ανάπτυξη Τώρα» κ. Νίτσας, σημειώνοντας πως δεν έγινε καμία προσπάθεια από τη δημοτική αρχή μέσα σε αυτά τα δύο χρόνια για την εξοικονόμηση χρημάτων.
«Η περσινή αύξηση των τελών στην καθαριότητα δεν είχε κανένα αποτέλεσμα και δεν έγινε καμία δράση, κανένα ολοκληρωμένο σχέδιο για να εξοικονομήσουμε χρήματα στην αποκομιδή των σκουπιδιών» είπε ο κ. Νίτσας, ενώ την πρόταση καταψήφισε και ο επικεφαλής του «Δημόσιου Χώρου» κ. Ρέντζος σημειώνοντας πως είναι αναγκαίος ένας καινούργιος σχεδιασμός που θα συμπεριλάβει και το ζήτημα του κοινωνικού κόστους που έχει η λογική των τελών.