Τελικώς η υπηρεσία κόστισε 24.800 ευρώ, ανατέθηκε σε ιδιώτη, το Master Plan παραδόθηκε, αλλά η τότε δημοτική αρχή ποτέ δεν “έβγαλε” προς τα έξω το συγκεκριμένο έργο της, παρά το γεγονός ότι είχαμε και χρονιά εκλογών. Το Master Plan δεν είχε δημοσιοποιηθεί ποτέ επί ημερών Μπαΐλη στο Δημαρχείο Πρέβεζας, γεγονός που θα του προσέθετε και “πόντους” αναφορικά με τη θητεία του στην πολιτική “σκακιέρα”. Οι λόγοι μάλλον παραμένουν άγνωστοι...
Το www.atpreveza.gr σας παρουσιάζει το Master Plan, το οποίο η εταιρεία το χωρίζει σε τρεις φάσεις. Είναι κοστολογημένο, έχει στόχους και ενδιαφέροντα στοιχεία για το τουριστικό προϊόν της περιοχής.