Στη συνάντηση συμμετείχαν επίσης ο Αντιδήμαρχος Τεχνικών Έργων Κώστας Ακρίβης και η προϊσταμένη της τεχνικής υπηρεσίας του Δήμου Πρέβεζας Ντίνα Μωραΐτη.
Το μελετητικό σχήμα εκπροσώπησαν οι Νίκος Παναγόπουλος και Φάνης Καραγιάννης, ενώ εκ μέρους του ΔΛΤ παρέστησαν μαζί με το Δήμαρχο και Πρόεδρο του Ταμείου οι κ.κ. Κουμπής, Καραμανίδης και Φονταράς (εκπρόσωπος της αντιπολίτευσης).
Κατατέθηκαν από το μελετητικό σχήμα δύο εναλλακτικές προτάσεις για την τροποποίηση του Master Plan. Η πρώτη περιελάμβανε ως ενιαίο χώρο κρουαζιέρας τη νότια προβλήτα και είναι εκείνοι που προτείνουν οι μελετητές, ως μία ξεκάθαρη και βιώσιμη λύση για το χαρακτήρα που θα έχει το λιμάνι της Πρέβεζας την επόμενη 20ετία. Στην περιοχή “Σφαγεία” θα χωροθετηθεί το υδατοδρόμιο, η δυτική προβλήτα που τώρα δε χρησιμοποιείται θα αφορά mega yacht, ενώ στην ανατολική πλευρά θα χωροθετηθούν θέσεις για τη δραστηριότητα του εμπορικού λιμένα.
Η δεύτερη εναλλακτική πρόταση περιελάμβανε μικτή χρήση (εμπορική-κρουζιέρα) για τη νότια προβλήτα, ενώ μέχρι να ολοκληρωθούν οι εργασίες και να διαμορφωθούν οι απαραίτητοι χώροι η κρουαζιέρα θα εξυπηρετείται “α ρόδο”, δηλαδή το κρουαζιερόπλοιο δε θα “δένει” στο λιμάνι, αλλά οι επιβάτες θα μεταφέρονται στην ξηρά με μικρές βάρκες.
Η δημόσια διαβούλευση θα γίνει μέσα στο Φεβρουάριο, ώστε να διαμορφωθεί το τελικό σχέδιο του Master Plan.
Αξίζει πάντως να επισημάνουμε ότι η τροποποίηση του Master Plan αφορά ή τουλάχιστον θα πρέπει να αφορά το όραμα της τοπικής κοινωνίας για το λιμάνι σε βάθος 20ετίας. Πως δηλαδή βλέπουμε το λιμάνι όλοι μας τα επόμενα 20 χρόνια.
Και με βάση τη λογική αυτή θα πρέπει να μπουν στο “τραπέζι” και ορισμένα κρίσιμα ερωτήματα:
-Στο σχεδιασμό πρέπει να υπάρχει η λέξη βιωσιμότητα.
-Να ληφθούν υπ' όψη όλες οι σύγχρονες τάσεις διαχείρισης των λιμένων με μικτές χρήσεις και ο τρόπος εξισορρόπησής τους.
-Να ληφθούν υπ' όψη οι παράγοντες τόσο του ρεαλιστικού όσο και του οραματικού.
-Να κάνουν στην “μπάντα” μικροσυμφέροντα.
-Να “ανοίξει” η συζήτηση με οργανωμένο τρόπο για το τι προσφέρει και πως μπορεί να προσφέρει ένα λιμάνι σε μία πόλη, που στο παρελθόν ζούσε εξ' ολοκλήρου από αυτό.