Εκτύπωση αυτής της σελίδας
Τρίτη, 26 Μαϊος 2020 15:22

Η απαξίωση δημοτικών επιτροπών και του δημοτικού συμβουλίου Πρέβεζας επεκτείνεται και στον τουρισμό...

“Μία από ίδια” στην πολιτική αντίληψη της δημοτικής αρχής Πρέβεζας, του Δημάρχου Νίκου Γεωργάκου και των συνεργατών του σχετικά με τη λειτουργία των οργάνων διοίκησης του Δήμου Πρέβεζας, καταγράφηκε και στην Επιτροπή Τουριστικής Προβολής, που συνεδρίασε το μεσημέρι της Τρίτης στη Θεοφάνειο Αίθουσα Τέχνης.

IMG 4834

Ο Πρόεδρος της Επιτροπής και εντεταλμένος σύμβουλος για θέματα τουρισμού Λεωνίδας Αργυρός, αλλά και ο Δήμαρχος Πρέβεζας Νίκος Γεωργάκος, ο οποίος παρέστη στη συνεδρίαση ενημέρωσαν την επιτροπή πως έχουν βρει ιδιωτική εταιρεία και μάλιστα από τις καλύτερες στον κλάδο της διαχείρισης τουριστικού προϊόντος και έχουν έρθει σε επαφή μαζί της για να υπογράψουν τρίμηνη σύμβαση (ο Δήμαρχος είχε πει στη συνεδρίαση του δημοτικού συμβουλίου πως θα είναι ένα ποσό περίπου στα 10.000 ευρώ).

IMG 4830

Ο κ. Αργυρός μάλιστα ανέλυσε το τι ακριβώς θα περιλαμβάνει το σχετικό πακέτο της συνεργασίας με την εταιρεία, η οποία θα αναλάβει να “διαχειριστεί” επικοινωνιακά και το όποιο ενδεχόμενο να υπάρξει κάποια κρίση... κορονοϊού στην περιοχή μας εν μέσω της τουριστικής σεζόν, ενώ υπεραμύνθηκε και των δελτίων Τύπου που παρουσιάστηκαν σε ΜΜΕ πανελλαδικής εμβέλειας και προέβαλαν την Πρέβεζα ως ασφαλή προορισμό. Μεταξύ άλλων αναφέρθηκε πως θα γίνει προβολή με αφίσες στο Δήμο Βριλησσίων, καθώς και άλλες ενέργειες.

IMG 4837

Το λόγο έλαβε ο σύμβουλος της “Στροφής στο Μέλλον” Θανάσης Ανωγιάτης, ο οποίος κατήγγειλε πως αν γίνεται σχεδιασμός και εκ των υστέρων ενημερώνεται η επιτροπή δεν έχει καμία αξία η λειτουργία της. Παράλληλα ορθώς τόνισε πως το δημοτικό συμβούλιο, που είναι και το κυρίαρχο όργανο, συνεδρίασε πριν την επιτροπή και κατέληξε σε ορισμένες προτάσεις-αποφάσεις. Προφανώς αυτές οι προτάσεις δεν έφτασαν ποτέ στα χέρια της εταιρείας και δεν αποκωδικοποιήθηκαν για να γίνει και ο σχεδιασμός, οπότε σε... δεύτερη μοίρα και το δημοτικό συμβούλιο. Κατήγγειλε επίσης πως οι δημοτικοί σύμβουλοι δεν έχουν στα χέρια τους το προσχέδιο της σύμβασης που θα υπογραφεί και βαδίζουν “στα τυφλά”.

Είναι απαξιωτικό να έρχονται σύμβουλοι και μέλη επιτροπών και απλώς εκ των υστέρων να ενημερώνονται από τη δημοτική αρχή για το τι θα γίνει, είπε ο κ. Ανωγιάτης και στάθηκε στο γεγονός ότι φαίνεται πως έγινε κάτι απλώς για να γίνει...

Ο κ. Αργυρός “ψέλλισε” απλώς: “Έτσι όπως το θέτεις έχεις δίκιο... Είχαμε όμως πίεση χρόνου”.

Ακολούθησε συζήτηση για το branding της Πρέβεζας που υπάρχει και... δεν υπάρχει, τα προβλήματα κ.α.

IMG 4825

Τα πράγματα ωστόσο δεν είναι απλά... Μπαίνουν πολύ κρίσιμα ερωτήματα για τον τρόπο που αντιλαμβάνεται τη θεσμική δημοκρατική λειτουργία ενός Δήμου η νυν δημοτική αρχή και ο ίδιος ο Δήμαρχος.

-Είναι δυνατόν να μην ερωτάται ένα δημοτικό συμβούλιο ή η επιτροπή τουρισμού αν θα πρέπει ή όχι να γίνει σύμβαση με ιδιωτική εταιρεία για υπηρεσία του Δήμου στον Τουρισμό; Δε λέμε αν είναι καλύτερο ή όχι. Μπορεί και να είναι η καλύτερη μέθοδος. Αναφερόμαστε στη διαδικασία...

-Είναι δυνατόν να επιλέγονται σλόγκαν... έτσι στα κουτουρού! Και να μιλάμε για... branding; Χωρίς διαβούλευση ή τεχνική συμβουλή από εξειδικευμένη εταιρεία; Τα ίδια λάθη είχε κάνει και η προηγούμενη δημοτική αρχή...

-Είναι δυνατόν να δημιουργούμε ένα ρίσκο παρεχόμενων υπηρεσιών που ενδεχομένως δεν μπορούν να καλυφθούν με ορατό κίνδυνο να υπάρξει τελικά “ζημιά” στο τουριστικό προϊόν;

-Είναι δυνατόν να υπάρχει ΠΟΛΥΕΤΗΣ μάλιστα σχεδιασμός, που ποτέ δεν τον βλέπουμε δημόσια; Λες και είναι κρατικό μυστικό;

-Είναι δυνατόν να μπερδεύονται με το χειρότερο τρόπο όροι και διαδικασίες του τουριστικού marketing, χωρίς αρχή και τέλος και αυτό να ονομάζεται “πολιτική”;

Η τήρηση των διαδικασιών σε ένα Δήμο είναι “πολιτική ΑΒ”. Δεν χρειάζεται να είσαι πολιτικός επιστήμονας για να τα καταφέρεις. Η διαφορετική αντίληψη αφήνει μεγάλα τεχνικά και δημοκρατικά “ελλείμματᔨ. Ας το λάβει υπ' όψη της και η νέα δημοτική αρχή.

 

Έκθεση εικόνων