Τρίτη, 09 Ιουνίου 2020 07:24

Νέα πανεκπαιδευτική κινητοποίηση σήμερα στην Πρέβεζα έξω από τα γραφεία της Διεύθυνσης Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης

Με νέο συλλαλητήριο, σήμερα στις 12 το μεσημέρι, έξω από τα γραφεία της Διεύθυνσης Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης, συνεχίζουν και στην Πρέβεζα τις κινητοποιήσεις τους ενάντια στο πολυνομοσχέδιο για την Παιδεία οι εκπαιδευτικοί.

Παραθέτουμε ανακοινώσεις φορέων και παρατάξεων:

ΕΛΜΕ ΠΡΕΒΕΖΑΣ:

 

Η κυβέρνηση, αγνοώντας τις πραγματικές ανάγκες του δημόσιου σχολείου και τα αιτήματα και τις προτάσεις των εκπαιδευτικών, και παρά τις αντιδράσεις όλων των εκπαιδευτικών ομοσπονδιών και των φορέων της εκπαιδευτικής κοινότητας, προχώρησε, με εντελώς αντιδημοκρατικό τρόπο, χωρίς διάλογο και εν μέσω πανδημίας, στην κατάθεση πολυνομοσχεδίου για την Παιδεία. Το νομοσχέδιο αυτό βρίσκεται ήδη στη διαδικασία συζήτησης στη Βουλή.

Παράλληλα διατηρεί εν ισχύ την τροπολογία για τη ζωντανή μετάδοση του μαθήματος, θέτοντας σε κίνδυνο τα προσωπικά δεδομένα ανηλίκων μαθητών και εκπαιδευτικών καθώς και τις αρχές που διέπουν την ίδια την παιδαγωγική διαδικασία, ενώ αποφάσισε το άνοιγμα όλων των σχολείων χωρίς να έχουν ληφθεί τα απαραίτητα μέτρα προστασίας της υγείας μαθητών και εκπαιδευτικών.

Η ΕΛΜΕ Πρέβεζας καλεί όλους/ες τους/τις εκπαιδευτικούς να συμμετάσχουν μαζικά στην Πανεκπαιδευτική Κινητοποίηση στη ΔΙΠΕ Πρέβεζας την Τρίτη 9 Ιουνίου στις 12.00μμ.

Συνεχίζουμε τον αγώνα μας.

Απαιτούμε να αποσυρθεί το πολυνομοσχέδιο και η τροπολογία για τη ζωντανή μετάδοση του μαθήματος.

Απαιτούμε να αυξηθεί η χρηματοδότηση της Δημόσιας εκπαίδευσης από τον Κρατικό προϋπολογισμό.

 

 

Μετωπική Αριστερή Παρέμβαση Καθηγητών Πρέβεζας:

 

Να μην περάσει το πολυνομοσχέδιο - Να καταργηθεί η αντιδραστική τροπολογία!

ΤΡΙΤΗ 9/6 ΑΠΕΡΓΟΥΜΕ! ΟΛΕΣ, ΟΛΟΙ ΣΤΗΝ 24ΩΡΗ ΠΑΝΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΑΠΕΡΓΙΑ!

Συμμετέχουμε μαζικά και δυναμικά στα πανεκπαιδευτικά συλλαλητήρια!

Τρίτη 9 Ιουνίου όλες, όλοι στη συγκέντρωση που καλεί Η ΕΛΜΕ Πρέβεζας στη Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Πρέβεζας στις 12.00μμ.

Το αντιεκπαιδευτικό πολυνομοσχέδιο κατατίθεται από την κυβέρνηση την Τρίτη 9/6 στην ολομέλεια της Βουλής προκειμένου να ψηφιστεί την Τετάρτη 10/6. Είναι ένα αντιδραστικό-αντιλαϊκό νομοσχέδιο βασισμένο στις νεοφιλελεύθερες κατευθύνσεις Ε.Ε., ΟΟΣΑ, ΣΕΒ, που συνεχίζει και κλιμακώνει την πολιτική των προηγούμενων κυβερνήσεων (νόμοι Γαβρόγλου, Αρβανιτόπουλου, Διαμαντοπούλου). Εντείνει και πολλαπλασιάζει τους ταξικούς φραγμούς, έρχεται να συντρίψει το δικαίωμα των μαθητών στο δημόσιο δωρεάν σχολείο και στις σπουδές, ενώ ταυτόχρονα θέλει να μετατρέψει τους εκπαιδευτικούς σε υποταγμένους εντολοδόχους, με μισά εργασιακά δικαιώματα και μισούς μισθούς. Ένα νομοσχέδιο που «υπόσχεται» τη δια βίου βαρβαρότητα στις σύγχρονες εργασιακές γαλέρες για τα παιδιά του λαού. Ένα νομοσχέδιο-προάγγελος της νέας βαρβαρότητας που προωθεί ενάντια σε όλο το λαό η Ε.Ε. και η κυβέρνηση της ΝΔ, ενόψει της προσαρμογής στη «νέα κανονικότητα» της εργασιακής εξαθλίωσης και των εκατοντάδων χιλιάδων νέων ανέργων. Οι προφανείς αντιδραστικοί στόχοι και επιδιώξεις αυτού του νομοσχεδίου είναι:

  • Απόρριψη των μαθητών από το σχολείο ήδη από την Γ΄ Γυμνασίου. Σκληρά εξεταστικά εμπόδια και βάση προαγωγής 10 για Γυμνάσιο-Λύκειο.

  • Επιβολή μαζικής στροφής στις φτηνές για το κράτος, αλλά ακριβοπληρωμένες για τα παιδιά καταρτίσεις.

  • Τράπεζα θεμάτων, «εθνικό απολυτήριο» και σπουδές για «λίγους και εκλεκτούς». Συντηρητική στροφή στο σχολείο με συνθήκες ανελευθερίας και εποπτικού ελέγχου για μαθητές και εκπαιδευτικούς, επαναφορά της διαγωγής και των πολυήμερων αποβολών, με επιβολή εσωτερικού κανονισμού κλπ.

  • Κατηγοριοποίηση-συγχωνεύσεις-καταργήσεις σχολείων, με αύξηση του αριθμού μαθητών ανά τάξη σε νηπιαγωγεία και δημοτικά και με εργαλείο την αξιολόγηση της σχολικής μονάδας, από το Σεπτέμβρη σε όλα τα σχολεία.

  • Ενίσχυση των ιδιωτικοοικονομικών κριτηρίων, νέο χτύπημα στη «δωρεάν» δημόσια εκπαίδευση σε όλες τις βαθμίδες, με ξενόγλωσσα προπτυχιακά τμήματα με δίδακτρα.

  • Εμπέδωση–θεσμοθέτηση της αδιοριστίας, με ποινές για τους αναπληρωτές και δραστικό περιορισμό της προϋπηρεσίας. Χιλιάδες απολύσεις αναπληρωτών.

  • Αξιολόγηση, υποταγή, πειθάρχηση, κατηγοριοποίηση των εκπαιδευτικών, διαμόρφωση συνθηκών διχασμού, ανταγωνισμού και κανιβαλισμού, με ανοιχτό το δρόμο άρσης της μονιμότητας.

Πλάι σ’ αυτό το αντιδραστικό πολυνομοσχέδιο παραμένει σε ισχύ η τροπολογία που νομιμοποιεί –μονιμοποιεί την «εξ αποστάσεως εκπαίδευση», που καμία σχέση δεν έχει με εκπαιδευτική διαδικασία, και θεσμοθετεί τη ζωντανή μετάδοση μαθήματος. Μια τροπολογία που συμπληρώνει, αναβαθμίζει την αντιδραστική επίθεση με την εικονική εκπαίδευση, διευρύνει τις ταξικές ανισότητες, στο δρόμο της συντριβής των δικαιωμάτων και των νέων περικοπών-απολύσεων σε εκπαιδευτικούς, για σχολεία χωρίς κρατικές δαπάνες και ανύπαρκτη υλικοτεχνική υποδομή.

Οι γραφειοκρατικές συνδικαλιστικές ηγεσίες, κυβερνητικές και άλλες συναυλι(α)ζόμενες, αντί να αναδείξουν αυτή την επίθεση, αντί να στηρίξουν-οργανώσουν τις αγωνιστικές διαθέσεις των εκπαιδευτικών που εκφράστηκαν τις προηγούμενες εβδομάδες για την ανατροπή της επίθεσης, κινήθηκαν στην αντίθετη κατεύθυνση. Αυτή της αποκλιμάκωσης και της ελεγχόμενης διεκπεραίωσης. Η ΟΛΜΕ κινείται στην κατεύθυνση της αποδοχής –υποταγής, με ανακοινώσεις που συγκαλύπτουν τους βασικούς στόχους της πολιτικής Ε.Ε.-ΟΟΣΑ και της κυβέρνησης ΝΔ, με μεθοδεύσεις απανωτών αναβολών της ΓΣ των προέδρων των ΕΛΜΕ, εξαφανίζοντας απεργιακές κινητοποιήσεις. Το ζητούμενο για εκπαιδευτικούς-μαθητές και γονείς, για όλο το λαό, δεν είναι η κριτική που θεωρεί ως «αναπόφευκτη» την επιβολή αυτής της πολιτικής, τη συντριβή των δικαιωμάτων μας. Το ζητούμενο δεν είναι μια αντιπολιτευτική φασαρία που βάζει στη γωνία το κίνημα και τον αγώνα. Το ζητούμενο είναι ο μαζικός ανυποχώρητος και παρατεταμένος πανεκπαιδευτικός αγώνας αντίστασης και ανατροπής. Αυτόν τον αγώνα πρέπει να πάρουμε στα χέρια μας οι αγωνιζόμενοι εκπαιδευτικοί και να τον κάνουμε υπόθεση όλης της κοινωνίας. Αυτή είναι η αναγκαία προϋπόθεση για να κλιμακωθεί η πάλη, για να είναι ανοιχτή η δυνατότητα ανατροπής του νόμου ακόμα και αν ψηφιστεί. Οργανωμένοι στα πρωτοβάθμια σωματεία μας, τις ΕΛΜΕ και τους ΣΕΠΕ και τις συλλογικότητες των αναπληρωτών, σε συντονισμό με γονείς, μαθητές και φοιτητές. Απαραίτητο βήμα είναι με νέες ΓΣ των ΕΛΜΕ και ΓΣ προέδρων τώρα να οργανώσουμε την προοπτική ο αντιεκπαιδευτικός νόμος, αν ψηφιστεί, να μην εφαρμοστεί!

Απαιτούμε/διεκδικούμε:

  1. Να μην περάσει, να μην ψηφιστεί και να μην εφαρμοστεί, το αντιλαϊκό αντιεκπαιδευτικό νομοσχέδιο. Όχι στο «Νέο Λύκειο» και στα σχολεία της επίτασης των ταξικών φραγμών στη γνώση, του εξεταστικού μαραθωνίου και της αποδόμησης των εργασιακών, δημοκρατικών, συλλογικών κατακτήσεων.

  2. Αύξηση των εισακτέων στα ΑΕΙ και των μετεγγραφών φοιτητών, όχι στην ιδιωτικοποίηση της εκπαίδευσης.

  3. Να καταργηθεί στο σύνολό της η τροπολογία Κεραμέως, αλλά και να μην εφαρμοστεί η Υ.Α., που μονιμοποιούν και νομιμοποιούν την «εξ αποστάσεως εκπαίδευση» και τη ζωντανή μετάδοση σε παρόντα χρόνο και με ανοιχτά σχολεία. Υλοποιούμε την απόφαση της ΑΔΕΔΥ για απεργία – αποχή.

  4. Να παίρνονται τώρα και συνεχώς όλα τα απαραίτητα υγειονομικά μέτρα προστασίας για όλα τα σχολεία.

  5. Όχι στην Αξιολόγηση-Κατηγοριοποίηση-Πειθάρχηση-Απόλυση. Απεργία-Αποχή από κάθε διαδικασία αξιολόγησης σχολείων και εκπαιδευτικών. Ενίσχυση των αποφάσεων 78 ΕΛΜΕ και ΣΕΠΕ και ενεργοποίηση περαιτέρω των πρωτοβάθμιων σωματείων.

  6. Κατοχύρωση της μόνιμης σταθερής εργασίας για όλους. Να καταργηθεί ο ν. 4589 του Γαβρόγλου, το γνωστό προσοντολόγιο. Μαζικοί διορισμοί μόνιμων εκπαιδευτικών, μονιμοποίηση των αναπληρωτών αποκλειστικά με πτυχίο και όλη την προϋπηρεσία. Κανείς αναπληρωτής να μην απολυθεί. Να αναγνωριστεί και να προσμετρηθεί τώρα ολόκληρη η προϋπηρεσία των εκλεγμένων αναπληρωτών σε ΟΛΜΕ, ΔΟΕ, ΕΛΜΕ και ΣΕΠΕ.

  7. 15 μαθητές το ανώτερο στην τάξη σε όλα τα σχολεία, όλων των βαθμίδων, για την νέα σχολική χρονιά για παιδαγωγικούς, υγειονομικούς λόγους και άμεσες προσλήψεις μονίμων εκπαιδευτικών. Ανανέωση των συμβάσεων των αναπληρωτών από 1/7, με ετήσια διάρκεια, με ανοιχτούς πίνακες και δικαίωμα όλων στην συμμετοχή. Όχι στη χρήση εξ αποστάσεως για κάλυψη κενών.

  8. Πλήρης και έγκαιρη λειτουργία των υποστηρικτικών δομών του σχολείου, που υπολειτουργούν, για κατ΄ οίκον διδασκαλία, ενισχυτική, πρόσθετη, παράλληλη στήριξη, τάξεων υποδοχής. Όλα τα προσφυγόπουλα στα σχολεία. Πρόσληψη τώρα του απαιτούμενου μόνιμου προσωπικού από ψυχολόγους, κοινωνικούς λειτουργούς, προσωπικό καθαριότητας.

  9. Μείωση του διδακτικού ωραρίου στο επίπεδο του 2013. Επαναφορά του ωραρίου για τους υπευθύνους εργαστηρίων ΠΕ04 και ΠΕ86. Επαναφορά του υπευθύνου ολοήμερου για τα Δημοτικά.

  10. Αυξήσεις στους μισθούς. Επιστροφή στα επίπεδα του 2009. Επαναφορά του 13ου και 14ου μισθού και του χαμένου ΜΚ ΄16 – ΄17. Κανείς κάτω από 1000 ευρώ καθαρά. Καμιά σκέψη για νέες μειώσεις στο Δημόσιο.

  11. Σύνταξη στα 30 έτη υπηρεσίας ή 60 ετών για τους εκπαιδευτικούς. Αυξήσεις στις συντάξεις. Πλήρη συνταξιοδοτικά και ασφαλιστικά δικαιώματα για όλους. Δωρεάν ιατροφαρμακευτική περίθαλψη. Όχι στην ιδιωτικοποίηση της ασφάλισης. Κατάργηση των νόμων Κατρούγκαλου – Βρούτση.

  12. Όχι στα νέα νομοσχέδια για τις δομές, αλλαγές στην ΤΕΕ, υπαγωγή εκπαιδευτικών και σχολείων στους δήμους.

  • Οι Συνδικαλιστικές και Πολιτικές ελευθερίες είναι αδιαπραγμάτευτες. Κάτω τα χέρια από τις λαϊκές ελευθερίες και τα δικαιώματα

  • Κατάργηση όλων των ΠΝΠ και των αντιλαϊκών νόμων της περιόδου της πανδημίας.

  • Δωρεάν, Δημόσιο κι Ενιαίο σχολείο των όλων, των ίσων, των διαφορετικών, με δημοκρατία και παιδαγωγική ελευθερία.                                                                      

Μαχητικός, παρατεταμένος και ανυποχώρητος πανεκπαιδευτικός αγώνας

για να μην περάσει, να μην ψηφιστεί και να μην εφαρμοστεί το σαρωτικό αντιεκπαιδευτικό νομοσχέδιο!

 

 

ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΗ ΣΥΝΣΠΕΙΡΩΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ (ΠΑΜΕ):

ΤΡΙΤΗ 9 ΤΟΥ ΙΟΥΝΗ ΑΠΕΡΓΩ:

  1. Γιατί δε δέχομαι να γίνω γρανάζι στα σχέδια της Κυβέρνησης να βάλει κάμερες στις αίθουσες, να παγιωθεί η εξ αποστάσεως εκπαίδευση. Γιατί θέλω να προστατεύσω την παιδαγωγική σχέση με τους μαθητές μου, αλλά και τα προσωπικά μας δεδομένα. Η σχολική τάξη δεν είναι ριάλιτι!

  2. Γιατί η Κυβέρνηση φέρνει για ψήφιση ένα ακόμη αντιδραστικό – αντιεκπαιδευτικό πολυνομοσχέδιο, κρίκο στη μεγάλη αλυσίδα των προηγούμενων κυβερνήσεων που τσακίζουν τα μορφωτικά και εργασιακά μας δικαιώματα.

  3. Γιατί με το πολυνομοσχέδιο, αυξάνεται ο αριθμός των μαθητών στα τμήματα σε 25 παιδιά όταν οι ίδιες οι εξελίξεις και εν μέσω πανδημίας δικαιώνουν το αίτημα για 15 παιδιά σε Νηπιαγωγείο και Α-Β Δημοτικού και 20 στις υπόλοιπες. Κάθε άλλη ρύθμιση είναι επικίνδυνη τόσο για την υγεία μαθητών και εκπαιδευτικών όσο και για τα μορφωτικά δικαιώματα.

  4. Γιατί η αντιδραστική Τράπεζα Θεμάτων μετατρέπει το σχολείο σε μια εξοντωτική «εξεταστική αρένα» και τη ζωή του μαθητή, λάστιχο. Η λαϊκή οικογένεια θα ματώσει οικονομικά προκειμένου να καταφέρει να μορφώσει τα παιδιά της.

  5. Γιατί είμαι ενάντια στις αντιδραστικές αλλαγές στο περιεχόμενο του Σχολείου, με την εισαγωγή του μαθήματος των Αγγλικών από το Νηπιαγωγείο, τα «εργαστήρια δεξιοτήτων», αντί να ενισχύεται η ολόπλευρη μόρφωση ώστε να μπορούν να καλλιεργηθούν οι διάφορες ικανότητες των μαθητών.

  6. Γιατί ΤΩΡΑ είναι αναγκαία η μονιμοποίηση όλων των αναπληρωτών. Να μην παγιωθεί ο νόμος «σφαγείο» των αναπληρωτών, ο ν. Γαβρόγλου, που οδηγεί στο συνεχές κυνήγι προσόντων, που τσακίζει την προϋπηρεσία και εισάγει νέες τιμωρητικές διατάξεις.

  7. Γιατί η «αριστεία» τους, αφορά τους λίγους, οδηγεί στην ακόμα μεγαλύτερη κατηγοριοποίηση μαθητών, εκπαιδευτικών και σχολικών μονάδων.

  8. Γιατί το «αποκεντρωμένο» σχολείο σημαίνει το ολοκληρωτικό πέρασμά του στους Δήμους, δηλαδή χειροτέρευση των όρων λειτουργίας των σχολείων αλλά και των εργασιακών μας σχέσεων.

  9. Γιατί η αντιδραστική αξιολόγηση θέλει τον εκπαιδευτικό να υλοποιεί όλες τις παραπάνω κατευθύνσεις! Να δουλεύει για την «αυτονομία» της σχολικής μονάδας, να ψάχνει οικονομικούς πόρους για το σχολείο, να κρίνεται από τις επιδόσεις των μαθητών και την οικονομική συνδρομή των γονιών.

  10. Γιατί η Κυβέρνηση δεν αναλαμβάνει την ευθύνη για την ασφαλή λειτουργία των σχολικών μονάδων! Κρύβεται και δεν παίρνει κανένα μέτρο (μονιμοποίηση καθαριστριών, αναλώσιμα, κλπ) βάζοντας σε κίνδυνο την υγεία μαθητών, εκπαιδευτικών και των οικογενειών τους.

ΦΤΑΝΕΙ ΠΙΑ! ΠΛΗΡΩΣΑΜΕ ΗΔΗ ΠΟΛΛΑ ΜΕ ΤΗΝ ΚΡΙΣΗ ΤΟΥΣ! ΔΕΝ ΘΑ ΠΛΗΡΩΣΟΥΜΕ ΞΑΝΑ!

ΝΑ ΠΛΗΡΩΣΟΥΝ ΟΙ ΜΕΓΑΛΟΙ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΙ ΟΜΙΛΟΙ, ΤΑ ΜΕΓΑΛΑ ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΑ,
ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΕΥΘΥΝΟΝΤΑΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΡΙΣΗ!

Για μια ζωή με δικαιώματα! Να καταργηθούν τώρα όλες οι ΠΝΠ και οι αντιλαϊκοί νόμοι που πάρθηκαν εν μέσω πανδημίας!

 

Απεργώ και συμμετέχω στις συγκεντρώσεις και στα συλλαλητήρια γιατί εκεί είναι η δύναμή μου!

Ότι έχουμε καταφέρει το έχουμε πετύχει με τους αγώνες μας. Το αποδείξαμε με τα μαχητικά συλλαλητήρια τόσο μέσα στην πανδημία όσο και στη συνέχεια. Το αποδείξαμε με την σχεδόν καθολική άρνηση των σχολείων να τοποθετήσουν κάμερες μέσα στην τάξη.

Η απόσυρση κάποιων διατάξεων, π.χ. ηλικιακό όριο στα ΕΠΑΛ, έγιναν κάτω από τη δική μας πίεση. Κανένας εφησυχασμός! «Ο λύκος τη τρίχα αλλάζει, το χούι δεν αλλάζει!» Θα επανέλθουν σε νέα νομοσχέδια στο μέλλον. Θα απαντήσουμε ξανά πιο μαζικά και δυναμικά!

ΟΛΟΙ ΣΤΗΝ ΑΠΕΡΓΙΑ 9 ΙΟΥΝΗ ΚΑΙ ΣΤΗ ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗ ΣΤΗ ΔΠΕ ΠΡΕΒΕΖΑΣ ΣΤΙΣ 12:00!

 

 

  1. ΡΟΗ-ΕΙΔΗΣΕΩΝ
  2. ΔΗΜΟΦΙΛΕΣΤΕΡΑ

title1 -- Διαβάστε επίσης... --

Πολιτική

24 Απριλίου 2024
Στην Πρέβεζα θα βρεθεί την Παρασκευή ο πρόεδρος του ΠΑΣΟΚ-ΚΙΝΑΛ Νίκος Ανδρουλάκης. Σύμφωνα με την πρόσκληση της Νομαρχιακής Επιτροπής Πρέβεζας, ο Πρόεδρος του ΠΑΣΟΚ-ΚΙΝΑΛ θα πραγματοποιήσει
24 Απριλίου 2024
Συνέντευξη Τύπου παραχώρησε στους δημοσιογράφους το μεσημέρι της Δευτέρας ο υποψήφιος Ευρωβουλευτής του ΚΚΕ Τάσος Τόκας, στο πλαίσιο περιοδείας του ...
23 Απριλίου 2024
Έπειτα από πολλές πολιτικές παλινωδίες, αρκετό “κρυφτούλι” και συνεχόμενες επικοινωνιακές γκάφες της δημοτικής αρχής στην υπόθεση της αγωγής της ...
22 Απριλίου 2024
Ένα μείζον πολιτικό ζήτημα, το οποίο έχει απασχολήσει μέχρι και την Εθνική Αρχή Διαφάνειας (δείτε ΕΔΩ το σχετικό ρεπορτάζ του atpreveza.gr) και έχει ...
22 Απριλίου 2024
Την παρακάτω ανακοίνωση εξέδωσαν οι δημοτικές και περιφερειακές κινήσεις της μαχόμενης και αντικαπιταλιστικής αριστεράς: Πραγματοποιήθηκε ...

Αθλητισμός

23 Απριλίου 2024
Την 3η θέση στα 400 μέτρα εμπόδια κατέκτησε η Κυριακή Τσαούση στους Πανελλήνιους Σχολικούς Αγώνες Κλασσικού Αθλητισμού ΓΕ.Λ. – ΕΠΑ.Λ. Ελλάδας – Κύπρου 2024. Η αθλήτρια του Δημήτρη Γεωργοπέτρη
22 Απριλίου 2024
Στα πλαίσια του διασυλλογικού πρωταθλήματος Κ16, που έγινε στα Γιάννενα τις 20/4/24 η Χαρά Γέρου σημείωσε τη 5η καλύτερη επίδοση της τελευταίας ...
15 Απριλίου 2024
Ο Σύνδεσμος Προπονητών Ποδοσφαίρου Πρέβεζας-Λευκάδας απέστειλε την παρακάτω συγχαρητήρια ανακοίνωση: Θερμά συγχαρητήρια !!!!στους συλλόγους ...
12 Απριλίου 2024
Στο δημοτικό στάδιο “Αθανασία Τσουμελέκα” θα πραγματοποιηθεί την Κυριακή 21 Απριλίου ο τελικός του Κυπέλλου ΕΠΣ Πρέβεζας-Λευκάδας ανάμεσα στον Ερμή ...
03 Απριλίου 2024
Από την Οργανωτική Επιτροπή Σχολικών Αθλητικών Δραστηριοτήτων(Ο.Ε.Σ.Α.Δ.) Πρέβεζας, ανακοινώνεται ότι στα πλαίσια των Πανελλήνιων Αγώνων ΓΕ.Λ. & ...

Πολιτισμός

25 Απριλίου 2024
Επιστημονική Ημερίδα με θέμα «Η Πρέβεζα στα Οθωμανικά αρχεία», συνδιοργανώνει το Ίδρυμα Ακτία Νικόπολις και η Περιφερειακή Ενότητα Πρέβεζας την ...
24 Απριλίου 2024
Ο Δήμος Πρέβεζας διοργανώνει Εκδήλωση για τον Εορτασμό της Παγκόσμια Ημέρα Χορού το Σάββατο 27 Απριλίου 2024 και ώρα 18:30 π.μ στην Πλατεία ...
25 Απριλίου 2024
  Κρατήσεις στο : 2682089789, 6909963253 ή με μήνυμα στην σελίδα του Diem στο Instagram και στο Facebook!
22 Απριλίου 2024
Έχοντας ήδη αποσπάσει πολυάριθμα βραβεία σε φεστιβάλ σε όλο τον κόσμο, το Animal, η νέα ταινία της Σοφίας Εξάρχου, προβάλλεται από την ...

Στήλες

06 Ιουλίου 2012
Αραβικές δυνάμεις υπό τον Λόρενς της Αραβίας και τον βεδουίνο Αούντα Ιμπού Ταγί καταλαμβάνουν το λιμάνι της Άκαμπα από τους Οθωμανούς Τούρκους στις 6 Ιουλίου 1917, κατά τη διάρκεια της αραβικής
26 Ιουνίου 2012
Η ομοσπονδιακή κυβέρνηση της Γιουγκοσλαβίας απορρίπτει τις διακηρύξεις ανεξαρτησίας της Σλοβενίας και της Κροατίας. Αρχίζει ο Πόλεμος των Δέκα ...
21 Ιουνίου 2012
Σκάνδαλο της Κτηματικής Τράπεζας της Ελλάδας ξεσπά στις ΗΠΑ, με συλλήψεις σε διάφορες πόλεις της Αμερικής, για παράνομες καταθέσεις 700 εκατομμυρίων ...
19 Ιουνίου 2012
Οι Έλληνες συντρίβουν τους Βούλγαρους στη μάχη Κιλκίς - Λαχανά, κατά τη διάρκεια του Β' Βαλκανικού Πολέμου, στις 19 Ιουνίου 1913. Η μάχη ξεκίνησε ...
16 Ιουνίου 2012
Παρουσία στενών συγγενών, λίγων φίλων και εκπροσώπων των πολιτικών κομμάτων, χωρίς επικήδειους λόγους, κηδεύτηκε στο νεκροταφείο Παιανίας στις 16 ...