title1 -- ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ --
Παρασκευή, 07 Αυγούστου 2020 15:41

Με κυκλοφοριακές ρυθμίσεις προχωρά ο Δήμος Πρέβεζας στον Ωρωπό για να λύσει τα ζητήματα διέλευσης φορτηγών που χρησιμοποιούν εταιρείες βιοαερίου

Πήρε τελικά απόφαση ο Δήμος Πρέβεζας σχετικά με το θέμα: “Εξέταση αίτησης της εταιρείας ΒΙΟΕΝΕΡΓΕΙΑΚΗ ΗΠΕΙΡΟΥ Ο.Ε. για έγκριση εισόδου-εξόδου σε αγροτική οδό στην θέση «Καλαμάκι» ΤΚ Ωρωπού Δ.Ε Λούρου Δήμου Πρέβεζας, σύμφωνα με την αριθμ. 17/2020 απόφαση της Επιτροπής Ποιότητας Ζωής” (δείτε ΕΔΩ και ΕΔΩ παλαιότερα ρεπορτάζ).

Το δημοτικό συμβούλιο στη συνεδρίαση της Τετάρτης αποφάσισε κατά πλειοψηφία (η Λαϊκή Συσπείρωση κατέθεσε δική της πρόταση, η "Στροφή στο Μέλλον" ψήφισε ''παρών'' και η Ανυπότακτη Κίνηση για τα χωριά και τις πόλεις καταψήφισε) να υπάρξουν αντισταθμιστικά οφέλη προς την τοπική κοινότητα Ωρωπού από τις δύο εταιρείες, να γίνεται η διέλευση των φορτηγών οχημάτων των δύο εταιρειών από διαφορετικούς αγροτικούς δρόμους, ώστε να μην υπάρχει ο κίνδυνος να “συναντιούνται” σε έναν μικρό αγροτικό δρόμο και να μην διέρχονται τα οχήματα μέσα από οικισμούς.

IMG 7075

Την αρχική εισήγηση έκανε η διευθύντρια των τεχνικών υπηρεσιών Ντίνα Μωραΐτη, η οποία αναφέρθηκε στο ιστορικό της αδειοδότησης της μονάδας και επί του αιτήματός της για την είσοδο-έξοδο.

IMG 7079

Εκ μέρους της εταιρείας που ζήτησε την άδεια εισόδου-εξόδου, ο μέτοχός της Χρήστος Λιαπάτης ανέλυσε τις εργασίες που θα πραγματοποιήσει η εταιρεία και τον τρόπο λειτουργίας της, απαντώντας παράλληλα και σε ερωτήσεις.

IMG 7080

Εκ μέρους της παράταξης “Στροφή στο Μέλλον”, ο δημοτικός σύμβουλος Θανάσης Ανωγιάτης τόνισε:

Στην Επιτροπή Ποιότητας Ζωής μου γεννήθηκαν κάποιες απορίες, γι' αυτό και ψήφισα '''παρών''.

Γιατί είναι τόσο ελκυστική αυτή η περιοχή; Υπάρχει ενδιαφέρον και από άλλες εταιρείες; Γιατί το δημοτικό συμβούλιο δεν γνωμοδότησε ποτέ για τους περιβαλλοντικούς όρους, όπως έγινε για την πρώτη εταιρεία; Τις περιβαλλοντικές επιπτώσεις σωρρευτικά πρέπει να τις δούμε, αλλάζει η περιοχή. Τι θα κάνουμε εκεί; Ένα πάρκο;”.

Ο κ. Λιαπάτης απάντησε ότι στο συγκεκριμένο σημείο εξυπηρετεί η υπάρχουσα σύνδεση της ΔΕΔΔΗΕ, καθώς επίσης ότι το κόστος μεταφοράς είναι μικρό. Πρόσθεσε ακόμη ότι η μονάδα του διαχειρίζεται λύματα της ευρύτερης περιοχής και ότι το λύμα θα το μεταφέρει έξω από την περιοχή συμμετέχοντας ενεργά στην απορρύπανση. Ζητήθηκε μάλιστα από τον κ. Λιαπάτη να ονοματίσει τις περιοχές από όπου θα μεταφέροντα τα λύματα στο εργοστάσιο και αυτές είναι από το Δήμο Πρέβεζας, αλλά κυρίως από το Δήμο Ζηρού.

IMG 6989

Ο Δήμαρχος Πρέβεζας Νίκος Γεωργάκος επισήμανε: “Θα πρέπει να δούμε τι θα γίνει σε συνάντηση των δύο οχημάτων. Θα πρέπει να αποφύγουμε ατυχήματα. Θα πρέπει επίσης να μην περνούν τα οχήματα μέσα από τον Ωρωπό”.

IMG 7048

Ο επικεφαλής της παράταξης “Ανάπτυξη Τώρα” Γιώργος Νίτσας είπε μεταξύ άλλων: “Προέκυψε η σημερινή συζήτηση και ορθώς ήρθε. Εμείς ως παράταξη επιμένουμε να τηρούνται οι περιβαλλοντικές προϋποθέσεις στο ακέραιο. Και φυσικά είμαστε δίπλα στις επενδύσεις με ισόρροπη ανάπτυξη της περιοχής και μεγάλη προσοχή στο περιβάλλον. Να δημιουργούμε ένα άρτιο και αρμονικό περιβάλλον για τις επιχειρήσεις

Να δούμε την κυκλοφοριακή σύνδεση, να το εξετάσουμε και αυτό. Θα έπρεπε να το είχαμε λύσει εμείς. Να μη συναντιούνται τα φορτηγά. Μίλησα και με τον Πρόεδρο και υπάρχει αυτή η δυνατότητα.

Αν θα γίνει 3η ή 4η εταιρεία τι θα γίνει; Να υπάρχουν και αντισταθμιστικά οφέλη στην Τ.Κ. Ωρωπού”.

IMG 7085

Ο δημοτικός σύμβουλος της “Στροφής στο Μέλλον” Παναγιώτης Λελοβίτης ανέφερε μεταξύ άλλων:

“Είναι προβληματικό για τη διαδικασία και τη συζήτηση το γεγονός ότι δεν έχει άποψη το τοπικό συμβούλιο του Ωρωπού. Μας εξήγησε και ο κ. Λιαπάτης ότι το κόστος είναι ελάχιστο εκεί. Οι υπηρεσιακοί παράγοντες εκτιμούν υπηρεσιακά και καλά κάνουν, εμείς εδώ όμως είμαστε για να πάρουμε αποφάσεις σχετικά με την ποιότητα ζωής των κατοίκων, την προστασία του περιβάλλοντος, τους δημότες και αυτό μας ξεχωρίζει από τις υπηρεσιακές εγκρίσεις.

Αυτές οι επιχειρήσεις έχουν να κάνουν με λύσεις για το ζωικό απόβλητο. Της περιοχής όμως”.

Αναφέρθηκε στη συνέχεια σε παραδείγματα αρνητικών γνωμοδοτήσεων δημοτικών συμβουλίων άλλων Δήμων για τέτοια θέματα και πρόσθεσε: “Η Ανάπτυξη είναι μία λέξη που την επικαλούνται όλοι, όμως δεν είναι ουδέτερη έννοια. Πρέπει να έχεις τρία ερωτηματικά δίπλα. Με τι όρους, τι συνθήκες εργασιακές, τι περιβαλλοντικό αποτύπωμα”.

IMG 7093

Την πρώτη εταιρεία βιοαερίου που εγκαταστάθηκε στην περιοχή της Τ.Κ. Ωρωπού και ξεκινά τη δραστηριότητά της άμεσα, την εταιρεία “Βιοαέριο Πρέβεζας 1 ΙΚΕ”, εκπροσώπησε ο Γιώργος Νικολάου.

Ο κ. Νικολάου στάθηκε στην εξασφαλισμένη αδειοδότηση και χρηματοδότηση της δραστηριότητας στον Ωρωπό και παρέθεσε και τα σχετικά στοιχεία. Έκανε λόγο για μία φιλόδοξη επένδυση και τόνισε ότι η εταιρεία του δραστηριοποιείται με το πρώτο μεγάλο φωτοβολταϊκό στον Ωρωπό από το 2010, συμπληρώνοντας ότι όταν ξεκίνησαν τη διαδικασία για τη μονάδα βιοαερίου είχαν ενημερώσει τους πάντες στην περιοχή.

“Έχουμε συμβολαιογραφικά συμφωνητικά προμήθειας πρώτης ύλης, εδώ και μεγάλο χρονικό διάστημα, με κτηνοτρόφους της περιοχής αποκλειστικά. Η εταιρεία μας έχει μεγάλη εμπειρία από τέτοια έργα και θα απασχολεί 2 άτομα μόνιμο προσωπικό από την περιοχή.

Έχουμε και άλλες μονάδες βιοαερίου, όπως π.χ. στα Τέμπη. Είμαι περήφανος για τον τρόπο που λειτουργεί. Είναι πεντακάθαρο και σεβόμαστε πάνω απ' όλα το περιβάλλον.

Είμαστε επενδυτές κατά συνείδηση και όχι κατ' ανάγκη.

Επιλέξαμε από έρευνα το συγκεκριμένο μέρος. Με τον κ. Μήτσιο τον μηχανικό της εταιρείας έχουμε χαρτογραφήσει το δρόμο. Ο δρόμος εκεί είναι 3 μέτρα.

Εμείς ζητούμε να διασφαλιστεί ότι δεν θα υπάρχει κάποιο πρόβλημα. Στο γεφυράκι ο δρόμος είναι 2,70. Στη στροφή με το ζόρι περνάει ένα φορτηγό. Θέλουμε να μη συναντώνται τα φορτηγά. Όταν γίνει ατύχημα θα τρέχουμε όλοι στον Εισαγγελέα.

Τα απόβλητα μόνο της περιοχής έχουμε αναλάβει. Δεν είμαι κτηνίατρος, αλλά μας είπαν οι κτηνοτρόφοι της περιοχής ότι κυκλοφορεί αφρικανική πανώλη. Μας πληροφόρησαν ότι υπάρχει κίνδυνος αν συναντιούνται τα δύο φορτηγά. Τα φορτηγά πρέπει να απολυμαίνονται τακτικά”.

IMG 7098

Ο δημοτικός σύμβουλος της Λαϊκής Συσπείρωσης Κώστας Κύρλας είπε μεταξύ άλλων στην τοποθέτησή του:

“Η Λαϊκή Συσπείρωση Πρέβεζας, θεωρεί πως το ζήτημα της οδικής σύνδεσης των συγκεκριμένων επιχειρήσεων παραγωγής ηλεκτρικής ενέργειας από βιοαέριο, είναι μια δευτερεύουσα πτυχή ενός πολύ σοβαρού θέματος με πολιτικές, οικολογικές και υγειονομικές διαστάσεις. Το αν μια επιχείρηση θα συνδεθεί οδικά με την προσκείμενη οδό είναι κάτι που κατά την γνώμη μας δεν πρέπει καν να απασχολεί το δημοτικό συμβούλιο. Είναι ένα ζήτημα καθαρά τεχνικής φύσεως και άλλωστε ως τέτοιο αντιμετωπίστηκε σε προηγούμενο δημοτικό συμβούλιο από όλες τις παρατάξεις όταν συζητήθηκε πριν λίγους μήνες η οδική σύνδεση της παρακείμενης μονάδας.

Αυτό που θα πρέπει όμως να απασχολήσει το δημοτικό συμβούλιο είναι πως ο νευραλγικός κλάδος της ενέργειας γίνεται και στην περιοχή μας πεδίο επιχειρηματικής δραστηριότητας με σκοπό την κερδοφορία. Συμφωνούμε με αυτό;; Η Λαϊκή συσπείρωση Πρέβεζας δηλώνει απερίφραστα πως διαφωνεί. Θεωρεί πως η ενέργεια, ως στρατηγικός κλάδος δεν πρέπει να βρίσκεται στα χέρια επενδυτών αλλά θα πρέπει να είναι υπό κρατικό έλεγχο και να εντάσσεται σε έναν κεντρικό σχεδιασμό.

Αυτό που θα πρέπει να απασχολήσει το δημοτικό συμβούλιο είναι αν υπάρχουν περιβαλλοντικές επιπτώσεις στην περιοχή από αυτές τις επιχειρηματικές δραστηριότητες, αν θα υπάρχει επίπτωση στην υγεία των κατοίκων του Ωρωπού, αν θα επιβαρυνθεί η ποιότητα ζωής τους από πιθανή δυσοσμία. Ρωτήθηκε άραγε το χωριό; Ρωτήθηκε η τοπική Κοινότητα αν συμφωνεί με την λειτουργία τέτοιων εργοστασίων; Δεν ρωτήθηκε ποτέ.

Προβλέπεται από το πολεοδομικό σχέδιο η συγκεκριμένη περιοχή του Ωρωπού να γίνει βιομηχανική ζώνη; Φυσικά και όχι. Η περιοχή αυτή έχει καθοριστεί για κτηνοτροφικές δραστηριότητες.

Η Λαϊκή συσπείρωση Πρέβεζας απαντά με σαφήνεια πως για όλους τους παραπάνω λόγους αντιτάσσεται σε τέτοιου είδους επιχειρηματικές δραστηριότητες στην περιοχή του Ωρωπού και καταθέτουμε ως πρόταση αντιπαραθετικά με το θέμα της οδικής σύνδεσης να πάρει θέση το δημοτικό συμβούλιο για το αν εγκρίνει την λειτουργία τέτοιων επιχειρήσεων στον Ωρωπό. Καταθέτουμε αυτή την πρόταση μαζί με τις θέσεις μας ώστε να αποτυπωθεί με σαφήνεια στον δημόσιο διάλογο τόσο η θέση του οργάνου, όσο και οι θέσεις των παρατάξεων ξεχωριστά.

Πριν όμως καταθέσουμε την πρόταση μας στο Προεδρείο προς ψήφιση, θα κάνουμε και μερικές ακόμα επισημάνσεις που τις θεωρούμε χρήσιμες.

Η τοποθεσία που επιλέχθηκε να γίνουν αυτές οι επιχειρήσεις, παραγωγής ηλεκτρικής ενέργειας δεν έγινε με ορθολογικά κριτήρια αλλά με όρους κόστους-οφέλους. Συγκεκριμένα, ενώ θα περίμενε κανείς αυτά τα εργοστάσια να γίνουν σε περιοχές που θα έχουν άμεση πρόσβαση σε πρώτη ύλη (βιοαπόβλητα), δηλαδή κοντά σε χοιροτροφικές μονάδες, πτηνοτροφεία κτλ επιλέχθηκε να γίνει μακριά από αυτές. Αυτό συνέβη, σύμφωνα με την παραδοχή και των επιχειρηματιών, γιατί στην περιοχή του Ωρωπού υπήρχε δυνατότητα σύνδεσης των επιχειρήσεων αυτών με το δίκτυο της ΔΕΗ. Δηλαδή με λίγα λόγια αντί να φτιαχτούν οι επιχειρήσεις αυτές κοντά σε μονάδες που θα τους προσφέρουν πρώτη ύλη και να πάει εκεί η ΔΕΗ να τους δημιουργήσει σύνδεση, έγινε ακριβώς το αντίθετο! Συνέπεια αυτού του γεγονότος είναι να μεταφέρονται τα βιοαπόβλητα με βυτία, από εκεί που παράγονται και να αυξάνεται σημαντικά ο κίνδυνος περιβαλλοντικής επιβάρυνσης σε περίπτωση ατυχήματος. Επίσης, ενώ προκύπτει και από τις περιβαλλοντικές μελέτες των επιχειρήσεων, έμμεση παραδοχή πως δεν έπρεπε αυτά τα εργοστάσια να φτιαχτούν εκεί, επιλέχθηκε αυτό το μέρος για τον επιπλέον λόγο πως σε αυτή την περιοχή η γη έχει ευτελή εμπορική αξία. Η συγκεκριμένη λοιπόν περίπτωση είναι χαρακτηριστική του άναρχου τρόπου με τον οποίο στήνεται η καπιταλιστική «ανάπτυξη». Ανάπτυξη, που δεν λαμβάνει υπ όψιν τις πραγματικές ανάγκες, ούτε της ίδιας της παραγωγής ούτε και του πληθυσμού της περιοχής αλλά έχει ως μοναδική κινητήρια δύναμη το επιχειρηματικό κέρδος.

Μια άλλη διαπίστωση που κάνουμε είναι πως ειδικά το τελευταίο χρονικό διάστημα έχει ξεσπάσει ανάμεσα στις δύο ανταγωνίστριες επιχειρήσεις ένας σφοδρός πόλεμος ο οποίος προσχηματικά επικεντρώνεται σε περιβαλλοντικά και οικολογικά ζητήματα. Στην πραγματικότητα όμως γίνεται για τις πρώτες ύλες! Συγκεκριμένα, επειδή η παραγωγή βιοαποβλήτων της περιοχής, δεν επαρκεί να τροφοδοτήσει και τα δύο εργοστάσια, υπάρχει κίνδυνος όταν λειτουργήσουν και τα δύο να μην μπορούν να μην είναι οικονομικά βιώσιμα. Έτσι λοιπόν, επιχειρεί η μία εταιρία να εξουδετερώσει την άλλη, ώστε να διασφαλίσει την βιωσιμότητα της. Κατά την γνώμη μας, το Δημοτικό συμβούλιο δεν πρέπει να έχει ούτε έμμεση εμπλοκή σε αυτή την διένεξη, αν θέλει στοιχειωδώς να προασπίζει τα λαϊκά συμφέροντα. Γι αυτό και καλούμε το σώμα να υιοθετήσει την πρόταση της Λαϊκής συσπείρωσης.

Τέλος, να κάνουμε και μία ακόμα επισήμανση με αφορμή τα όσα ακούστηκαν για αντισταθμιστικά οφέλη που μπορεί αποκομίσει το χωριό από τις συγκεκριμένες επενδύσεις. Οι συγκεκριμένες επιχειρήσεις, αλλά και όλες οι επιχειρήσεις που παράγουν ηλεκτρική ενέργεια από βιοαέριο, πουλάνε στην ΔΔΗΕ το ρεύμα που παράγουν σε πολλαπλάσια τιμή από αυτή που η ίδια η ΔΕΗ το παράγει με λιγνίτη. Όλο αυτό το επιπλέον κόστος μετακυλύετε προφανώς στον καταναλωτή οποίος είναι αυτός που τελικά πληρώνει από την τσέπη του τις ΑΠΕ επενδύσεις.

Κλείνοντας, θέλουμε να ανακοινώσουμε στο σώμα πως επειδή στον Ωρωπό συζητείται πολύ το συγκεκριμένο ζήτημα και επειδή οι κάτοικοι του Ωρωπού δεν ρωτήθηκαν ποτέ, σκοπεύουμε πού σύντομα να προκαλέσουμε συζήτηση με αυτό το θέμα ώστε να δοθεί η δυνατότητα και στους κατοίκους της περιοχής να τοποθετηθούν αλλά και να ενημερωθούν τόσο για τις θέσεις της Λαϊκής Συσπείρωσης όσο και για τις τοποθετήσεις των άλλων παρατάξεων”.

IMG 7052

Ο επικεφαλής της παράταξης “Δημοτική Ανατροπή Βαγγέλης Ροπόκης ανέφερε μεταξύ άλλων:

Υπήρχαν και εκπρόσωποι και από τη Λαϊκή Συσπείρωση στην πρώτη εταιρεία που ζητούσε να εκμεταλλευτεί το δρόμο. Ψηφίσατε τότε συνάδελφοι ΥΠΕΡ. Δε το λέω για να συγκρουστούμε. Ούτε τότε υπήρχε σύμφωνη γνώμη της τοπικής κοινωνίας.

Δεν πρέπει να πάνε τα οχήματα μέσα από των Ωρωπό και να μη περνούν τα οχήματα από τον ίδιο δρόμο. Να δούμε κι εκείνους που θέλουν να πηγαίνουν στο στάβλο τους από εκείνο το δρόμο”.

Ο επικεφαλής της “Δημοτικής Συνεργασίας” Χρήστος Μπαΐλης υποστήριξε:

“Υπάρχει μία διαμάχη που δε φαίνεται μεταξύ των δύο εταιρειών. Εμείς δεν πρέπει να μπαίνουμε σε αυτά τα πράγματα. Προκύπτει θέμα αναφορικά με την πρόσβαση. Δεν προβλέπεται να γίνει κυκλοφοριακή μελέτη, αλλά προβλέπεται να γίνουν ρυθμίσεις, να μη συναντιούνται τα οχήματα και να μην περνούν μέσα από οικισμούς. Θα πρέπει να τον σεβαστούν οι επιχειρήσεις. Να περνούν τα οχήματα των επιχειρήσεων από διαφορετικούς δρόμους. Θα ήθελα να τονίσω ότι δεν δημιουργούνται θέσεις εργασίας, αλλά τουλάχιστον οι 4-5 θέσεις να καλυφθούν από κατοίκους του Ωρωπού”.

IMG 7023

Ο Αντιδήμαρχος Τεχνικών Έργων Κώστας Ακρίβης ανέλυσε την πρόταση της δημοτικής αρχής:

“Η πρότασή μας είναι η εξής:

  • Θα πρέπει να υπάρχουν αντισταθμιστικά οφέλη για την περιοχή.

  • Να μην περνούν οχήματα των δύο εταιρειών μέσα από οικισμούς π.χ. Ωρωπό και Αρχάγγελο.

  • Στο τμήμα μεταξύ των δύο εισόδων-εξόδων της κάθε εταιρείας, να περιοριστεί η διέλευση βαρέων οχημάτων άνω των 2,5 τόνων και να επιτραπεί με κατάλληλη σήμανση η διέλευση των μικρότερων οχημάτων. Δε θα υπάρχει το πρόβλημα της διασταύρωσης των φορτηγών”.

Μία εταιρεία δηλαδή θα μπαίνει και θα βγαίνει με τα οχήματά της από την πλευρά της Καμαρίνας και η άλλη από την άλλη πλευρά για να μην διασταυρώνονται τα φορτηγά των εταιρειών.

Με αυτή τη λύση ο κ. Γεωργάκος κλείνοντας τη συζήτηση είπε: “Να στηρίξετε ανταποδοτικά τη διευκόλυνση του Δήμου ως προς την κατασκευή του αγροτικού δρόμου”.

 

  1. ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
  2. ΔΗΜΟΦΙΛΗ

title1 -- Διαβάστε επίσης... --

Πολιτική

18 Σεπτεμβρίου 2020
Στη Βουλή φέρνει με Αναφορά που καταθέτει ο Βουλευτής ΣΥΡΙΖΑ- Προοδευτική Συμμαχία Νομού Πρέβεζας, Κώστας Μπάρκας, προς τους αρμόδιους Υπουργούς Οικονομικών, Εσωτερικών και Υποδομών και Μεταφορών,
18 Σεπτεμβρίου 2020
Η συνέντευξη Τύπου του Πρωθυπουργού Κυριάκου Μητσοτάκη στο Thessaloniki Helexpo Forum, εμπεριείχε και μία αναφορά στα ζητήματα που απασχολούν το Νομό ...
17 Σεπτεμβρίου 2020
Την παρακάτω ανακοίνωση εξέδωσε η Λαϊκή Συσπείρωση του Δήμου Πάργας: "Την Τετάρτη 16/09/2020 πραγματοποιήθηκε στο 1ο Δημοτικό ...
16 Σεπτεμβρίου 2020
Την παρακάτω επιστολή απέστειλε προς τον Πρόεδρο του Περιφερειακού Συμβουλίου Ηπείρου, τον Περιφερειάρχη Ηπείρου και τον Αντιπεριφερειάρχη Π.Ε. ...
16 Σεπτεμβρίου 2020
ΚΑΛΟΥΜΕ ΣΕ ΑΝΤΙΦΑΣΙΣΤΙΚΗ ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗ ΣΤΙΣ 18/9 ημέρα ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ στις 7 μ.μ ΣΤΗ ΘΕΟΦΑΝΕΙΟ ΣΤΗΝ ΕΠΕΤΕΙΟ ΤΗΣ ΔΟΛΟΦΟΝΙΑΣ ΤΟΥ ΠΑΥΛΟΥ ΦΥΣΣΑ Να ...

Αθλητισμός

18 Σεπτεμβρίου 2020
ΚΥΠΕΛΟ - 1η ΦΑΣΗ ΓΗΠΕΔΟ ΗΜ/ΝΙΑ ΩΡΑ ΚΕΡΑΥΝΟΣ ΘΕΣ/ΚΟΥ ΑΕΤΟΣ ΑΓΙΑΣ ΘΕΣΠΡΩΤΙΚΟΥ 19/09/20  16.00 ΟΔΥΣΣΕΑΣ ΝΥΔΡΙΟΥ ΑΠΟΛΛΩΝ
18 Σεπτεμβρίου 2020
Γράφει ο Λάμπρος Γκαραγκάνης Παίξε νόμιμα στην bwin Φαμαλικάο - Μπενφίκα: Το φαβορί στο ζευγάρι μπαίνει στο νέο Πρωτάθλημα Πορτογαλίας με τη ...
17 Σεπτεμβρίου 2020
Βραδιά Europa League, βραδιά ελληνικών ομάδων η σημερινή και η… μελέτη, οι αριθμοί και η στατιστική έβγαλε ωραιότατες ιστορίες, χρήσιμες και για… ...
17 Σεπτεμβρίου 2020
Γράφει ο Γιώργος Ραπτάκης Μάθε τα πάντα για το pame stoixima app Το πρόγραμμα των ευρωπαϊκών διεθνών αναμετρήσεων του Γιουρόπα σαφώς και ...
16 Σεπτεμβρίου 2020
Γράφει ο Λάμπρος Γκαραγκάνης Διάβασε την αξιολόγηση του pamestoixima Μακάμπι Τελ Αβίβ – Ντιναμό Μπρεστ: Καθοριστικό παιχνίδι για το ευρωπαϊκό ...

Πολιτισμός

16 Σεπτεμβρίου 2020
Από σήμερα και για το διάστημα 16-19 & 23-26 Σεπτεμβρίου ο κ. Κώστας Καλέντζης συμμετέχει στη Διεθνή Έκθεση Σύγχρονης Τέχνης Art’s Birthplace – Athina 2020, στην Time of Art Gallery
14 Σεπτεμβρίου 2020
Μία ποιητική συλλογή με έντονες αναφορές στην Πρέβεζα, κυκλοφορεί από τις εκδόσεις “Άπαρσις”. Ο λόγος για το έργο “Τα όνειρα περπάτησαν στη γη!”, του ...
11 Σεπτεμβρίου 2020
Το Bookpress.gr φιλοξενεί σε στήλη του αδημοσίευτα ποιήματα σύγχρονων Ελλήνων ποιητών. Στο πλαίσιο αυτό φιλοξένησε και ποίημα του Θωμά Ιωάννου. ...
03 Σεπτεμβρίου 2020
Την παρακάτω ανακοίνωση εξέδωσε η Ιερά Μητρόπολη Νικοπόλεως και Πρεβέζης: "Στο Άγιον Όρος ευρέθη ο Σεβασμιώτατος Μητροπολίτης μας κατόπιν αδείας ...
03 Σεπτεμβρίου 2020
Το Σάββατο 5 Σεπτεμβρίου 2020 και ώρα 6:30 μ.μ. στο Δημοτικό Κηποθέατρο «Γιάννης Ρίτσος» θα πραγματοποιηθεί η Παρουσίαση Βιβλίων της λογοτέχνιδος ...

Στήλες

17 Σεπτεμβρίου 2012
Στις 18 Σεπτεμβρίου 2013 δολοφονείται με μαχαίρι στην Αμφιάλη ο Παύλος Φύσσας, γνωστός και με το καλλιτεχνικό ψευδώνυμο Killah P, από τον Γιώργο Ρουπακιά, μέλος "τάγματος εφόδου"
17 Σεπτεμβρίου 2012
Ο Βασιλιάς των Ελλήνων Αλέξανδρος Α' τραυματίζεται από δάγκωμα μαϊμούς, προσπαθώντας να υπερασπιστεί το αγαπημένο του σκυλάκι από την ...
15 Σεπτεμβρίου 2012
Ο Ισραηλινός στρατός εισέβαλε στον (τότε χαώδη λόγω του συνεχιζόμενου εμφυλίου) Λίβανο με τη συνδρομή Λιβανέζων Χριστιανών ενόπλων. Μετά από μάχες με ...
14 Σεπτεμβρίου 2012
Στις 15 Σεπτεμβρίου 1928 ο Αλέξανδρος Φλέμινγκ ανακαλύπτει την πενικιλίνη.   1821 - Νίκη Σουλιωτών κατά Τουρκαλβανών στα ...
14 Σεπτεμβρίου 2012
Στις 14 Σεπτεμβρίου 1944 οι Γερμανοί Ναζί φεύγουν από την Πρέβεζα, μαζί με ντόπιους γερμανοτσολιάδες. Αποχωρούν από την πόλη, αφού ανατινάζουν πρώτα ...