Όπως προκύπτει από το ρεπορτάζ του atpreveza.gr, στο πλαίσιο επαφών που είχε ο Δήμαρχος Πρέβεζας Νίκος Γεωργάκος με το Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών, ενημερώθηκε ότι η Κυβέρνηση “τρέχει” το συγκεκριμένο έργο για να μπορέσει να το εντάξει στη λίστα των έργων που θα πάρουν την τελική έγκριση από το Ταμείο Ανάκαμψης.
Το Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών μάλιστα έχει προχωρήσει και σε ανάθεση υπηρεσιών πιστοποιημένου εκτιμητή για την προεκτίμηση της αξίας απαλλοτριωμένων ακίνητων και των επικειμένων τους, ενώ στο κυβερνητικό σχέδιο στο Ταμείο Ανάκαμψης συμπεριλαμβάνεται και η εξής προτεραιότητα: “Συμπράξεις Δημόσιου και Ιδιωτικού Τομέα σε νέα, μεγάλα έργα υποδομών (αρδευτικά έργα, εκσυγχρονισμός του σιδηροδρομικού δικτύου κ.λπ.)”.
Η σύμπραξη με ιδιώτες για ένα τέτοιο έργο έρχεται να ενισχύσει την κατατεθειμένη στη Βουλή άποψη του Υπουργού Υποδομών και Μεταφορών Αχιλλέα Καραμανλή, ο οποίος είχε τονίσει: “Εξετάζονται από το Υπουργείο όλοι οι εναλλακτικοί τρόποι δημοπράτησης του έργου, μεταξύ των οποίων και μέσω Συμπράξεων Δημοσίου – Ιδιωτικού Τομέα”.
Η μελέτη Κτηματογράφησης αποτυπώνει τα σημεία χάραξης του έργου στις Π.Ε Πρέβεζας, Άρτας, Λευκάδας και Αιτωλοακαρνανίας. Για την Άρτα περιλαμβάνονται οι αγωγοί από τη Δημοτική Κοινότητα Αρταίων, για την Πρέβεζα από την Τοπική Κοινότητα Αγ. Γεωργίου έως Κερασούντα, Στεφάνη και Νικόπολη, για την Λευκάδα από την Δημοτική Κοινότητα Λευκάδας έως την Τοπική Κοινότητα Καριωτών και Απόλπαινας και για την Αιτωλοακαρνανία από Άγιο Νικόλαο Βόνιτσας και Ξηρόμερου έως τις τοπικές κοινότητες Πλαγιάς και Περατιάς.