Το πρόβλημα κυκλοφορίας που εντοπίζεται στον παραλιακό δρόμο, όταν υπάρχει αυξημένη επισκεψιμότητα, είναι ιδιαίτερα έντονο και η δημοτική αρχή πέρυσι θέλησε να βάλει ένα τέλος σε αυτό το κομφούζιο, ωστόσο φαίνεται ότι σε ορισμένους δεν άρεσε αυτή η μονοδρόμηση.
Μία από τις πινακίδες που "αφαιρέθηκαν"
Να θυμίσουμε πως σύμφωνα με την απόφαση του δημοτικού συμβουλίου οι ρυθμίσεις που ισχύουν από 1 Ιουνίου μέχρι και 15 Σεπτεμβρίου έχουν ως εξής:
- Μονοδρόμηση της παραλιακής οδού από την κάθετη οδό παρακείμενη του κοιμητηρίου (είσοδος/έξοδος από/προς Μύτικα) έως τη διασταύρωση τύπου 'Υ' της παραλιακής για μήκος περί τα ~2,1χλμ, με φορά προς νότο, ήτοι από Κανάλι προς Μύτικα.
- Μονοδρόμηση της βόρειας παράλληλης οδού (από την παραλιακή οδό, εφάπτεται του αισθητικού δάσους) με φορά προς βορρά, ήτοι προς Κανάλι. Με την μονοδρόμηση αυτή, δημιουργείται ένα λειτουργικό ζεύγος μονοδρόμων στην υπό εξέταση ζώνη για την εύρυθμη κυκλοφοριακή λειτουργία του οδικού δικτύου.
- Οι 3 από τις 5 κάθετες δευτερεύουσες συνδετήριες οδοί μεταξύ της παραλιακής οδού και της βόρειας παράλληλης (από το αισθητικό δάσος) μονοδρομούνται εναλλάξ δημιουργώντας τις αντίστοιχες συνδέσεις με τη μορφή εισόδου προς την παραλιακή ζώνη και εξόδου αντίστοιχα, λόγω των στενών διατομών τους.
- Απαγόρευση της στάθμευσης (Ρ-39) στο σύνολο των εγκάρσιων οδών εντός του αισθητικού δάσους.
- Απαγόρευση της στάθμευσης (Ρ-39) στην παραλιακή οδό ανά τμήματα.
- Οι βασικές και δευτερεύουσες είσοδοι - έξοδοι από την Ε.Ο. Ηγουμενίτσας - Πρέβεζας παραμένουν αμφίδρομες για την διευκόλυνση τόσο των προελεύσεων από βορρά (Κανάλι) όσο και από νότο (Πρέβεζα), και ουδεμία παρέμβαση εξετάζεται ή προτείνεται στο εθνικό οδικό δίκτυο, λόγω μη αρμοδιότητας.