«Σε σχέση με πέρυσι, οι παραγγελίες είναι αυξημένες. Φαίνεται πως φέτος ο κόσμος είναι αποφασισμένος να κάνει το Πάσχα του, παρά την Κρίση και τα προβλήματα», μας εξηγεί ο Γιάννης, ενώ ο Αποστόλης μας τόνισε πως οι πελάτες είναι κάπως επιφυλακτικοί, μετά και τα όσα ακούστηκαν τις τελευταίες εβδομάδες (βλέπε σκάνδαλο με το αλογίσιο κρέας), ψάχνουν τις οικονομικές λύσεις, ωστόσο αν, όπως στην «Ωραία Κρανιά», υπάρχουν εγγυήσεις ποιότητας στα κρέατα (ντόπια, ελληνικά) και σχέση εμπιστοσύνης ανάμεσα στον μαγαζάτορα και τον πελάτη, τότε ο καταναλωτής αποφασίζει με μεγαλύτερη ευκολία.
Όπως μας εξήγησαν ο Αποστόλης και ο Γιάννης, αρνιά, κατσίκια, καθώς και όλα τα παραδοσιακά πασχαλινά εδέσματα, στα οποία υπάρχει μεγάλη ποικιλία, παρουσιάζουν ζήτηση, οι πιο προνοητικοί φροντίζουν να κάνουν από νωρίς τις προμήθειές τους, ενώ «Η Ωραία Κρανιά» αναλαμβάνει να εξυπηρετήσει και κοινωνικές εκδηλώσεις, πέρα από μεμονωμένους πελάτες (ψησίματα, μεταφορά).