Στη διασταύρωση Χρήστου Κοντού και Λεωφόρου Ειρήνης, η πυκνή κυκλοφορία και η αρκετά αυξημένη ταχύτητα με την οποία κινούνται τα οχήματα, κάνουν δύσκολο για τον οδηγό να διασχίσει την Χρήστου Κοντού. Παράλληλα σπανιότατα οι οδηγοί σέβονται τη διάβαση πεζών, που υπάρχει στο σημείο και δεν «κόβουν» ταχύτητα.
Στη διασταύρωση Μασσαλίας και Κίτσου Τζαβέλλα, έχει καταστραφεί ο χρήσιμος καθρέφτης που υπάρχει (άγνωστη η αιτία), με αποτέλεσμα ο οδηγός να βασίζεται στην... τύχη για να περάσει από τη Μασσαλίας στη Τζαβέλλα και το αντίστροφο.
Στη διασταύρωση των οδών Επτανήσου και Συρακουσών, ελάχιστοι προσέχουν το stop που υπάρχει, καθώς η Συρακουσών είναι μεγαλύτερος δρόμος, αλλά η Επτανήσου είναι δρόμος προτεραιότητας. Το θέμα έχει συζητηθεί μάλιστα και στο δημοτικό συμβούλιο Πρέβεζας, έπειτα από επισήμανση του Βασίλη Κουτρούμπα.
Στην Παντοκράτορος η κίνηση είναι αυξημένη και οι ταχύτητες των οδηγών μεγάλες. Στην Κωστή Παλαμά και Πολυτεχνείου, η ορατότητα είναι περιορισμένη και τα τροχαία είναι συχνό φαινόμενο. Στη διασταύρωση Μερκούρη και Ζαλόγγου, η παλαιά προτεραιότητα δυσκολεύει τους οδηγούς. Επικίνδυνο είναι και το σημείο όπου καταλήγουν οι οδοί Κλεμανσώ, Νικοπόλεως, Προμηθέως, Επτανήσου, κοντά στο γήπεδο, ενώ η διασταύρωση Δ. Κρόκου και Ασκληπιού (Πυροβολικό), επίσης έχει δημιουργήσει προβλήματα στο παρελθόν.