Το απόγευμα της Κυριακής πραγματοποιήθηκε συνάντηση του συλλόγου εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης του νομού με τους διευθυντές των σχολείων, όπου και τους ενημέρωσε για τη σχετική απόφαση καλώντας διευθυντές και προϊσταμένους των Δημοτικών Σχολείων και Νηπιαγωγείων να μη συμμετέχουν στα επιμορφωτικά σεμινάρια για την αξιολόγηση.
Εξάλλου ο Σύλλογος εκπαιδευτικών Π.Ε. Πρέβεζας από τον Δεκέμβριο έχει ξεκινήσει τη συγκέντρωση υπογραφών κατά της αξιολόγησης δηλώνοντας την αντίθεση του στην απόφαση του Υπουργείου Παιδείας, να επιβάλλει σε όλα τα σχολεία, το θεσμό της αυτοαξιολόγησης της σχολικής μονάδας και να προχωρήσει στην ατομική αξιολόγηση του εκπαιδευτικού.
Όπως επισημαίνεται στο σχετικό κείμενο θεωρούν ότι με τη συγκεκριμένη μορφή αξιολόγησης και με τις σημερινές συνθήκες, της κρίσης και της αποδόμησης του δημόσιου σχολείου, επιχειρείται να αθωωθούν οι κυβερνητικές ευθύνες για τις αντιεκπαιδευτικές πολιτικές αφού η αξιολόγηση εξατομικεύει και προσωποποιεί στον εκπαιδευτικό την αποτυχία κάθε εκπαιδευτικής πολιτικής, αποδίδοντας τις αστοχίες της στις επιμέρους σχολικές μονάδες.
«Εμείς οι μάχιμοι εκπαιδευτικοί, που με αξιοκρατική και διαφανή διαδικασία διοριστήκαμε και υπηρετούμε τη δημόσια εκπαίδευση, γνωρίζουμε πολύ καλά ότι η ζωντανή εκπαιδευτική διαδικασία δεν μπορεί να κλειστεί σε «κουτάκια» και «δείκτες», ότι έχει άμεση σχέση με πολιτικούς, κοινωνικούς και οικονομικούς παράγοντες που την επηρεάζουν και τη συνδιαμορφώνουν. Ειδικά σε μια περίοδο που οξύνονται τα προβλήματα των μαθητών και των οικογενειών τους δεν μπορεί να στοχοποιούνται ο εκπαιδευτικός, ο γονέας, ο μαθητής και η σχολική μονάδα για μια σειρά προβλήματα που η ίδια η πολιτική της κυβέρνησης δημιουργεί στην εκπαίδευση και στην κοινωνία. Εξάλλου, οι συνάδελφοί μας των ΕΠΑΛ που βρέθηκαν εκτός σχολείου λόγω της διαθεσιμότητας-απόλυσης, οι χιλιάδες συνάδελφοί μας που αυτοί τη στιγμή είναι άνεργοι «αξιολογήθηκαν» από την παραπάνω πολιτική ως «αχρείαστοι» για ένα σύστημα που καταργεί δομές και υποβαθμίζει όλο και περισσότερο τη δημόσια εκπαίδευση» αναφέρει μεταξύ άλλων καταλήγοντας πως είναι επιτακτική ανάγκη να διαμορφωθεί ρεύμα αντίθεσης και αντίστασης κατά της αξιολόγησης – χειραγώγησης, με αιχμή αυτή την περίοδο την επιβολή της αυτοαξιολόγησης.