«… Το σημαντικότερο έργο είναι η θέσπιση δομών στρατηγικού σχεδιασμού και ελέγχου. Είναι η θέσπιση διαδικασιών που δεν επιτρέπουν καθυστερήσεις ή αδικαιολόγητες υπέρογκες αποζημιώσεις. Είναι ο σοβαρός σχεδιασμός και η συνεργασία όλων των δομών. Είναι δυνατό σε έργα όπως οι αυτοκινητόδρομοι να μην έχει προβλεφθεί καν η σύνδεση με μεγάλα αστικά κέντρα; Είναι δυνατό να μην έχει προβλεφθεί σε ένα έργο όπως η Ιόνια Οδός η σύνδεση του Αγρινίου και της Πρέβεζας; Ή η Εγνατία οδός να μη συνδέεται με κανένα λιμάνι; Είναι δυνατό να πληρώνει ο ελληνικός λαός δισεκατομμύρια γιατί δεν ολοκληρώνονται εγκαίρως οι απαραίτητες κάθε φορά απαλλοτριώσεις;
Με τον νόμο που ψηφίσαμε το καλοκαίρι του 2016, σήμερα ένα έργο δεν μπορεί να συμβασιοποιηθεί αν δεν έχουν ολοκληρωθεί οι απαλλοτριώσεις και οι απαραίτητες αρχαιολογικές εργασίες. Είναι δυνατό η επιλογή και η ιεράρχηση των έργων να γίνονται από την εκλογική περιφέρεια του υπουργού; Έτσι γινόταν πριν και δεν πρόκειται να επιτρέψουμε να ξαναγίνει».