Η παρουσίαση έγινε στο Μουσείο Αυτοκινήτου και σε αυτό το μακρόπνοο σχέδιο δεν υπήρξε ούτε μία αναφορά έστω και στη μικρή πιθανότητα να ολοκληρωθεί το Ιωάννινα-Κακαβιά και να αποτελέσει μέρος του συγκεκριμένου σχεδιασμού.
Μοναδική αναφορά έγινε στον Ε-65 που αφορά την Ήπειρο, δηλαδή στη σύνδεση Ηπείρου-Θεσσαλίας-Στερεάς Ελλάδας μέσω της Εγνατίας Οδού.
Η υλοποίηση της σύνδεσης Ιωάννινα-Κακαβιά αποτελεί προσωπικό πολιτικό “στοίχημα” του Περιφερειάρχη Ηπείρου Αλέξανδρου Καχριμάνη, ωστόσο -κακά τα ψέματα- είναι ένα πολύ δύσκολο εγχείρημα.
Πρόσφατα, ο Περιφερειάρχης στη συνάντηση που είχε με τον Κυριάκο Μητσοτάκη του επανέλαβε ότι η Ε.Ε. είναι ιδιαίτερα δύσκολη σε εγκρίσεις για έργα υποδομών, ωστόσο ο ίδιος θα επιμείνει μέχρι τέλος για την ένταξη του έργου στο Ταμείο Ανάκαμψης και ζήτησε να συνεχιστούν οι διαδικασίες ωρίμανσης του έργου.
Έχουμε επισημάνει πολλές φορές μέσω του atpreveza.gr, ότι η ΕΕ είναι ξεκάθαρη για τη συγκεκριμένη σύνδεση και άλλες παρόμοιες, αφού στη σχετική έκθεσή της αναφέρει: “... όπου οι συνδέσεις αυτές είναι οικονομικά δικαιολογημένες και βιώσιμες”.
Μπορεί η ηγεσία της Περιφέρειας Ηπείρου να το αποδείξει. Ωφελεί η συγκεκριμένη σύνδεση συνολικά την ανάπτυξη της Ηπείρου;
Αν ο κ. Καχριμάνης τα καταφέρει, τότε θα έχει κερδίσει ένα πολύ μεγάλο προσωπικό “στοίχημα”. Αν “όχι” είναι δεδομένο πως θα δεχθεί και την ανάλογη κριτική...