Όπως προκύπτει από το ρεπορτάζ του atpreveza.gr, η ένσταση αφορά τη χρέωση των απορριμμάτων για το πλοίο για την πρώτη περίοδο ελλιμενισμού του στο λιμάνι τον περασμένο Οκτώβριο-Νοέμβριο.
Ο επαγγελματίας μάλιστα ισχυρίζεται πως με τη διοίκηση του Δημοτικού Λιμενικού Ταμείου έγινε διαπραγμάτευση και συμφωνία σχετικά με τις χρεώσεις και για τα μεν απορρίμματα είχε συμφωνηθεί -σύμφωνα πάντα με τα όσα κατατίθενται στην ένσταση- να μην υπάρχει χρέωση, για τη δε χρέωση νερού η χρέωση να είναι χαμηλή (2ευρώ/κυβικό μέτρο).
Η χρέωση που έκανε το Δημοτικό Λιμενικό Ταμείο ήταν μεγαλύτερη.
Η εταιρεία -επισημαίνεται σύμφωνα με πληροφορίες στο κείμενο της ένστασης- κάνει αναφορά και στα τρία μπαλόνια αξίας δεκάδων χιλιάδων ευρώ, τα οποία έχουν παραχωρηθεί στο Δημοτικό Λιμενικό Ταμείο δωρεάν για χρήση από άλλα πλοία ίδιας κατηγορίας.
Όπως αντιλαμβάνεστε μετά από την εξέλιξη αυτή τα πολιτικά ερωτήματα είναι πολλά για τη διοίκηση του Δημοτικού Λιμενικού Ταμείου.
Εξουσιοδοτείται ένας Πρόεδρος ΝΠΔΔ του Δήμου να κάνει “διαπραγμάτευση” εκτός Δ.Σ. και να αποφασίζει τι θα χρεώνεται και τι όχι;
Έχει αποτυπωθεί εγγράφως η δωρεά των μπαλονιών;
Μπορεί να τα χρησιμοποιεί ο καθένας στο λιμάνι;
Χρεώνονται από το Δημοτικό Λιμενικό Ταμείο αν είναι περιουσία του;
Ένα ακόμη στοιχείο που ίσως έχει τη σημασία του, αναφορικά με τα τεκταινόμενα στο Δημοτικό Λιμενικό Ταμείο και την γενικότερη διοίκηση που έχει ασκηθεί από τον Πρόεδρο, είναι ότι ενώ έχει εξαγγείλει παρουσία δημοσιογράφων ο κ. Γεωργάκος από τον Σεπτέμβριο του 2021 ότι ο Γρηγόρης Κουμπής θα τον διαδεχθεί στην ηγεσία του Δημοτικού Λιμενικού Ταμείου, αυτό μέχρι και σήμερα δεν έχει γίνει.
Ενδεχομένως αυτό έχει να κάνει με την ισορροπία στο έτερο ΝΠΔΔ του Δήμου Πρέβεζας, τη ΔΕΥΑΠ, καθώς οι αλλαγές θα πρέπει να γίνουν ταυτόχρονα και ο Δήμαρχος δεν θα θέλει να “ρισκάρει” τη συνεργασία με τον Φώτη Ζέρβα που είναι Πρόεδρος στη ΔΕΥΑΠ.
Όλα τα παραπάνω διαμορφώνουν μία σύνθετη “πολιτική εξίσωση”, που ψάχνει τη λύση της...