Οι ιθύνοντες του «δικεφάλου του Βορρά» ενημέρωσαν πως: «Προληπτικά, πρωτίστως για την ασφάλεια των επιβατών και δευτερευόντως λόγω της καταπόνησης που υπόκειται ένα αεροπλάνο κατά την προσγείωση, του σχετικά μικρού αεροδιάδρομου στο Ακτιο και την έλλειψη υποδομών για επιδιόρθωση σε περίπτωση βλάβης, αποφασίστηκε προληπτικά να επιστρέψει η πτήση στη Θεσσαλονίκη».
Το Ελληνικό Κράτος πρέπει να προχωρήσει σε μία σειρά επενδύσεων σε αρκετά περιφερειακά αεροδρόμια, συμπεριλαμβανομένου και του Ακτίου. Παρ' όλα αυτά καθυστερεί σκοπίμως, καθώς οι παραχωρησιούχοι-ιδιώτες θα αναλάβουν και τις επενδύσεις σε υποδομές στα αεροδρόμια που αναμένεται να κυμανθούν μεταξύ 200 και 220 εκατ. ευρώ για την επόμενη τριετία.
Την ώρα δηλαδή που το Άκτιο εξελίσσεται σε κόμβο τουριστικής κίνησης την τελευταία διετία, με πτήσεις από αρκετές χώρες του εξωτερικού, την ώρα που το προσωπικό του αεροδρομίου καταβάλλει τεράστια προσπάθεια, ώστε να ανταποκριθεί στις απαιτήσεις, η Πολιτεία κάνει τα... στραβά μάτια, περιμένοντας τους ιδιώτες, ενώ θα μπορούσε με μικρό οικονομικό κόστος να έχει ένα δημόσιο αεροδρόμιο-κόσμημα!