Τετάρτη, 08 Μαϊος 2013 02:26

Νοίκιασε δυάρι και απαιτεί τεσσάρι διαμπερές-φιλέτο με το ίδιο τίμημα(του Παναγιώτη Κλοντζάρη)

Πριν λίγες ημέρες έγινε συζήτηση στο Δημοτικό Συμβούλιο του Δήμου Πρέβεζας με θέμα το Τουριστικό Λιμάνι Πρέβεζας. Η συζήτηση κράτησε περίπου τρεις ώρες.

Η συζήτηση έγινε μετά από αίτημα που είχαν υποβάλει οι επαγγελματίες ψαράδες ,ερασιτέχνες ψαράδες και πολίτες της Πόλης μας. Εισαγωγή στη συζήτηση έκανα εγώ εκπροσωπώντας τον απουσιάζοντα λόγω εργασίας ,πρόεδρο των επαγγελματιών ψαράδων και τους υπογράφοντες την αίτηση ερασιτέχνες ψαράδες και πολίτες, και επιγραμματικά ανάφερα την κατάσταση στο Λιμάνι της Πρέβεζας σε σχέση με το Λιμενικό Ταμείο ,- για την απαράδεκτη κατάσταση που επικρατεί και τις παράνομες αποφάσεις που εξέδωσε εν γνώσει του , σε όφελος του επενδυτή της Μαρίνας και τις οποίες αφού τις προσβάλλαμε στην Περιφέρεια απορρίφθηκαν και τις οποίες ακόμη και σήμερα θέλουν να τις έχουν σε ισχύ,- και τον επενδυτή και μετά από εμένα πήρε τον λόγο ο πρώην Δήμαρχος Πρέβεζας κ. Μιλτιάδης Κλάπας ο οποίος κατά την συζήτηση ξετύλιξε όλη την υπόθεση αναλυτικά κάνοντας γνωστό με σαφήνεια το σκάνδαλο που επιχειρήθηκε σε βάρος των Δημοτών της πόλης και της περιουσίας του Δήμου σε όφελος του επενδυτή της Μαρίνας με την ευλογία του Λιμενικού Ταμείου Πρέβεζας.

Μετά από εμάς πήραν το λόγο ο Δήμαρχος και οι Δημοτικοί Σύμβουλοι. Όλοι τάχθηκαν υπέρ της κατασκευής της Μαρίνας και πως η λειτουργία της αποτελεί μοχλό ανάπτυξης της Πόλης. Ποιος Πρεβεζάνος δεν θέλει την ανάπτυξη της πόλης του ?

και ποιος κατάλαβε ότι εμείς είμαστε αντίθετοι σ΄αυτή ?

και ότι δεν θέλουμε να γίνει η Μαρίνα ?

Όλοι μίλησαν ότι θέλουν να γίνει η ΜΑΡΙΝΑ μέσα από νόμιμες διαδικασίες .

Ποιος κατάλαβε ότι εμείς δεν θέλουμε ?

Κανείς μα κανείς όμως από τους Δημοτικούς Συμβούλους και τον Δήμαρχο εκτός από ορισμένες εξαιρέσεις μετρημένες στα μισά δάκτυλα του ενός χεριού δεν είπε και δεν άγγιξε πραγματικά την αλήθεια. Κανείς δεν είπε για τις παρανομίες που διέπραξε η Λιμενική Επιτροπή του Λιμενικού Ταμείου Πρέβεζας σε βάρος των Δημοτών της Πόλης και της περιουσίας του Δήμου Πρέβεζας σε όφελος του επενδυτή.

«ΜΕ ΑΛΛΑ ΛΟΓΙΑ Ν΄ ΑΓΑΠΙΟΜΑΣΤΕ»

Κανείς δεν είπε ότι «ΝΟΙΚΙΑΣΕ ΔΥΑΡΙ ΚΑΙ ΖΗΤΑ ΝΑ ΤΟΥ ΠΑΡΑΧΩΡΗΣΟΥΝ ΤΕΣΣΑΡΙ ΔΙΑΜΠΕΡΕΣ - ΦΙΛΕΤΟ με το ίδιο τίμημα .

Το ότι παράνομα εξέδωσε αποφάσεις η Λιμενική Επιτροπή του Λ.Τ. Πρέβεζας παραχωρώντας στον επενδυτή τον παραλιακό δρόμο μπροστά στην πλατεία Ανδρούτσου και μέχρι το τέλος του δρόμου του Πάρκινκ δεν μίλησε κανείς.

Το ότι τις Αποφάσεις αυτές τις παράνομες, τις χρησιμοποίησε ο επενδυτής και εισέπραξε χρήματα παράνομα από τους πολίτες της Πόλης που αράζουν τις βάρκες τους εκεί χωρίς να του ανήκει ο χώρος δεν μίλησε κανείς.. Κουβέντα !!!

Μήπως δεν το ήξεραν ?? (Τους το είχα κάνει γνωστό εγώ κοινοποιώντας τους την προσφυγή μας).

Δεν σχολίασε κανείς ότι στο μέλλον και μέχρι να περιέλθουν οι αρμοδιότητες του Λιμενικού Ταμείου στον Δήμο θα πρέπει να έχουμε τα μάτια μας δέκα τέσσερα σ΄αυτό το εκρηκτικό Δίδυμο (Λιμενικό Ταμείο δια του Προέδρου του και Επενδυτή).

Διότι μπροστά στα μάτια μας παρανομούσαν και κανείς δεν ρώτησε τον επενδυτή όταν πήρε το λόγο στο Δημοτικό Συμβούλιο, για πιο λόγο εισέπραττε χρήματα παράνομα για ένα χώρο του Λιμανιού που δεν του ανήκε ?

Παρά μόνο ο επενδυτής είχε να εκφράσει την απειλή ότι αν θα φύγει από την Μαρίνα ,το Λιμάνι θα το πάρει το ΤΙΠΕΔ. Αυτό δε που είπε ότι δεν τον ενδιαφέρει με πιο ταμείο θα λειτουργήσει η Μαρίνα ,το Δημοτικό Λιμενικό Ταμείο ή το Λιμενικό Ταμείο Πρέβεζας θα το καταλάβετε από τα παρακάτω.

Αισθάνομαι λοιπόν την ανάγκη και την υποχρέωση να ενημερώσω τους συμπολίτες μου αναλυτικά για το όλο θέμα διότι εγώ ήμουν εκείνος που δέχθηκα πρώτος την προσβολή της νοημοσύνης μου και ο πρώτος που τράβηξα το σχοινί για να βρω την άκρη. Και αυτό γιατί ο επενδυτής έκανε ένα σφάλμα. Δεν μπόρεσε να ξεφύγει από την χωρίς παροχή συμφεροντολογική ιδιότητα.

Ζήτησε Χρήματα από τους ψαράδες που αράζουν στο χώρο εκεί και από εμένα. Και όταν του ζήτησα να μου δείξει την απόφαση που του παρέχουν το δικαίωμα να εισπράττει χρήματα για τον ελλιμενισμό των σκαφών από την εδώ μεριά μου τα μάσησε και μου είπε «Άσε ρε Πάνο μη πληρώνεις» .

Αν λοιπόν μας άφηνε να αράζουμε τις βάρκες μας χωρίς να απαιτεί χρήματα και να προκαλεί με τις καθημερινές επισκέψεις των υπαλλήλων του, θα περνούσε ο χρόνος ,θα εξέπνεαν οι προθεσμίες για τις προσφυγές ,και κάποια στιγμή θα γινόταν κατεστημένο εκεί, θα καταλάμβανε τον χώρο με το Γάντι και τότε τρέχα Πολίτη της Πρέβεζας να διεκδικήσεις τα αυτονόητα δηλ. την Βόλτα σου στο Παραλιακό δρόμο μπροστά στην πλατεία Ανδρούτσου μέχρι το Λούνα Πάρκ.(Γιατί η αρχική απόφαση του Λ.Τ. με αριθμό 9/2012 είχε Περίφραξη μπροστά στο ΑΤΜ της Εμπορικής Τράπεζας.)

Τα πράγματα λοιπόν και η υπόθεση της Μαρίνας έχουν ως εξής.

Η Υπουργός Ανάπτυξης με την υπ' αριθ. Τ/481/2-5-1996 απόφασή της , που νόμιμα δημοσιεύθηκε (ΦΕΚ Β 387/27-5-1996) ενέκρινε τη χωροθέτηση Τουριστικού Λιμένα στο λιμάνι της Πρέβεζας, όπως εμφαίνεται στο συνημμένο στην απόφαση αυτή και συνδημοσιευθέν στο ίδιο ως άνω Φ.Ε.Κ. τοπογραφικό σχέδιο. Η απόφαση αυτή αναφέρεται και στην υποβληθείσα στον Ε.Ο.Τ. τεχνική έκθεση και ορίζει τη συνολική χερσαία επιφάνεια του τουριστικού λιμένα σε 20.000 τ.μ. , η οποία (έκταση των 20.000 τ.μ.) θα προκύπτει και από επιχωματώσεις , με εμβαδόν επιχωματώσεων 8.400 τ.μ. , ήτοι καθαρός χώρος, πλην των μελλοντικών επιχωματώσεων, 11.600 τ.μ. Όταν λοιπόν τελείωσε το έργο με εργολαβία του ΕΟΤ στην προκήρυξη του διαγωνισμού, γίνεται σαφές ότι τα έργα της Μαρίνας έχουν ολοκληρωθεί .

Τον Ιούνιο του 2007 η τότε Λιμενική Επιτροπή του Λιμενικού Ταμείου Πρέβεζας εξέδωσε την με αριθ. 63/21-06-2007 Πράξη της με θέμα «Κατακύρωση αποτελέσματος διαγωνισμού για την αξιοποίηση του Τουριστικού Λιμένα (Μαρίνα Πρέβεζας) μέσω μακροχρόνιας μίσθωσης με την οποία κατακυρώθηκε ο διαγωνισμός υπέρ της Κοινοπραξίας του Τουριστικού Λιμένα Πρέβεζας (Τέφας Ηλίας,Τέφας Ιωάννης ,Ζιώρης - Παπανικολάου ΑΕ) δίδοντας επί πλέον προσφορά 10% της τιμής εκκίνησης . Σ΄αυτήν την πράξη αναφέρεται και γίνεται γνωστό με σαφήνεια στην εταιρεία από τον Πρόεδρο και τα μέλη της Λιμενικής Επιτροπής σχετικά με το χώρο των εξ (6) στρεμμάτων που υπολείπονται από την σύγκριση του ΦΕΚ και της υφιστάμενης κατάστασης σήμερα. Δηλαδή γνώριζε η πιο πάνω εταιρεία πόση έκταση πήρε - νοίκιασε στον διαγωνισμό και για την οποία έδωσε και 10% παραπάνω της προσφοράς.

Τις 21-12-2011 υπεγράφη «Σύμβαση Παραχώρησης της χρήσης και εκμετάλλευσης της ζώνης (Χερσαίας και Θαλάσσιας)του Τουριστικού Λιμένα Πρέβεζας» μεταξύ της άνω Εταιρείας και του Υπουργού Πολιτισμού και Τουρισμού/Γενική Γραμματεία Τουρισμού, όπως ο Τουριστικός Λιμένας Πρέβεζας είχε χωροθετηθεί με την υπ΄αρίθμ. Τ/481/2-5-1996 Απόφαση της Υπουργού Ανάπτυξης . Τούτο προκύπτει ρητά και κατηγορηματικά από το σώμα των συμβάσεων παραχώρησης και συνεπώς τα συμβαλλόμενα μέρη κατά το χρόνο υπογραφής των συμβάσεων παραχώρησης είχαν πλήρη γνώση όχι μόνο της χωροθέτησης αλλά και της πραγματικής κατάστασης ,καθώς ο υφιστάμενος χερσαίος χώρος λειτουργίας της Μαρίνας ανερχόταν σε 14.219,43 τ.μ. αφού δεν πραγματοποιήθηκαν οι προβλεπόμενες επιχωματώσεις. Ο ισχυρισμός δε της ανώνυμης Εταιρείας ειδικού Σκοπού με τον διακριτικό τίτλο «ΜΑΡΙΝΑ ΠΡΕΒΕΖΑΣ Α.Ε.» ότι δεν θα συμμετείχαν στον διαγωνισμό αν γνώριζαν ότι το εμβαδόν της χερσαίας ζώνης του Τουριστικού Λιμένα ανέρχεται σε 14.000 τ.μ. περίπου είναι αβάσιμος. (10049/2344/2-3-2013 Απόφαση Γ.Γ.Α.Δ.Η.Δ.Μ.)

Την 26-01-2012 η νέα Λιμενική επιτροπή του Λιμενικού Ταμείου Πρέβεζας με την υπ΄αρίθμ. 9/2012 Πράξη - Απόφαση της , αψηφώντας και αδιαφορώντας για την πιο πάνω υπ΄αρίθμ. 63/2007 πράξη της προηγούμενης Λιμενικής επιτροπής , προέβη αναρμοδίως και κατά παράβαση του νόμου σε τροποποίηση της ως άνω χωροθέτησης ,προτείνοντας δια του Προέδρου της την παραχώρηση επί πλέον χερσαίας έκτασης στην πιο πάνω εταιρεία ισχυριζόμενη ,ότι η εταιρεία ζήτησε την υπόδειξη των ορίων της χερσαίας έκτασης που πήρε από τον διαγωνισμό και μετά από καταμέτρηση από πολιτικό μηχανικό διαπιστώθηκε (δήθεν δεν ήξερε ! ! ) ,ότι ο χερσαίος χώρος λειτουργίας της Μαρίνας Πρέβεζας ανέρχεται μόλις σε 14.219.43 τ.μ. και όχι σε 20.000τ.μ. ενώ της είχε γίνει ενημέρωση με την πιο πάνω υπ΄αρίθμ.63/2007 πράξη. Επιπλέον όλοι ήξεραν από την προκήρυξη ότι τα λιμενικά έργα είχαν ολοκληρωθεί και δεν υπήρχε περίπτωση περαιτέρω επιχωματώσεων.

Ειδικότερα η τροποποίηση έγινε με την παραχώρηση στη μισθώτρια εταιρία «ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΟΣ ΛΙΜΕΝΑΣ ΠΡΕΒΕΖΑΣ ΑΝΩΝΥΜΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΕΙΔΙΚΟΥ ΣΚΟΠΟΥ» δύο μικρότερων τμημάτων της χερσαίας ζώνης Λιμένα (Παραλία έμπροσθεν αγάλματος Ανδρούτσου) με στοιχεία νέου τοπογραφικού διαγράμματος δικής της κατασκευής (μηχανικών επιλογής της Λιμενικής Επιτροπής) εμβαδού 5.468,60 τ.μ. και 311,97 τ.μ. αντίστοιχα. Και φυσικά δεν πρόκειται για έκταση από επιχωματώσεις, όπως προβλεπόταν στη χωροθέτηση της Υπουργού Ανάπτυξης , αλλά για χώρο παντελώς έξω και πέραν του προσδιορισμένου από το συνοδεύον την πράξη Χωροθέτησης της Υπ. Ανάπτυξης τοπογραφικό διάγραμμα, έτσι ώστε να καταλαμβάνεται χώρος κοινόχρηστου δρόμου στην παραλία της Πρέβεζας και στην Πλατεία Πρέβεζας.

Είναι καταπληκτική η διαφοροποίηση που έγινε στον μίσθιο χώρο με απλή σύγκριση των δύο τοπογραφικών διαγραμμάτων, ήτοι του νομίμου της Υπουργού Ανάπτυξης που δημοσιεύθηκε στο ΦΕΚ και αυτού των δύο μηχανικών κοινής επιλογής της Λιμενικής Επιτροπής και μισθώτριας (προφανώς με κοινά έξοδα), που συνοδεύει την παράνομη ως άνω πράξη της τροποποίησης της χωροθέτησης. Φυσικά ουδεμία δικαιοδοσία, αρμοδιότητα και εξουσία είχε η Λιμενική Επιτροπή να προβεί σε τροποποίηση της χωροθέτησης της Υπουργού Ανάπτυξης στον ως άνω χώρο, αφού με κανόνες αναγκαστικού δικαίου ορίζεται ότι η Χωροθέτηση (και αυτονοήτως και η τροποποίηση της χωροθέτησης) αποτελούν διοικητικές πράξεις και μάλιστα εκδιδόμενες μετά σύνθετη διοικητική ενέργεια , με γνωμοδοτήσεις άλλων οργάνων, εγκρίσεις άλλων οργάνων και έκδοση τελικής απόφασης από τον Υπουργό Πολιτισμού και Τουρισμού (βλ. άρθρο 31 Ν. 2160/1993) και δυνάμει αυτής της «απόφασης» της Λιμενικής Επιτροπής ήδη παραχωρήθηκε στη μισθώτρια εταιρία ο παραπάνω επιπλέον εκτός μίσθωσης χώρος και τον εκμεταλλεύεται , εισπράττοντας δικαιώματα ελλιμενισμού (με αριθ. 78/2-7-2012 ,70/2-7-2012 και άλλες επί πλέον αποδείξεις παροχής υπηρεσιών).

Όμως, η Λιμενική Επιτροπή Πρέβεζας, που χωρίς δικαιοδοσία, αρμοδιότητα και εξουσία προέβη στην παραπάνω τροποποίηση της χωροθέτησης και δη ήδη υφισταμένης συμβάσεως μισθώσεως, με το πρόσχημα του επακριβούς προσδιορισμού του μισθίου , ώστε να χρησιμοποιεί η μισθώτρια εταιρία 20.000 τ.μ. , παρέβη το νόμο , αφού το εμβαδόν που προσέθεσε για χρήση της μισθώτριας είναι επί εκτάσεως εκτός του ορισθέντος στην πράξη χωροθέτησης της Υπ. Ανάπτυξης, η υπόθεση αποτελεί σκάνδαλο και όχι μόνο.

Η παραπάνω απόφασή της είναι καθαρά εκτός νόμου.

Στη συνέχεια η ίδια Λιμενική Επιτροπή με την υπ' αριθ. 145/31-10-2012 νεότερη απόφασή της προέβη σε νέα τροποποίηση της απόφασης χωροθέτησης («αποδεχόμενη την ορθότητα του τελικού σχεδίου, το οποίο συνέταξε η ως άνω τεχνική εταιρεία, την ακρίβεια του σχεδίου όπως επιβεβαίωσε και ο παριστάμενος εκπρόσωπος του Τουριστικού Λιμένα Πρέβεζας κ. Ιωάννης Τέφας.») και τροποποίησε τον όρο 3 της απόφασής της με αριθ. 9/2012. Εδώ πρέπει να σημειωθεί ότι μόλις ο Δήμος Πρέβεζας (Δημοτικό Λιμενικό Ταμείο) απέστειλε το με αριθ.πρωτ. 25764/31-8-2012 έγγραφό του στο Υπουργείο Ανάπτυξης και Ναυτιλίας για να σταματήσει κάθε ενέργεια μέχρι να μελετηθεί ο Φάκελος Τροποποίησης χωροθέτησης μέχρις ότου το Δ.Σ. του Νεοσύστατου Νομικού Προσώπου λάβει γνώσει των στοιχείων που έχουν σταλεί) , η Λιμενική Επιτροπή, η οποία είχε χρησιμοποιήσει ιδιωτικό τοπογραφικό διάγραμμα (των μηχανικών Αυδίκου και Βασιλειάδη) για να εκδώσει τη με αριθ. 9/2012 απόφασή της, όχι μόνο δεν ανακάλεσε την παράνομη απόφασή της με αριθ. 9/2012, αλλά τότε εξέδωσε την απόφασή της με αριθ. 145/2012 την καταδήλως παράνομη, όπου μνημονεύει και το παραπάνω με αριθ.πρωτ. 25764/31-8-2012 έγγραφο του Δημοτικού Λιμενικού Ταμείου, δηλαδή αναφέρει ότι το έλαβε υπόψη της !!! (που αν το είχε λάβει , όπως και το νόμο, υπόψη της θα έπρεπε να ανακαλέσει τη με αριθ. 9/2012 απόφασή της) και στη νέα απόφασή της με αριθ. 145/2012 χρησιμοποιεί νέο ιδιωτικό τοπογραφικό διάγραμμα (ΜΑRNET A.E.), με το οποίο παράνομα τοποθετεί πλωτούς προβλήτες («μπαστούνια») για να αγκυροβολούν τα σκάφη μπροστά στον δρόμο του Πάρκινκ μέχρι την πλατεία Ανδρούτσου - αντικείμενα εκμετάλλευσης της μισθώτριας, μεταφέρει το σταθμό και τις δεξαμενές καυσίμων στο εμπορικό λιμάνι, και τα κτίρια , που η μισθώτρια έπρεπε να κατασκευάσει στο χώρο της χερσαίας ζώνης λιμένα και στο σημείο που καταγράφει το τοπογραφικό της πράξης χωροθέτησης του Υπουργού και Ε.Ο.Τ., τα μεταφέρει σε χώρο εκτός μισθίου, επ' ωφελεία της μισθώτριας και με ζημιά του Δημοσίου συμφέροντος.

Ο Πρόεδρος της Λιμενικής Επιτροπής πρωτίστως αλλά και η λιμενική επιτροπή λοιπόν γνώριζαν εκ των προτέρων την όλη κατάσταση και εν γνώσει τους έκαναν την παραχώρηση επ' ωφελεία της μισθώτριας εταιρείας της οποίας οι νόμιμοι εκπρόσωποι ήταν επίσης γνώστες αλλά προχώρησαν και ολοκλήρωσαν την διαδικασία σε συνεργασία με τον Πρόεδρο της Λιμενικής Επιτροπής για ίδιο όφελος και προς ζημιά του Δημοσίου που στερήθηκε χωρίς νόμιμη υποχρέωση την χρήση των 5.468,60 τ.μ. και 311,97 τ.μ. δηλ. Συνολικά 5.780,57 τ.μ. παραλιακής οδού η οποία μάλιστα με το μεταγενέστερο ΜΑΣΤΕΡ ΠΛΑΝ του Λιμανιού (ΦΕΚ 334/31-10-2012) προσδιορίστηκε ως ζώνη - περιοχή που αποδίδεται στην Πόλη.

Έτσι ασκήσαμε κατά των ως άνω πράξεων την από 6-12-2012 προσφυγή-αίτηση στον Γενικό Γραμματέα Αποκεντρωμένης Διοίκησης Ηπείρου-Δυτικής Μακεδονίας, ο οποίος εξέδωσε με την σειρά του την υπ΄αρίθμ. 10094/2344/06-03-2013 Απόφασή του η οποία ακύρωσε τις πιο πάνω αποφάσεις της Λιμενικής επιτροπής.

Ας σημειωθεί ακόμα ότι :

Σύμφωνα με το άρθρο 31 παρ.6 Ν. 2160/1993, μετά τη χωροθέτηση η παραχώρηση γίνεται με απόφαση του Υπουργού Πολιτισμού και Τουρισμού που δημοσιεύεται στο Φ.Ε.Κ. , ύστερα από πρόσκληση του Υπουργού για εκδήλωση ενδιαφέροντος με δημόσιο διαγωνισμό. Τούτο σημαίνει ότι είναι αδιανόητη η τροποποίηση της πράξης χωροθέτησης, με την οποία θα μεταβάλλεται επ' ωφελεία του μισθωτή ο μίσθιος χώρος και θα καθορίζονται όροι επωφελέστερης εκμετάλλευσης αυτού, πέραν των όρων της διακήρυξης, αφού θα αποκλείεται η συμμετοχή άλλων υποψηφίων μισθωτών, με καταβολή και υψηλότερου ανταλλάγματος, οι οποίοι θα συμμετείχαν στον προκηρυχθέντα αρχικό διαγωνισμό αν εγνώριζαν αυτά τα ευνοϊκά δεδομένα και απομένει να ευεργετείται σκανδαλωδώς ο υφιστάμενος μισθωτής και να ζημιώνεται το δημόσιο. Με άλλα λόγια παραβιάζεται σειρά διατάξεων αναγκαστικού δικαίου νόμων που διέπουν το θέμα αυτό και σαφώς μια τέτοια συμπεριφορά είναι και ποινικώς αξιόλογη.

Θεωρούμε ότι στην παρούσα υπόθεση δεν υφίσταται μόνο μια διοικητική αταξία και παράβαση νόμου από άποψη διατάξεων διοικητικού δικαίου, που εδώ είναι τόσο δεδομένη, αλλά πιστεύουμε ότι τελούνται και σοβαρά ποινικά αδικήματα.

Δεν συμμορφώνονται ακόμα και με την έκδοση της απόφασης από τον Γενικό Γραμματέα Αποκεντρωμένης Διοίκησης Ηπείρου-Δυτικής Μακεδονίας, αφού ακόμα και μετά από αίτησή μας προς την Λιμενική επιτροπή για να καταβάλουμε τα τέλη ελλιμενισμού για τον επίμαχο χώρο για το έτος 2013 μας παραπέμπουν εγγράφως Πρόεδρος Λιμενικού Ταμείου και προφορικά η Λιμενική Αρχή στην πιο πάνω Εταιρεία για την πληρωμή μισθώματος .

Εν ολίγοις συνοψίζοντας θεωρούμε ότι : Η Λιμενική επιτροπή ειδικά δια του Προέδρου της αλλά και όσων συμμετείχαν σ΄αυτή, ήξερε εκ των προτέρων το συγκεκριμένο εμβαδόν της χερσαίας έκτασης της Μαρίνας και η Εταιρεία που της κατακυρώθηκε ο διαγωνισμός και η οποία στην συνέχεια επεδίωξε συνειδητά να εισπράττει παράνομα τέλη ελλιμενισμού για την εν γνώσει της παρανόμως παραχωρηθείσα έκταση. Ειδικά ο εκπρόσωπους της Λιμενικής Αρχής ο οποίος προσυπόγραψε τις παράνομες Αποφάσεις υπ΄αρίθμ. 9/2012 και 145/2012, εν γνώσει της ακυρότητας (λόγω αναρμοδιότητας της Λιμενικής Επιτροπής) συνέβαλε στον επαναπροσδιορισμό και παραχώρηση της επί πλέον έκτασης ,η δε Δημοτική Λιμενική Επιτροπή όφειλε να εξετάσει την νομιμότητα των Αποφάσεων της Λιμενικής επιτροπής του Λιμενικού Ταμείου Πρέβεζας πριν συμβάλει με παρατηρήσεις και αποδεχθεί στην ουσία τα προσαχθέντα σ΄αυτή τοπογραφικά διαγράμματα με τις πιο πάνω Αποφάσεις που παραχωρούσαν παράνομα για εκμετάλλευση και μάλιστα δωρεάν στη μισθώτρια Εταιρεία εις βάρος της Ζώνης Λιμένα του παραλιακού κοινοχρήστου δρόμου και των πολιτών της Πρέβεζας και όλα αυτά ενώ ήξεραν ότι είχε καταγγελθεί Δημόσια ο παράνομος χαρακτήρας της Απόφασης της Λιμενικής Επιτροπής με δημοσιεύσεις σε εφημερίδες και σε SITES .

Εν ολίγοις αγαπητοί συμπολίτες αυτή είναι η κατάσταση στην υπόθεση της Μαρίνας και του Τουριστικού Λιμένα Πρέβεζας Όλα τα άλλα τα αφήνω στην Κρίση σας .

Με Εκτίμηση

Παναγιώτης Απ. Κλοντζάρης

  1. ΡΟΗ-ΕΙΔΗΣΕΩΝ
  2. ΔΗΜΟΦΙΛΕΣΤΕΡΑ

title1 -- Διαβάστε επίσης... --

Στήλες

Κοινωνία

24 Απριλίου 2024
Ο Δήμος Πρέβεζας και η Δημοτική Βιβλιοθήκη Πρέβεζας, στο πλαίσιο της κοινωνικής τους προσφοράς και της διάδοσης της Φιλαναγνωσίας, θα διαθέσουν δωρεάν σε συμπολίτες μας, δεκάδες αντίτυπα των βιβλίων
24 Απριλίου 2024
Από το Τμήμα Υγείας Ζώων της Δ/νσης Κτηνιατρικής Περιφέρειας Ηπείρου ανακοινώνεται ότι στις Περιφερειακές Ενότητες Θεσπρωτίας, Ιωαννίνων και μικρού ...
24 Απριλίου 2024
Το Επιμελητήριο Πρέβεζας ενημερώνει ότι στα πλαίσια των δραστηριοτήτων του που στόχο έχουν την στήριξη των τοπικών επιχειρήσεων και την προβολή – ...
24 Απριλίου 2024
Άσκηση ετοιμότητας στο ιστορικό κέντρο της πόλης πραγματοποίησε το πρωί της Τετάρτης η Πυροσβεστική Υπηρεσία Πρέβεζας, με στόχο να εντοπιστούν τα ...
24 Απριλίου 2024
Το τμήμα Πρέβεζας του Συλλόγου Αρχιτεκτόνων (ΣΑΔΑΣ-ΠΕΑ) σας προσκαλεί στην εκδήλωση με θέμα: «Ο ρόλος του/της αρχιτέκτονα και τα δικαιώματα μας στο ...

Πολιτική

24 Απριλίου 2024
Στην Πρέβεζα θα βρεθεί την Παρασκευή ο πρόεδρος του ΠΑΣΟΚ-ΚΙΝΑΛ Νίκος Ανδρουλάκης. Σύμφωνα με την πρόσκληση της Νομαρχιακής Επιτροπής Πρέβεζας, ο Πρόεδρος του ΠΑΣΟΚ-ΚΙΝΑΛ θα πραγματοποιήσει
24 Απριλίου 2024
Συνέντευξη Τύπου παραχώρησε στους δημοσιογράφους το μεσημέρι της Δευτέρας ο υποψήφιος Ευρωβουλευτής του ΚΚΕ Τάσος Τόκας, στο πλαίσιο περιοδείας του ...
23 Απριλίου 2024
Έπειτα από πολλές πολιτικές παλινωδίες, αρκετό “κρυφτούλι” και συνεχόμενες επικοινωνιακές γκάφες της δημοτικής αρχής στην υπόθεση της αγωγής της ...
22 Απριλίου 2024
Ένα μείζον πολιτικό ζήτημα, το οποίο έχει απασχολήσει μέχρι και την Εθνική Αρχή Διαφάνειας (δείτε ΕΔΩ το σχετικό ρεπορτάζ του atpreveza.gr) και έχει ...
22 Απριλίου 2024
Την παρακάτω ανακοίνωση εξέδωσαν οι δημοτικές και περιφερειακές κινήσεις της μαχόμενης και αντικαπιταλιστικής αριστεράς: Πραγματοποιήθηκε ...

Αθλητισμός

23 Απριλίου 2024
Την 3η θέση στα 400 μέτρα εμπόδια κατέκτησε η Κυριακή Τσαούση στους Πανελλήνιους Σχολικούς Αγώνες Κλασσικού Αθλητισμού ΓΕ.Λ. – ΕΠΑ.Λ. Ελλάδας – Κύπρου 2024. Η αθλήτρια του Δημήτρη Γεωργοπέτρη
22 Απριλίου 2024
Στα πλαίσια του διασυλλογικού πρωταθλήματος Κ16, που έγινε στα Γιάννενα τις 20/4/24 η Χαρά Γέρου σημείωσε τη 5η καλύτερη επίδοση της τελευταίας ...
15 Απριλίου 2024
Ο Σύνδεσμος Προπονητών Ποδοσφαίρου Πρέβεζας-Λευκάδας απέστειλε την παρακάτω συγχαρητήρια ανακοίνωση: Θερμά συγχαρητήρια !!!!στους συλλόγους ...
12 Απριλίου 2024
Στο δημοτικό στάδιο “Αθανασία Τσουμελέκα” θα πραγματοποιηθεί την Κυριακή 21 Απριλίου ο τελικός του Κυπέλλου ΕΠΣ Πρέβεζας-Λευκάδας ανάμεσα στον Ερμή ...
03 Απριλίου 2024
Από την Οργανωτική Επιτροπή Σχολικών Αθλητικών Δραστηριοτήτων(Ο.Ε.Σ.Α.Δ.) Πρέβεζας, ανακοινώνεται ότι στα πλαίσια των Πανελλήνιων Αγώνων ΓΕ.Λ. & ...

Πολιτισμός

24 Απριλίου 2024
Ο Δήμος Πρέβεζας διοργανώνει Εκδήλωση για τον Εορτασμό της Παγκόσμια Ημέρα Χορού το Σάββατο 27 Απριλίου 2024 και ώρα 18:30 π.μ στην Πλατεία Ανδρούτσου. Η Παγκόσμια Ημέρα Χορού καθιερώθηκε το
22 Απριλίου 2024
  Κρατήσεις στο : 2682089789, 6909963253 ή με μήνυμα στην σελίδα του Diem στο Instagram και στο Facebook!
22 Απριλίου 2024
Έχοντας ήδη αποσπάσει πολυάριθμα βραβεία σε φεστιβάλ σε όλο τον κόσμο, το Animal, η νέα ταινία της Σοφίας Εξάρχου, προβάλλεται από την ...
19 Απριλίου 2024
Η Θεατρική Ομάδα του 3ου Γυμνασίου Πρέβεζας παρουσιάζει την παράσταση   ΤΟ ΔΕΝΤΡΟ ένας οικολογικός μύθος   στη Θεοφάνειο, την ...