Εκτύπωση αυτής της σελίδας
Τρίτη, 25 Ιουνίου 2013 16:05

Επιστολή για τους κινδύνους του οδικού δικτύου της Πρέβεζας (Του Θεόδωρου Γαζούλη)

Του Θεόδωρου Γαζούλη (Δικηγόρος, νομικός σύμβουλος ΜΟΤΟΕ, εκπρόσωπος της ΜΟΤΟΕ στη FEMA και στο ΕΣΟΑ - Εθνικό Συμβούλιο Οδικής Ασφάλειας)

 

Δέκα χρόνια. Τόσα πέρασαν από διπλό θανατηφόρο τροχαίο, και όμως το κράτος δεν έχει ακόμα κλείσει την παράνομη σύνδεση με την Εθνική Οδό που ήταν υπεύθυνη για το δυστύχημα!

Συμπληρώνονται στις 28/6/2013, 10 χρόνια από το τραγικό διπλό θανατηφόρο τροχαίο δυστύχημα στο οποίο έχασε τη ζωή του ο Χρήστος Χούλιαρης, 39 ετών, πολιτικός μηχανικός, μέλος του ΔΣ της ΜΟΤΟΕ και πρόεδρος της ΛΕΜΙ.

Αν και στις επίσημες στατιστικές φαίνεται ανακριβώς ότι ευθύνεται μόνον η οδηγός του αυτοκινήτου που «έκοψε» την πορεία της μοτοσικλέτας του Χρήστου, στην πραγματικότητα το δυστύχημα αυτό ήταν «προγραμματισμένο». 
Σε δεξιά στροφή οδού ταχείας κυκλοφορίας (Εθνική Οδός Πρεβέζης – Ιωαννίνων στο 10,5 χιλιόμετρο), με όριο ταχύτητας τα 110χαω, χωρίς ορατότητα, είχε, (με την εγκληματική ανοχή των αρμοδίων Αρχών), κατασκευασθεί και λειτουργούσε παράνομη σύνδεση. Σύμφωνα και με έγγραφο της Περιφέρειας η σύνδεση δεν είχε άδεια, ούτε είχε διανοιχθεί από τον αρμόδιο φορέα. Αντίθετα, η διάνοιξη έγινε από ιδιώτη ο οποίος ήθελε να έχει σύντομη πρόσβαση στην Εθνική Οδό, χωρίς να χρειάζεται να χρησιμοποιήσει την κεντρική και ασφαλή πρόσβαση μέσω του Μιχαλιτσίου.
Παρά την μήνυση που έγινε στη συνέχεια και παρά τις παραστάσεις στους αρμόδιους φορείς, η σύνδεση αυτή λειτουργεί ακόμη, αν και είναι παράνομη και επικίνδυνη, στο σημείο δε αυτό έχουν συμβεί και άλλα σοβαρά τροχαία ατυχήματα.
Η Τροχαία παραπέμπει στην Περιφέρεια και η Περιφέρεια στην Τροχαία!Οφείλουμε να καυτηριάσουμε την κρατική εγκληματική αδιαφορία. Η σύνδεση αυτή έπρεπε προ πολλού να είχε κλείσει, και μάλιστα χωρίς να το έχουν ζητήσει οι συγγενείς του θανόντος και πριν να συμβούν ατυχήματα «προγραμματισμένα». Η υποκρισία του ελληνικού κράτους είναι εμφανής: ενώ ψευδώς διακηρύσσει ότι ενδιαφέρεται για την οδική ασφάλεια (και μάλιστα για εισπρακτικούς λόγους, σε περίοδο μνημονίου εισάγει τον τεχνικό έλεγχο δικύκλων, μια νέα οικονομική επιβάρυνση άσχετη προς την οδική ασφάλεια), παραλείπει αδιάντροπα και εγκληματικά να πράξει τα στοιχειώδη, δηλαδή στην περίπτωση αυτήν να κλείσει την παράνομη και επικίνδυνη σύνδεση (πολύ περισσότερο όταν υπάρχει κεντρική και ασφαλής σύνδεση με την Εθνική Οδό).
Δέκα χρόνια μετά το τραγικό αυτό τροχαίο δυστύχημα (με νεκρούς τον Χρήστο και την Κατερίνα), στιγματίζουμε την ανεύθυνη κρατική συμπεριφορά και καλούμε τους αρμόδιους να κάνουν το καθήκον τους, κλείνοντας και την συγκεκριμένη παράνομη σύνδεση, αλλά και όλες τις παρόμοιες επικίνδυνες συνδέσεις. Μόνον έτσι θα σωθούν ανθρώπινες ζωές και όχι με μιαν εισπρακτική πολιτική που χρησιμοποιεί την οδική ασφάλεια σαν πρόφαση για την οικονομική αφαίμαξη και την εξυπηρέτηση πολιτικών σκοπιμοτήτων, (αλλά και των συμφερόντων των ισχυρών).

Πηγή: www.mototriti.gr




Σχετικά Άρθρα