Η ανακοίνωση αναφέρει:
«ΌΛΑ μπάχαλο λοιπόν στον ΠΑΣ Πρέβεζα. Έτσι χαρακτήρισε ο κ. Αμάραντος, την προσπάθεια που έγινε το καλοκαίρι για να παρουσιαστεί η ομάδα σε επαγγελματικά πρότυπα στη Γ' Εθνική.
Μέσα σε αυτό... το μπάχαλο η Studiomedia, δεχόμενη πρόταση για να αναλάβει το marketing και την προώθηση στην ευρύτερη κοινωνία της ομάδας-σύμβολο της πόλης, έθεσε συγκεκριμένους όρους για τη συνεργασία.
Η διοίκηση του ΠΑΣ Πρέβεζα όμως, ενώ στην αρχή απάντησε θετικά, στη συνέχεια αθέτησε τους όρους για τους λόγους που εξηγεί ο κ. Αμάραντος στη συνέντευξη Τύπου που παρέθεσε το βράδυ της Τετάρτης. Διότι, ούτε συγκροτημένο διοικητικό σχήμα υπήρχε, λίγες μόνο ημέρες πριν από την έναρξη του πρωταθλήματος, αλλά και ούτε η διάθεση να βαδίσουν σε επαγγελματικά πρότυπα.
Γι' αυτό το λόγο, αλλά και για πολλούς άλλους – που δεν είναι της παρούσης – η Studio Media αποφάσισε να αποχωρήσει από την επικείμενη συνεργασία.
Ευχόμαστε καλή πορεία στον ΠΑΣ Πρέβεζα, έστω κι αν έχει επιλέξει έναν τρόπο που στο σύγχρονο ποδόσφαιρο και στο πως λειτουργούν επικοινωνιακά, ακόμη και ερασιτεχνικά σωματεία, θεωρείται ξεπερασμένος...
Με εκτίμηση
Βαγγέλης Πήχας».