Μεταξύ αυτών που «απογειώθηκαν» είναι και το αεροδρόμιο του Ακτίου που ανήκει στην πρώτη ομάδα αποκρατικοποίησης (μαζί με Θεσσαλονίκης, Kέρκυρας, Xανίων, Kεφαλονιάς, Zακύνθου, Kαβάλας και ενδεχομένως ορισμένα από τα αεροδρόμια Aλεξανδρούπολης, Aράξου, Kαλαμάτας και Nέας Aγχιάλου, ανάλογα με το ενδιαφέρον).
Για τους αερολιμένες Ζακύνθου, Σαντορίνης, Μυτιλήνης, Μυκόνου, Σάμου, Κεφαλονιάς, Ακτίου και Καβάλας, απαιτούνται έργα βελτίωσης των υποδομών τους, που φτάνουν στα 95 εκατομμύρια ευρώ, ωστόσο αυτά καθυστερούν, περιμένοντας τους ιδιώτες και τις προσφορές.
Θυμίζουμε πως στη δεύτερη φάση του διαγωνισμού ο οποίος έχει ξεκινήσει από τις αρχές του 2013 συνεχίζουν τα παρακάτω σχήματα. Συγκεκριμένα δεσμευτικές προσφορές θα κληθούν να καταθέσουν οι: Vinci-Ελλάκτωρ, J&P Άβαξ-Zurich Airport, Fraport - Copelouzos, ΜΕΤΚΑ- Corporacion America, ο Διεθνής Αερολιμένας Αθηνών, η Aeroports De La Cote d Azur, και η Advent International.
Το ενδιαφέρον τόσο των Eλλήνων όσο και των διεθνών «παικτών» που διεκδικούν μία ή και τις δύο συστάδες αεροδρομίων που έχουν ανακοινωθεί από το ΤΑΙΠΕΔ φαίνεται να παραμένει ζωηρό. Μένει να διαπιστωθεί ποιοι θα κάνουν πράξη το ενδιαφέρον τους, υποβάλλοντας τους σχετικούς φακέλους δεσμευτικών προσφορών.