Τρίτη, 28 Μαρτίου 2017 03:13

ΦΑΚΕΛΟΣ «Λιμάνι Πρέβεζας» - Ηλίας Τέφας: «Κάποια στιγμή ο καθένας θα κάτσει στον… πάγκο του»

IMG 0207

Στο πλαίσιο του δημοσίου διαλόγου που «άνοιξε» το atpreveza.gr για το ζήτημα του λιμανιού της Πρέβεζας, ένας εκ των βασικών επενδυτών του Τουριστικού Λιμένα Πρέβεζας Α.Ε., κ. Ηλίας Τέφας παραχώρησε συνέντευξη στην ιστοσελίδα μας, δίνοντας απαντήσεις στα θέματα που αφορούν το λιμένα.

Το atpreveza.gr δεσμεύεται να δώσει «βήμα» τις επόμενες εβδομάδες σε όλους τους εμπλεκόμενους, ώστε να καταθέσουν τις απόψεις τους, για να ενημερωθεί η τοπική κοινωνία εμπεριστατωμένα για το πώς «αναπνέει» το λιμάνι της πόλης.

-Βλέπουμε γίνονται έργα στη Μαρίνα. Πότε θα ολοκληρωθεί αυτό το έργο και ποια είναι τα προσδοκώμενα οφέλη για την πόλη, πέρα από το επιχειρηματικό κομμάτι;

«Αρχικά θα κάνω μια αναδρομή σχετικά με το έργο. Αυτή η Mαρίνα βγήκε σε διεθνή διαγωνισμό πριν περίπου 10 χρόνια κι εμείς είμαστε αυτοί που δώσανε την καλύτερη προσφορά και πήραμε τη Μαρίνα για να την υλοποιήσουμε.  Αρχικά για να γίνει ένα έργο ξεκινάει από τη χωροθέτηση, όταν έγινε η χωροθέτηση πέρασε από το Δημοτικό Συμβούλιο και πήρε την έγκριση. Η χωροθέτηση όριζε το χώρο που περιβάλλει τη Μαρίνα, δηλαδή είναι το μπαστούνι απέναντι από τα Δικαστήρια, όλη η λιμενολεκάνη και φτάνει μέχρι το όριο του λιμένος, ακριβώς απέναντι από το μπαστούνι αυτό, με έναν κυματοθραύστη. Ο όρος κυματοθραύστης είναι ό,τι λέει η λέξη και είναι ορατό γιατί μπαίνει, να προφυλάσσει τα σκάφη. Η Μαρίνα είναι ένας χώρος προστασίας πέρα των υπηρεσιών.

Στη συνέχεια της χωροθέτησης έρχεται η προκήρυξη του διαγωνισμού που κάνει ακριβώς την ίδια περιγραφή. Αφού έγινε ο διαγωνισμός φτάσαμε στη θέση να κάνουμε σύμβαση πρώτον με το Λιμενικό Ταμείο και δεύτερον με το Υπουργείο Ανάπτυξης και στις συμβάσεις αυτές είναι υποχρεωτικά να είναι αυτά που εξ’ αρχής ξεκινάνε. Τα όρια της Μαρίνας, του κυματοθραύστη, τις θέσεις και όλα τα υπόλοιπα. Τουτέστιν, βάσει του νόμου που υπάρχει στην Ελλάδα είναι υποχρέωση και από τη μία πλευρά του επενδυτή και από την άλλη πλευρά της υπηρεσίας, του φορέα να τηρούνται αυτά που υπογράφτηκαν.

Ερχόμαστε τώρα και προσπαθούμε με αποφάσεις διαφορετικές με αυτές που υπεγράφησαν να διαφοροποιήσουμε κάποια πράγματα. Τουτέστιν, να αλλάξει η θέση του κυματοθραύστη. Αυτό είναι παράνομο, η άποψη η δική μας είναι κάθετη. Τα συμβούλια, οι επιστολές και όλα αυτά, είναι παράνομα. Έπρεπε να είχαμε πάει δικαστικά, αλλά επειδή είναι χρονοβόρος διαδικασία δεν πήγαμε. Μας ταλαιπωρούν δέκα χρόνια, σήμερα περίπου 10 χρόνια μετά ακόμη δεν μπορούμε να βάλουμε έναν κυματοθραύστη».

IMG 0200

-Μιλάμε για τον κυματοθραύστη που θα είναι για τους νότιους ανέμους όπως αναφέρεται, 20 μέτρων που θα είναι στην είσοδο της μαρίνας;

«Δεν είναι 20 μέτρα, 20 μέτρα ήταν η επιθυμία των ανθρώπων του Λιμενικού Ταμείου. Αλλά είπα πριν, υπάρχει μια διαφορά ανάμεσα στην πολιτική απόφαση και το νόμο. Η πολιτική απόφαση τι κάνει; Αποφασίζει πόσες ψήφους θα πάρει και από εκεί και πέρα γίνεται αυτό το αλαλούμ. Όλοι οι εκλεγόμενοι ακουμπάνε εκεί».

-Έχετε πει και δημόσια αρκετές φορές ότι το Δημοτικό Λιμενικό Ταμείο κωλυσιεργεί. Γιατί;

«Μα ακόμη το ίδιο γίνεται. Κάποια στιγμή θα τα βάλουμε όλα κάτω και αφού είπατε να ανοίξετε φάκελο για το συγκεκριμένο θέμα, θα γίνει μεγάλος φάκελος και ο καθένας ας λογοδοτήσει. Τόσα χρόνια δεν ήταν αδυναμία μας, εμείς ήρθαμε να κάνουμε έργο, δεν ήρθαμε να κάνουμε κονιορτό. Και τώρα αν κοιτάξετε απέναντι θα δείτε τον κονιορτό».

IMG 0203

-Θα επιμείνουμε για τον κυματοθραύστη, ουσιαστικά υπάρχει ένα master plan που ισχύει και που συνδέεται και με τον κυματοθραύστη. Αυτή τη στιγμή η δυτική προβλήτα με το master plan ουσιαστικά είναι καταργημένη;

«Εδώ το περίεργο αυτό είναι. Έχει γίνει ένα master plan, το master plan δεν το έκανα εγώ. Υπήρχε το master plan το Α και το Β. Και το Α και το Β καταργούν τη δυτική προβλήτα ξεκάθαρα. Κι ερχόμαστε στο δια ταύτα, όταν στο φύλλο της κυβερνήσεως καταργείται χρειάζεται καταγγελία; Εμείς τόσα χρόνια όταν ήρθαμε εδώ ήμασταν και είμαστε να δουλεύουν όλες οι επιχειρήσεις. Εγώ προσωπικά, που έχω μια πορεία και ήρθαν και πολλοί νέοι συνάδελφοι, όλους τους στήριξα και δεν ενόχλησα κανέναν. Εμένα η λύπη μου είναι όταν κλείνει μια επιχείρηση, η φιλοσοφία μου δεν είναι να είμαστε εμείς, η φιλοσοφία μου είναι να είμαστε όλοι».

-Οπότε αυτό ξεκαθαρίζει τη θέση σας για τις τρεις χρήσεις του λιμανιού...

«Εμείς όμως επειδή μιλάμε για καταγγελίες, περίπου πριν 3 χρόνια που έγιναν οι προηγούμενες δημοτικές εκλογές, ο κύριος Κλοντζάρης με τον κ. Κλάπα, με τους εργάτες του λιμένος «πλακώσανε» να κάνουν καταγγελίες. Εγώ δεν έκανα καταγγελίες, εμείς τους αποδεχόμασταν. Και ξέραμε την απαγόρευση και δεν τους πειράζαμε. Αυτές οι καταγγελίες κατ’ επανάληψη μας έφεραν εδώ που μας φέρανε. Και αν θέλετε και για το τρίγωνο στο θαλάσσιο χώρο μπροστά από τα δικαστήρια, ήταν υπογεγραμμένο από τότε. Κι εγώ ρωτάω, αυτοί έκαναν τόσες καταγγελίες, εμείς ούτε δικαστήκαμε ούτε πρόστιμο έχουμε. Γιατί; Μας χαριστήκανε; Όχι. Έρχονται τώρα και λένε ότι εμείς κάνουμε καταγγελίες. Τι καταγγελίες; Χρειάζεται να κάνω καταγγελία εγώ, θα πρέπει εγώ να επιστήσω στο φορέα και στη λιμενική αστυνομία ποιος είναι ο νόμος; Δεν το καταλαβαίνω αυτό, όταν μπαίνει μια απαγορευτική πινακίδα κάπου, το όργανο θα να τον γράψει. Θα πρέπει ο πολίτης να του πει κοιτάξτε είχε πινακίδα; Αυτό είναι οξύμωρο.

Εγώ είμαι υπέρ των πολλών και των αδυνάτων και είπα και πριν που λένε ο επιχειρηματίας θα κάνει, θα ράνει.. έχει μια διαφορά όμως ο επιχειρηματίας. Ο επιχειρηματίας βάζει τα χρήματά του, πέρα του ότι θα γίνει ένα έργο που θα μείνει στην πόλη. Όλοι οι υπόλοιποι παίρνουν, από τους εργάτες, που καλά κάνουν γιατί δουλεύουν, από τους πράκτορες, χρήματα δεν βάζουν όμως. Εντάξει; Ερχόμαστε τώρα σε αυτό που γίνεται πολύ μεγάλη συζήτηση για τα κέρδη, ότι είναι πολλά τα κέρδη. Αν είναι πολλά τα κέρδη, καμία αντίρρηση. Να σταματήσει η Μαρίνα, εμείς θα ήμασταν ικανοποιημένοι να μας δώσουν τα λεφτά μας και να γίνει όλο εμπορικό λιμάνι.

Και όχι μόνο, γιατί υπάρχει ένα σκεπτικό ότι το λιμάνι υπήρχε. Υπήρχε ναι, υπήρχε από κάποια στιγμή και μετά, πριν το λιμάνι ήταν απέναντι στην παραλία. Να πάνε κι εκεί, γιατί όχι;

Να σας θυμίσω πως παραμονή των εκλογών έγινε μια ημερίδα από το Τεχνικό Επιμελητήριο γύρω από το θέμα της Μαρίνας και του λιμανιού. Αν θυμόσαστε ο πρώην δήμαρχος κ. Γιαννούλης έκανε μια τοποθέτηση και είπε ότι το λιμάνι δεν είναι πιστοποιημένο για χύδην φορτία. Ο Βόλος, η Θεσσαλονίκη, ο Αστακός είναι τα μόνα που έχουν άδεια. Εγώ αυτό δεν το χρησιμοποίησα γιατί εξακολουθώ να θέλω να δουλεύουν οι άνθρωποι. Έρχομαι όμως στο δια ταύτα, έγινε καταγγελία από κάποιο σύλλογο που ασχολείται με το περιβάλλον πριν 20 περίπου χρόνια και παύσανε το έργο της ανατολικής προβλήτας. Και ρωτάω εγώ τώρα, πρώτα εσάς και μετά όλους τους εμπλεκόμενους, αυτά τα μπλόκια τόσα χρόνια στη θάλασσα κανένας δεν τα βλέπει; Για τον α ή β λόγο το έργο αυτό είχε κάποια αδυναμία, γιατί δεν συνέχισαν να τη διορθώσουν; Μέχρι σήμερα οι εργάτες του λιμανιού ποια κίνηση έκαναν να διεκδικήσουν να γίνει η ανατολική προβλήτα; Το λιμενικό ταμείο, ο δήμος, ποια κίνηση έκαναν; Λόγια για κατανάλωση για να περνάει η ώρα; Υπήρχε λένε το λιμάνι, ναι υπήρχε. Και το αεροδρόμιο υπήρχε και άλλα λιμάνια υπήρχαν. Αν δεν είχαμε κάνει εμείς σύμβαση για τη Μαρίνα το ΤΑΙΠΕΔ θα είχε πάρει και το λιμάνι και τη Μαρίνα. Ξέρετε ποια τύχη θα είχε το λιμενικό ταμείο; Μηδέν έσοδα. Αυτή την τύχη που θα έχει σε λίγο το Άκτιο. Εγώ δεν θα μπω στη φιλοσοφία για τα υπέρ και τα κατά. Δεν είμαι ο αρμόδιος. Εγώ κοιτάζω τη δουλειά μου και δεν μπορώ να μπω στη φιλοσοφία του καφενείου που τα λύνουν όλα. Κάπου το πράγμα έφτασε στο αμήν.

Κάνουμε καταγγελία εμείς λένε και μπαίνουν πρόστιμα. Γιατί, βάζουμε εμείς στην τσέπη τίποτα; Λέει ο πράκτορας παλιά ήταν μικρά τα πρόστιμα. Δηλαδή τι; Παλιά του έκαναν χάρη και τώρα τον τιμωρούνε; Δεν κατάλαβα…».

IMG 0206

-Αναφέρθηκε από τους επαγγελματίες του λιμανιού ότι παλιά μπορούσαν να «δέσουν» πλοία στη δυτική προβλήτα με τη σύμφωνη γνώμη της λιμενικής αρχής –έστω κι αν έμπαιναν πρόστιμα- και τώρα με τον κυματοθραύστη θα υπάρξει μεγάλο πρόβλημα. Ποια η γνώμη σας;

«Αυτό που λέτε το θεωρώ μεθοδευμένο. Πληρώνουμε ένα… προστιματάκι και ξεπερνάμε το νόμο. Αν είναι δυνατόν; Λες στον τροχονόμο θα πάω ανάποδα, θα σου δώσω 5 ευρώ και όλα ΟΚ… Έτσι γίνεται; Αν γίνεται έτσι εντάξει! Πότε μπαίνουν πρόστιμα; Όταν κάτι είναι παράνομο. Δε θα μπω στη διαδικασία τυχόν μεθοδεύσεων. Δε με αφορά. Θα μπω στην ουσία. Τα λιμάνια του κόσμου, το Χονγκ Κονγκ, η Σιγκαπούρη κ.α. Είναι κάποια καράβια. Έξω με άγκυρα μπορεί να είναι 30-40-50-80. Είναι αρόδο, έτσι λέγεται. Θα μπούμε στη διαδικασία πόσο επιβαρύνεται ο εφοπλιστής; Εκείνοι οι άνθρωποι που τα κάνουν δε τα έχουν δει; Το λιμάνι της Πρέβεζας, αυξήθηκε. Μακάρι να αυξήθηκε. Μεγάλωσαν οι κότες; Δεν ξέρω και δεν με αφορά. Κάθομαι και λέω! Δε ξέρουν οι άλλοι ότι πρέπει να έχουν περισσότερο χώρο. Αν φύγουν τα καράβια από εδώ, το λιμάνι της Πρέβεζας πόσο καιρό είναι άδειο; Απλά πράγματα!».

-Συμφωνείτε με τη θέση του Δημοτικού Λιμενικού Ταμείου για τη θέση του κυματοθραύστη που αυτό προτείνει;

«Αυτά είναι για να περνάει η ώρα. Ούτε τα 6 μέτρα διευκολύνουν κανέναν. Να δείτε πόσο λαϊκίζουν. Έφτασε το ΔΛΤ με πολιτική απόφαση να αναγκαστεί να δώσει για μελέτη για τη θέση του κυματοθραύστη. Οι τεχνικοί είπαν ότι η θέση του κυματοθραύστη πρέπει να είναι εκεί που ορίζεται αρχικά. Αν εσύ στο σπίτι του βάλεις το φράχτη 10 μέτρα γιατί δε χωράει να περάσει νταλίκα, θα επιτρέψεις τη νταλίκα να μπει στο χώρο το δικό σου; Αυτά είναι εξωφρενικά πράγματα. Εμείς δεν ήρθαμε να αντιδικήσουμε. Εμείς δεν ενοχλούμε. Εμάς οχλούνε. Είμαστε οι… κακοί επενδυτές. Πολλοί ψάχνουν για μεροκάματο. Με ενοχλεί που οι άνθρωποι δεν έχουν δουλειά. Αν μπορεί να δώσει δουλειά ο Κλοντζάρης και ο Κλάπας, που δίνουν συνεντεύξεις, ας δώσουν. Εμείς θα φύγουμε».

-Τα δύο ονόματα που αναφέρατε είχαν προχωρήσει δημόσια και σε καταγγελία για τον τρόπο με τον οποίο περιήλθε σε εσάς η έκταση…

«Κατ’ αρχάς με ποια αρμοδιότητα. Πού δεν έκαναν καταγγελία και πόσες έκαναν… Σε ποιες δικαιώθηκαν και πού εμείς τιμωρηθήκαμε; Μας χαρίζονται οι δικαστές; Δουλεύουν υπέρ ημών και κατά αυτών; Με ποια συμφέροντα; Εμείς πληρώνουμε εδώ! Επιχείρηση κάνουμε. Τι εξυπηρετεί; Εμείς συνεχίζουμε παρά τις καταγγελίες. Κάποια στιγμή ο καθένας θα κάτσει στον… πάγκο του. Εμείς δουλειά θέλουμε να κάνουμε. Τους προκαλώ όλους τους εμπλεκόμενους, τους δήθεν ενδιαφερόμενους, οποτεδήποτε, μεμονωμένα και όλοι μαζί σε αντιπαράθεση δημόσια».

-Πότε θα ολοκληρωθεί η Μαρίνα;

«Στην Ελλάδα το Κράτος δε δουλεύει. Οι τοπικές υπηρεσίες δε δουλεύουν. Θα σας πω πράγματα που θα μου πείτε είστε αφελής και συνεχίζετε; Δεν είναι από δική μας καθυστέρηση. Αν φέρεις επισκέπτες στο σπίτι σου με ανοικτή την πόρτα θα καθίσει κανένας; Είπε ο κ. Σαρδελής δε χρειάζεται κυματοθραύστης. Με ποιες τεχνικές γνώσεις; Πήραν αρκετοί θέση για το αν το Master Plan θα είναι το Α ή το Β; Με ποιες γνώσεις; Για να πάρεις θέσεις πρέπει να έχεις γνώσεις. Ξέρετε τι λέει το Master Plan B; Θα γίνει μία υποθαλάσσια σύνδεση από την Πρέβεζα στο λιμάνι. Θα γίνει ένα θέατρο 800 θέσεων και δεν ξέρω αν θα τρώνε οι επισκέπτες καλαμπόκι ή ποκ-κορν… Όταν βρεθήκαμε στην ημερίδα του ΤΕΕ είπαν οι τεχνικοί: Αν δε γίνει υποθαλάσσια να γίνει εναέρια. Στην είσοδο της Μαρίνας εναέρια θα πρέπει να ανέβει τουλάχιστον 20 μέτρα. Στην Πρέβεζα θα μπαίνατε στην υποθαλάσσια για να βγείτε στο λιμάνι ή θα κάνατε περίπατο γύρω-γύρω; Εδώ δεν έχει η κοινωνία να φάει τι θέλουμε; Μεταξωτό βρακί…

Ποιος από εσάς θα ανέβαινε στα 20 μέτρα για να πάει στο λιμάνι; Μα είναι σοβαρά πράγματα αυτά; Εμάς δε μας ενδιαφέρει το Α ή το Β. Και τα δύο έχουν απαγορεύσει τη δυτική θέση. Σας είπαν ότι η όχληση δεν είναι όχληση. Για τη σκόνη. Κοιτάξτε όταν είναι ανατολικός τι γίνεται…

Δε φαίνεται η όχληση; Επειδή εγώ θέλω να… κονομάω δε με ενδιαφέρει αν πίνει μία κυρία καφέ με τη σκόνη; Ρωτάω τους ανθρώπους που έκαναν το stop στην ανατολική; Δε βλέπουν τίποτα τώρα; Εμείς κουραστήκαμε, έχουμε στεναχωρηθεί. Επενδύουμε σε ξένο οικόπεδο. Αν ήθελαν την πρότερη κατάσταση με τα σκουπίδια και τους Ρομά, ας επανέλθει αυτή η κατάσταση. Κάποιοι που λένε διάφορα ας πάρουν πρωτοβουλίες. Αν εξαιρέσουμε τους οδικούς άξονες δεν υπάρχει μεγαλύτερη επένδυση. Ο τουρισμός της Πρέβεζας, 90% είναι από τις επιχειρήσεις του Ακτίου. Δε θέλουν να το δουν; Ας μας δείξουν άλλους τρόπους».

-Ειπώθηκε ότι υπάρχει ένας πόλεμος απέναντι στον εμπορικό λιμένα. Έχετε ανοίξει πόλεμο στο εμπορικό λιμάνι;

«Τα έχω ήδη πει. Δεν κάνουμε καταγγελίες. Είμαστε αμυνόμενοι. Χωρίς να έχουμε λόγο. Δεν ξεκινήσαμε εμείς πριν τρία χρόνια, συνεντεύξεις, χάρτες κ.α. Αν είναι δυνατόν; Ακόμη δεν μπορούμε να κάνουμε κυματοθραύστη. Έλεος! Εμείς συνηγορούσαμε να δουλεύουν. Ας ήταν παράνομο. Και σήμερα ακόμα το λιμάνι δεν έχει περιβαλλοντικούς όρους. Δεν μπορώ να καταλάβω γιατί σε αυτή τη χώρα ο κάθε επενδυτής και ο κάθε πολίτης να πρέπει να είναι νόμιμοι και ο κάθε φορέας να κάνει ό,τι θέλει. Πώς δουλεύουν; Για τον κυματοθραύστη και τη δυτική προβλήτα. Λέει ο νόμος ότι απαγορεύεται; Εγώ έβγαλα το νόμο; Είναι σα να λέμε… ολίγον έγκυος. Γιατί παίζουμε;»

-Το Δημοτικό Λιμενικό Ταμείο γιατί τηρεί αυτή τη στάση;

«Γιατί έχει πάρει πολιτική απόφαση. Δύσκολο είναι; Εκλογές έρχονται. Εμείς έχουμε λίγους ψήφους. Εκεί είναι 50-100-200-300. Εσείς με ποιον θα πηγαίνατε; Με τους πολλούς ή με τους λίγους; Ο κάθε ένας που εκλέγεται, την επόμενη ημέρα της εκλογής κοιτάζει πως θα ξαναβγεί. Όπως ο βουλευτής. Χτυπάει τις πλάτες. Η σχέση ψηφοφόρου-πολιτευτή αυτή είναι».

-Χρονοδιάγραμμα υπάρχει;

«Η προσπάθεια η δική μας είναι για… αύριο. Τον κυματοθραύστη τον έχουν περιφερόμενο. Πείτε μου που θα γίνει και προχωράμε».

 

 

  1. ΡΟΗ-ΕΙΔΗΣΕΩΝ
  2. ΔΗΜΟΦΙΛΕΣΤΕΡΑ

title1 -- Διαβάστε επίσης... --

Πολιτική

16 Μαϊος 2024
Εν' όψει των Ευρωεκλογών του Ιουνίου, αξίζει να ρίξει κάποιος μια ματιά στα αποτελέσματα των Ευρωεκλογών του Μαΐου 2019 στο Νομό Πρέβεζας και πιο αναλυτικά στους τρεις Δήμους (Πρέβεζας, Πάργας,
16 Μαϊος 2024
Την κατανομή των εκλογέων διά της επιστολικής ψήφου στις Ευρωεκλογές 2024, σε Ελλάδα και εξωτερικό, παρουσίασε σε δημοσίευμά της η εφημερίδα ...
16 Μαϊος 2024
Η Τ.Ε. Πρέβεζας του ΚΚΕ σας προσκαλεί στην θεματική εκδήλωση που διοργανώνει το Σάββατο 18 Μαΐου στις 8μ.μ. στην Παραλία, ενόψει και των ...
15 Μαϊος 2024
O βουλευτής, Tομεάρχης Προστασίας του Πολίτη ΣΥΡΙΖΑ Προοδευτική Συμμαχία μετά την τελευταία επίσκεψη του υπουργού υγείας στα Ιωάννινα και των όσων ...
13 Μαϊος 2024
Στο Γενικό Νοσοκομείο Πρέβεζας περιόδευσε την Παρασκευή η υποψήφια Ευρωβουλεύτρια της ΑΝΤΑΡΣΥΑ, γιατρός και μέλος του Δ.Σ. της Ένωσης Ιατρών ...

Αθλητισμός

13 Μαϊος 2024
Εξαιρετική επίδοση σημείωσε η 15χρονη αθλήτρια από την Πρέβεζα Χαρά Γέρου στα 5000 μέτρα βάδην κορασίδων,  στους διασυλλογικούς αγώνες των Ιωαννίνων Κ18 Η 15 χρονη Χαρά (γεν.2009) σημείωσε
23 Απριλίου 2024
Την 3η θέση στα 400 μέτρα εμπόδια κατέκτησε η Κυριακή Τσαούση στους Πανελλήνιους Σχολικούς Αγώνες Κλασσικού Αθλητισμού ΓΕ.Λ. – ΕΠΑ.Λ. Ελλάδας – ...
22 Απριλίου 2024
Στα πλαίσια του διασυλλογικού πρωταθλήματος Κ16, που έγινε στα Γιάννενα τις 20/4/24 η Χαρά Γέρου σημείωσε τη 5η καλύτερη επίδοση της τελευταίας ...
15 Απριλίου 2024
Ο Σύνδεσμος Προπονητών Ποδοσφαίρου Πρέβεζας-Λευκάδας απέστειλε την παρακάτω συγχαρητήρια ανακοίνωση: Θερμά συγχαρητήρια !!!!στους συλλόγους ...
12 Απριλίου 2024
Στο δημοτικό στάδιο “Αθανασία Τσουμελέκα” θα πραγματοποιηθεί την Κυριακή 21 Απριλίου ο τελικός του Κυπέλλου ΕΠΣ Πρέβεζας-Λευκάδας ανάμεσα στον Ερμή ...

Πολιτισμός

16 Μαϊος 2024
Η θεατρική ομάδα του 3ου Γυμνασίου Πρέβεζας συμμετείχε την Τετάρτη, 15 Μαΐου, στον «Ερασιτεχνικό Μάιο», μια πρωτοβουλία του ΔΗΠΕΘΕ Ιωαννίνων για να στηρίξει τις θεατρικές δημιουργίες των σχολείων.
15 Μαϊος 2024
Το Δ.Σ. της Αδελφότητας Κρανιωτών Πρέβεζας με ιδιαίτερη χαρά ανακοινώνει την έκδοση του βιβλίου του συγχωριανού μας, ιατρού-μικροβιολόγου Γιώργου ...
15 Μαϊος 2024
Οι εκδόσεις Ιωλκός και το βιβλιοπωλείο «Bookshop Avdikos» σάς προσκαλούν στην παρουσίαση του βιβλίου «Στ' ακροδάχτυλα ξαγρυπνούν οι αφορμές», του ...
13 Μαϊος 2024
Tην βραβευμένη με Χρυσό Φοίνικα στο 75ο Φεστιβάλ Καννών ταινία του του Ruben Östlund « Tο Τρίγωνο της Θλίψης » προβάλλει η Κινηματογραφική Λέσχη ...
09 Μαϊος 2024
Σάββατο, 11 Μαΐου, 8μμ Μαντάμα Μπάτερφλαϊ (Τζ. Πουτσίνι) Ζωντανά από τη Μετροπόλιταν Όπερα της Νέας Υόρκηςστο Πολιτιστικό Κέντρο του Δήμου ...

Στήλες

06 Ιουλίου 2012
Αραβικές δυνάμεις υπό τον Λόρενς της Αραβίας και τον βεδουίνο Αούντα Ιμπού Ταγί καταλαμβάνουν το λιμάνι της Άκαμπα από τους Οθωμανούς Τούρκους στις 6 Ιουλίου 1917, κατά τη διάρκεια της αραβικής
26 Ιουνίου 2012
Η ομοσπονδιακή κυβέρνηση της Γιουγκοσλαβίας απορρίπτει τις διακηρύξεις ανεξαρτησίας της Σλοβενίας και της Κροατίας. Αρχίζει ο Πόλεμος των Δέκα ...
21 Ιουνίου 2012
Σκάνδαλο της Κτηματικής Τράπεζας της Ελλάδας ξεσπά στις ΗΠΑ, με συλλήψεις σε διάφορες πόλεις της Αμερικής, για παράνομες καταθέσεις 700 εκατομμυρίων ...
19 Ιουνίου 2012
Οι Έλληνες συντρίβουν τους Βούλγαρους στη μάχη Κιλκίς - Λαχανά, κατά τη διάρκεια του Β' Βαλκανικού Πολέμου, στις 19 Ιουνίου 1913. Η μάχη ξεκίνησε ...
16 Ιουνίου 2012
Παρουσία στενών συγγενών, λίγων φίλων και εκπροσώπων των πολιτικών κομμάτων, χωρίς επικήδειους λόγους, κηδεύτηκε στο νεκροταφείο Παιανίας στις 16 ...