Το συγκεκριμένο θέμα απασχόλησε το δημοτικό συμβούλιο Πρέβεζας, έπειτα από ερώτηση του επικεφαλής της παράταξης, Δημοτική Ριζοσπαστική Συνεργασία Βασίλη Κωστούλα και ακολούθησε η παρακάτω συζήτηση:
Βασίλης Κωστούλας: “Για τις μετοχές του Δημοτικού Λιμενικού Ταμείου στη Μαρίνα Α.Ε. Έχουμε μετοχές; Ασκήσαμε δικαιώματα;”
Θοδωρής Κατσαούνος (δημοτικός σύμβουλος πλειοψηφίας, μέλος του Δ.Σ. του Δημοτικού Λιμενικού Ταμείου): “Στις 23/12/2008 υπογράφηκε η σύμβαση με τον Τουριστικό Λιμένα Πρέβεζας Α.Ε. Στο άρθρο 6 προβλεπόταν η δωρεάν παραχώρηση του 5% των μετοχών, με μετοχικό κεφάλαιο 60.000 ευρώ. Οι μετοχές αυτές παραλήφθηκαν στις 18 Ιουλίου 2012, με ιδιωτικό συμφωνητικό που υπεγράφη από τους ιδιοκτήτες της εταιρείας και τον πρώην Πρόεδρο κ. Γιάννη Γιαμά. Στις 3/4/2012 στο υπ αριθμ. ΦΕΚ 2652 έγινε αύξηση μετοχικού κεφαλαίου ύψους 300.000 ευρώ. Επίσης στις 19/4/2012 έγινε νέα αύξηση κατά 800.000 ευρώ, στις οποίες το πρώην Λιμενικό Ταμείο δε συμμετείχε.
Η σύσταση του νέου Δημοτικού Λιμενικού Ταμείου έγινε στις 12/6/2013. Επομένως στο μετοχικό κεφάλαιο που ήταν 1.160.000 ευρώ, το ποσοστό των μετοχών μας ήταν 0,26%. Αυτή είναι η πραγματικότητα. Ποιες ενέργειες έκανε η τότε και η νυν διοίκηση του ΔΛΤ;
Προκηρύχθηκε μία αύξηση στις 31/8/2016 κατά 1.000.0000 ευρώ. Η τότε Πρόεδρος κα Καζάκου με το λογιστή της εταιρείας παραβρέθηκαν στη Γενική Συνέλευση και δήλωσαν το ενδιαφέρον να συμμετέχει το ΔΛΤ στην αύξηση και εκτός αυτού, έδωσαν την πρόθεση να καλύψουν και την προηγούμενη αύξηση, ώστε να μείνει το 5%. Η Μαρίνα Α.Ε. θα μπορούσε να αρνηθεί. Παρ' όλα αυτά με έγγραφό τους τον Οκτώβριο του 2016, λένε ότι δεν είχαν αντιρρήσεις να συμμετέχουμε, αφού πληρώσουμε τα 105.000 ευρώ.
Για να πληρώσουμε αυτή τη δαπάνη, το ΔΛΤ έστειλε έγγραφο με αποδεικτικό παραλαβής τον 11ο του 2016 και ζητά την απόφαση της Γενικής Συνέλευσης του 2012 με βάση την οποία γίνεται η αύξηση, τη μελέτη σκοπιμότητας της αύξησης κεφαλαίου, ασφαλιστική φορολογική ενημερότητα της εταιρείας και έναν τραπεζικό λογαριασμό, για να καταθέσουμε τα 105.000 ευρώ.
Από τότε έως και σήμερα και εγγράφως και προφορικώς δεν μας έχουν δοθεί τα δικαιολογητικά και εμείς δεν μπορούμε να πληρώσουμε”.
Κωστούλας: “Στην τελευταία δε συμμετείχαμε;”
Βαγγέλης Συγκούνας (Πρόεδρος ΔΛΤ Πρέβεζας): “Δεν μας κάλεσαν. Ούτε στη Γενική Συνέλευση. Αυτό που είναι η ουσία είναι να μας δώσουν ποσοστό από τις δικές τους μετοχές. Πρέπει να δούμε κι εμείς αν μπορούμε να σπαταλούμε τα λεφτά του δημοσίου”.
Κατσαούνος: “Δεν εγκρίνεται η δαπάνη χωρίς τα δικαιολογητικά”.
Κοσμάς Κορωναίος (Πρόεδρος Δημοτικού Συμβουλίου): “Δεν απεμπολούμε κανένα δικαίωμα. Έχουμε κάνει όλες τις νόμιμες ενέργειες. Συνεχίζουμε να διεκδικούμε το συγκεκριμένο ποσοστό, του 5%”.
Κωστούλας: “Δε μπορούμε με κάποιο τρόπο να πιέσουμε την εταιρεία να μας στείλει τα δικαιολογητικά; Νόμιμα κ.ο.κ. Έχουμε εξαντλήσει κάθε περιθώριο; Νομικά υποχρεούται να μας απαντήσει; Παρανομεί αν δε μας απαντάει; Έχει παρέλθει κάποιος χρόνος;”
Κατσαούνος: “Δε μας στέλνει τα χαρτιά. Με τίποτα. Όταν συστάθηκε το νέο ΝΠΔΔ ήμαστε στο 0,26% Εκείνη τη στιγμή δε μπορούσαμε νομικά να κάνουμε τίποτα. Πήραμε γνωμοδοτήσεις από δύο δικηγόρους”.
Παρθενία Καζάκου (πρώην Πρόεδρος ΔΛΤ Πρέβεζας): “Είναι σοβαρό θέμα και πρέπει να μας απασχολήσει. Θέλει ανάλυση. Όταν αναλάβαμε εμείς δε ξέραμε πόσο είναι το ποσοστό. Το μάθαμε το 2016, γιατί κληθήκαμε να συμμετέχουμε σε Γενική Συνέλευση και πήγαμε τότε στα γραφεία της εταιρείας. Κι εκεί καταλάβαμε ότι κάτι συμβαίνει... Κάναμε όλες τις δέουσες ενέργειες. Και με απόφαση δημοτικού συμβουλίου ξεκαθαρίσαμε ότι θέλαμε να έχουμε το 5%. Έπρεπε εγγράφως να μας απαντήσει. Δεν υπήρχε άλλος δρόμος. Χρονοτριβούσε με αποτέλεσμα να περνάει ο χρόνος. Έγινε στο μεταξύ και η αλλαγή διοίκησης. Αν είχαμε λίγο χρόνο μπροστά μας θα ολοκληρώναμε κάποια θέματα. Θα τα τελειώναμε. Παρακάλεσα το Δήμαρχο τότε να παρατείνει λίγο τον ορισμό της νέας διοίκησης. Δεν με άκουσε και δεν μου δόθηκε ο χρόνος”.
Σήφης Σπυράκος (σύμβουλος Λαϊκής Συσπείρωσης): “Δηλαδή τώρα το ποσοστό μας πόσο είναι;”
Κορωναίος: “Το θέμα δεν είναι τι ποσοστό έχουμε, αλλά τι ποσοστό διεκδικούμε”.
Κωστούλας: “Μπορούμε να κάνουμε κάτι στη διεκδίκηση ή μας έχει ξεφύγει κάτι;”.
Σύμφωνα με πληροφορίες του atpreveza.gr, το ποσοστό του ΔΛΤ στην εταιρεία έχει πέσει στο 0,13%.