Αν και πρόκειται για ένα μείζον θέμα για την ανάπτυξη της ευρύτερης περιοχής η διοίκηση του Δημοτικού Λιμενικού Ταμείου Πρέβεζας και η δημοτική αρχή -άγνωστο για ποιο λόγο- αποφεύγουν συστηματικά να εισάγουν το θέμα προς συζήτηση, χωρίς να υπάρχει προφανής δικαιολογία.
Και δεν είναι μόνο οι συγκεκριμένοι φορείς που “ποιούν την νήσσαν” σε πολιτικό επίπεδο.
Ο κυβερνητικός βουλευτής Στέργιος Γιαννάκης δεν έχει ασχοληθεί καθόλου με το θέμα...
Ο βουλευτής Πρέβεζας του ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ, Κώστας Μπάρκας έχει να ασχοληθεί σε κοινοβουλευτικό επίπεδο από το 2013, εννέα χρόνια πριν...
Τι επιτέλους συμβαίνει με αυτή τη διαδικασία, που φαινομενικά φαίνεται εύκολη, από τη στιγμή που η βούληση του υπεύθυνου φορέα, που είναι το ΔΛΤ Πρέβεζας και του δημοτικού συμβουλίου Πρέβεζας είναι ξεκάθαρη: τρεις χρήσεις, τουριστική, αλιευτική, εμπορική που να αναπτύσσονται ισόρροπα...
Πού γεννάται η δυσκολία;
Γιατί κανείς δεν ενδιαφέρεται πραγματικά;
Γιατί το Δημοτικό Λιμενικό Ταμείο Πρέβεζας δεν βάζει ως εναλλακτική λύση στο... τραπέζι και την πρόταση των επαγγελματικών του εμπορικού λιμένα (δείτε ΕΔΩ) για την τροποποίηση του εμπορικού λιμένα;
Γιατί η αντιπολίτευση δεν επιμένει να εισακουστεί και η τεχνική πρόταση των συμβούλων των επαγγελματιών του εμπορικού λιμένα;
Γιατί δεν υπάρχει επιτέλους ξεκάθαρο τοπίο για το ποιος είναι το “αφεντικό”; Και αυτός είναι μόνο το Δημοτικό Λιμενικό Ταμείο Πρέβεζας... Μόνο το ΔΛΤ θα πάρει την απόφαση...