Καταστρατήγησε έτσι τόσο την 6/2017 απόφαση του Δ.Σ. του Ταμείου (δείτε ΕΔΩ), όσο και την απόφαση 90/2017 του δημοτικού συμβουλίου Πρέβεζας (δείτε ΕΔΩ).
Θυμίζουμε ότι στις 28 Φεβρουαρίου 2017 το δημοτικό συμβούλιο Πρέβεζας είχε αποφασίσει να:
“Εγκρίνει την συμμετοχή του Δημοτικού Λιμενικού Ταμείου Πρέβεζας στο μετοχικό κεφάλαιο της εταιρείας με επωνυμία: {ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΟΣ ΛΙΜΕΝΑΣ ΠΡΕΒΕΖΑΣ ΑΕ}, σύμφωνα την αριθμ. 6/2017 (ΑΔΑ:61ΨΩΟΞΑΖ-ΣΩΘ) απόφαση του Δ.Σ. του Δημοτικού Λιμενικού Ταμείου Δήμου Πρέβεζας και να αποκτήσει άμεσα ποσοστό 5% επί του νέου κεφαλαίου της εταιρείας (2.160.000,00 ευρώ) με την καταβολή του συνολικού ποσού των 105.000 ευρώ ήτοι 55.000,00 ευρώ που αντιστοιχεί στην αύξηση των 1.100.000,00 ευρώ και το ποσό των 50.000,00 ευρώ που αντιστοιχεί στην αύξηση των 1.000.000,00 ώστε να έχει 10.800 Μετοχές”.
Η διοίκηση του κ. Γεωργάκου δεν έκανε απολύτως τίποτα προς αυτή την κατεύθυνση και η θητεία της οδεύει προς το τέλος.
Στη συνεδρίαση του 2017 μάλιστα ο τότε δημοτικός σύμβουλος Μιλτιάδης Κλάπας είχε αναφέρει: “Προτείνω να παραμείνουμε στο 5% του μετοχικού κεφαλαίου, αλλά να αρνηθούμε την οποιαδήποτε περαιτέρω ιδιωτικοποίηση του λιμανιού και δει του εμπορικού χαρακτήρα. Παράλληλα να διερευνηθούν νομικά: τι σημαίνει ακριβώς το 5% κι αν αυτό μας επιτρέπει να βάζουμε χρήματα στην κάθε αύξηση μετοχικού κεφαλαίου, αλλά και αν η εταιρεία τήρησε τις νόμιμες προϋποθέσεις για την αύξηση του μετοχικού κεφαλαίου”.
Το ότι η διοίκηση του ΔΛΤ Πρέβεζας δεν έκανε απολύτως τίποτα αποτυπώνεται στις οικονομικές καταστάσεις του οργανισμού για το 2022, όπου και είναι ξεκάθαρο ότι το ΔΛΤ μετέχει στην εταιρεία “Τουριστικός Λιμένας Πρέβεζας Α.Ε.” με ποσοστό 0,10%, ενώ τα θεσμικά του όργανα έχουν πάρει απόφαση για διεκδίκηση του 5% των μετοχών.
Με τον τρόπο αυτό το ΔΛΤ Πρέβεζας... είναι και δεν είναι μέτοχος στη Μαρίνα με αποτέλεσμα αυτό να είναι εις βάρος του, σε οποιαδήποτε υπόθεση προκύψει.