Η υπόθεση αυτή για τη διοίκηση του Δημοτικού Λιμενικού Ταμείου Πρέβεζας, όχι απλώς έχει κενά σημεία που αιτούνται απαντήσεων, αλλά "γεννά" και πολιτικά ερωτηματικά.
Ήταν μάλιστα ολοφάνερο τον Ιανουάριο του 2023 ότι ο Πρόεδρος του ΔΛΤ Πρέβεζας και Δήμαρχος Νίκος Γεωργάκος αιφνιδιάστηκε από την αποκάλυψη του atpreveza.gr, καθώς δεν επιθυμούσε τη δημοσιότητα του θέματος.
Μην ξεχνάμε ότι τον Ιανουάριο του 2023 στην αίθουσα του Δ.Σ. του ΔΛΤ, ο κ. Γεωργάκος όχι μόνο “ακύρωσε” στην πράξη τη νομική υπηρεσία του Δήμου, αφήνοντάς την εξ’ αρχής εκτός της συγκεκριμένης υπόθεσης, αλλά εισηγήθηκε και την απευθείας ανάθεση σε δικηγορικό γραφείο των Αθηνών, καθώς όπως τόνισε υπήρχε ανάγκη για ταχύτητα.
Η ταχύτητα πάντως στη λήψη αποφάσεων δεν φάνηκε στην πράξη, καθώς σε συνεδρίαση του Δ.Σ. στις 19 Μαΐου 2023 (δείτε ΕΔΩ) τέθηκαν ως προ ημερησίας διάταξης θέματα τρία που αφορούν το συγκεκριμένο ζήτημα:
- Έγκριση και ορισμός δικηγόρου περί νομικής εκπροσώπησης και παροχής ολοκληρωμένων νομικών υπηρεσιών.
- Έγκριση και ορισμός ορκωτού ελεγκτή περί εκτέλεσης προσυμφωνημένων διαδικασιών στα πλαίσια της Αρ. Πράξης ΠΟΕ15/5-1-2023 (ΑΓ129/21-12-2022).
- Έγκριση ανάθεση της από 20.12.2022 αγωγή της «ΜΑΡΙΝΑ ΠΡΕΒΕΖΑΣ Α.Ε.» κατά του «Δημοτικού Λιμενικού Ταμείου Πρεβέζης».
Πέρασαν δηλαδή ήδη 4 μήνες από όταν ο ίδιος ο Δήμαρχος ανέφερε πως πρέπει να γίνουν ενέργειες και μάλιστα είχε ήδη επιλέξει και το γραφείο που θα απευθυνθεί.
Στη συνεδρίαση στις 19 Μαΐου μάλιστα (δείτε ΕΔΩ και ΕΔΩ) κρίθηκε πίσης σκόπιμο εκτός από τη νομική υποστήριξη να υπάρχει και ανάθεση σε ορκωτό λογιστή που θα υπογράψει την έκθεση προσυμφωνημένων διαδικασιών.
Από την εισήγηση ωστόσο του κ. Γεωργάκου προκύπτει ότι ήδη έγιναν συζητήσεις συμβιβασμού, κάτι που φαίνεται και στα πρακτικά της συνεδρίασης που ακολουθούν:
Ακόμη ένα περίεργο ζήτημα είναι ότι όλες οι αποφάσεις του Μαΐου αναρτήθηκαν στη ΔΙΑΥΓΕΙΑ στις αρχές Σεπτεμβρίου 2023, πολλούς μήνες δηλαδή μετά τη λήψη των αποφάσεων.
Ουσιαστικά το ΔΛΤ Πρέβεζας αποφάσισε ότι κατόπιν της διενέργειας των άνω εκθέσεων, αυτές θα υποβληθούν, παρουσιαστούν και μελετηθούν από το Διοικητικό Συμβούλιο ώστε να καταλήξει με νεότερη απόφασή του αν η επίλυση της άνω διαφοράς με συμβιβασμό είναι προς το συμφέρον του ΔΛΤ.
Κατά συνέπεια πάμε για μετά τις εκλογές...
Η διασύνδεση των εταιρειών
Ακόμη ένα στοιχείο που οφείλει να προσέξει κάποιος, είναι ότι στην εταιρεία που δόθηκε η ανάθεση για τον ορκωτό λογιστή, εμφανίζεται να είναι εταίρος άτομο που συσχετίζεται με την εκπροσώπηση άλλης συμβουλευτικής εταιρείας, στην οποία το ΔΛΤ Πρέβεζας και ο Δήμος Πρέβεζας έχουν δώσει απευθείας αναθέσεις χιλιάδων ευρώ για διάφορες υπηρεσίες, που έχουν να κάνουν είτε με την αδειοδότηση του υδατοδρομίου είτε με συμβουλευτικές υπηρεσίες στο πρόγραμμα “Αντώνης Τρίτσης”.
Οι “χαμένες” μετοχές επανέρχονται στο τραπέζι;
Το Δημοτικό Λιμενικό Ταμείο Πρέβεζας έχει πολλά “ανοικτά μέτωπα”. Ένα από αυτά είναι το θέμα του “χαμένου ποσοστού” 5% στις μετοχές του Τουριστικού Λιμένα Πρέβεζας Α.Ε. (δείτε ΕΔΩ το ρεπορτάζ του atpreveza.gr).
Με δεδομένο ότι η Γενική Συνέλευση της εταιρείας Μαρίνα Πρέβεζας Α.Ε., που είναι μία δημόσια διαδικασία, έχει προγραμματιστεί στις 8 Σεπτεμβρίου 2023 και στην ημερήσια διάταξη είναι το θέμα: “Αύξηση μετοχικού κεφαλαίου της εταιρείας με κεφαλαιοποίηση υποχρεώσεων – Τροποποίηση του άρθρου 5 του Καταστατικού”, απομένει να δούμε αν θα κάνει η διοίκηση του ΔΛΤ Πρέβεζας κάποια κίνηση.