Εντύπωση ωστόσο προκαλεί στη σύμβαση το γεγονός ότι η μοναδική εταιρεία που κατέθεσε πρόταση λίγες ημέρες πριν ήταν και αυτή που επιλέχθηκε με... συνοπτικές διαδικασίες. Αυτό δεν έγινε τυχαία, γιατί όπως είχαμε τονίσει και στο ρεπορτάζ μας τον περασμένο Ιούνιο, ο σχεδιασμός είχε ήδη ξεκινήσει και ο κ. Γεωργάκος είχε ήδη μιλήσει με τη συγκεκριμένη εταιρεία, που προφανώς γνώριζε ότι θα αναλάβει και το έργο.
Η εν λόγω εταιρεία έχει συνεργαστεί με πολλά Δημοτικά Λιμενικά Ταμεία ή Οργανισμούς Λιμένων, αρκετά από τα οποία είναι και μέλη του Δικτύου Ελληνικών Πόλεων για την Ανάπτυξη. Είτε πρόκειται για σύμπτωση είτε όχι, υπάρχει εμπλοκή του Δικτύου και σε αυτό το ζήτημα, όπως και σε πολλά άλλα που αφορούν το Δημοτικό Λιμενικό Ταμείο Πρέβεζας.
Θα περίμενε βέβαια κάποιος να δοθεί προτεραιότητα από τον κ. Γεωργάκο σε κρίσιμα θέματα όπως για παράδειγμα η προμήθεια vacuvator για τον Εμπορικό Λιμένα, οι περιβαλλοντικές μελέτες και πολλά άλλα.
Η εταιρεία που θα προχωρήσει τελικά το θέμα της χωροθέτησης των πλωτών εξεδρών θα παραδώσει τον σχεδιασμό της στα τέλη Μαρτίου 2024.