Διατέθηκαν δηλαδή 13.000 ευρώ και κρίνοντας από τα έξοδα που έχουν ήδη δημοσιευτεί στο ΔΙΑΥΓΕΙΑ, οι αναθέσεις έφτασαν τελικώς τα 11.837,92 ευρώ, κάτι λιγότερο δηλαδή από τις πιστώσεις που διατέθηκαν (διαβάστε ΕΔΩ, ΕΔΩ, ΕΔΩ κι ΕΔΩ).
Η ουσία ωστόσο στο Χριστουγεννιάτικο Χωριό δεν είναι τα διαδικαστικά των αναθέσεων και οι προμήθειες που γίνονται. Η ουσία είναι στο αν τα 13.000 ευρώ πιάνουν τόπο και πετυχαίνουν τον τουριστικό τους στόχο, αν υπάρχει κάποιος σχεδιασμός αναφορικά με την προσπάθεια αυτή.
Αν για παράδειγμα ο στόχος του Χωριού είναι να περνούν λίγη ώρα διασκέδασης και να κάνουν τη βόλτα τους οι πολίτες της Πρέβεζας και να διασκεδάζουν για λίγο τα παιδάκια τους, τότε ΟΚ. Ο στόχος έχει επιτευχθεί και μπορεί να επιτευχθεί κιόλας με λιγότερα χρήματα.
Αν όμως στόχος είναι η έλευση επισκεπτών στην Πρέβεζα από άλλες πόλεις, η δημιουργία ενός σημείου αναφοράς της χριστουγεννιάτικης Πρέβεζας, η ανάπτυξη εκθετηρίων προϊόντων και εμπορικών χρήσεων, το «άνοιγμα» των δράσεων και σε άλλα σημεία (π.χ. «μικρό» πάρκινγκ στην 21ης Οκτωβρίου), η διαφήμιση της πόλης, τότε το Χωριό δεν πετυχαίνει –κατά γενική ομολογία- το σκοπό του.
Παρ’ όλα αυτά στο τεχνικό πρόγραμμα του 2017 έχει ήδη προβλεφθεί κωδικός με τίτλο: «Σ017 ΠΡΟΜΗΘΕΙΑ ΥΛΙΚΩΝ ΓΙΑ ΤΟ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΙΑΤΙΚΟ ΧΩΡΙΟ ΕΤΟΥΣ 2017-2018» με δαπάνη 5.500 ευρώ (διαβάστε ΕΔΩ).