Τετάρτη, 01 Μαρτίου 2017 17:19

Τη διερεύνηση ευθυνών ζητά η αντιπολίτευση στο Δήμο Πρέβεζας για την απώλεια του ποσοστού του ΔΛΤ στην Μαρίνα Α.Ε.

17094093 10154504591217648_2062086074_n 1

Τα θέματα: «Έγκριση της αριθμ. 11/2017 Απόφασης του Δ.Σ του Δημοτικού Λιμενικού Ταμείου Πρέβεζας, περί αναμόρφωσης προϋπολογισμού έτους 2017» και «Έγκριση συμμετοχής του Δημοτικού Λιμενικού Ταμείου Πρέβεζας στο μετοχικό κεφάλαιο της εταιρείας με επωνυμίας: {ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΟΣ ΛΙΜΕΝΑΣ ΠΡΕΒΕΖΑΣ ΑΕ}», στη συνεδρίαση της Τρίτης του δημοτικού συμβουλίου Πρέβεζας, προκάλεσαν μία ιδιαιτέρως ενδιαφέρουσα συζήτηση, αναφορικά με τη συμμετοχή του Δημοτικού Λιμενικού Ταμείου στην αύξηση μετοχικού κεφαλαίου της εταιρείας Μαρίνα Α.Ε. Δημοτικοί σύμβουλοι της μείζονος αντιπολίτευσης ζήτησαν μεταξύ άλλων από τη δημοτική αρχή να διερευνήσει το γιατί ο δημόσιος φορέας κατείχε μόλις ένα 0,26%, ενώ τα μέλη του Δ.Σ. θεωρούσαν πως κατέχει το 5% και ποια διαδικασία ακολουθήθηκε.

Το πρώτο θέμα εγκρίθηκε κατά πλειοψηφία (ΝΑΙ ψήφισαν η Δημοτική Συνεργασία, η Δημοτική Ριζοσπαστική Συνεργασία και η Δύναμη Ενότητας και Δημιουργίας, ΝΑΙ η ΑΣΥΠ –ΠΑΡΩΝ ο Γιώργος Νίτσας- ΠΑΡΩΝ η Λαϊκή Συσπείρωση). Το δεύτερο εγκρίθηκε κατά πλειοψηφία (ΝΑΙ η Δημοτική Συνεργασία, η Δημοτική Ριζοσπαστική Συνεργασία, ΝΑΙ η ΑΣΥΠ –ΠΑΡΩΝ ο Γιώργος Νίτσας- ΠΑΡΩΝ η Λαϊκή Συσπείρωση και την πρότασή της ψήφισε η Δημοτική Ριζοσπαστική Συνεργασία).

Έχουμε αναφερθεί πολλάκις με αναλυτικό ρεπορτάζ στο θέμα των μετοχών. Παραθέτουμε όσα συζητήθηκαν στη συνεδρίαση του δημοτικού συμβουλίου Πρέβεζας στις 28/2/2017.

Αρχικά η Πρόεδρος του Δημοτικού Λιμενικού Ταμείου Πρέβεζας Παρθενία Καζάκου, ανέφερε πως εγκρίθηκε κατά πλειοψηφία το ΔΛΤ να αποκτήσει άμεσα ποσοστό 5% επί του νέου κεφαλαίου της εταιρείας (2.160.000,00 ευρώ) με την καταβολή του συνολικού ποσού των 105.000 ευρώ ήτοι 55.000,00 ευρώ που αντιστοιχεί στην αύξηση των 1.100.000,00 ευρώ και το ποσό των 50.000 ευρώ που αντιστοιχεί στην αύξηση των 1.000.000,00 ώστε να έχει 10.800 μετοχές, σύμφωνα και με την γνωμοδότηση του νομικού συμβούλου.

«Δε γνωρίζαμε ότι είχε γίνει αύξηση μετοχικού κεφαλαίου το 2012 από την εταιρεία, στην οποία δε συμμετείχε το Λιμενικό Ταμείο τότε. Δε το γνωρίζαμε. Με τον ορκωτό λογιστή μάθαμε τι ακριβώς συνέβαινε», είπε η κα Καζάκου και συμπήρωσε: «Σε όλη αυτή την πορεία, έχουμε ζητήσει από την εταιρεία να μας στείλει την απόφαση της Γ.Σ. του 2012, τη μελέτη της εταιρείας για την αύξηση του μετοχικού κεφαλαίου, την ασφαλιστική και οικονομική ενημερότητα της εταιρείας και τον αριθμό λογαριασμού της εταιρείας.

Το έγγραφο εστάλη 14/11/2016, δεν μας απάντησε η εταιρεία, ξαναστέλνουμε 16/1/2017. Προφορικά εκπρόσωπος της εταιρείας που παραβρέθηκε σε συνεδρίαση είπε πως και η εταιρεία συμφωνεί με τη συμμετοχή μας».

Μιλτιάδης Κλάπας (επικεφαλής Δύναμης Ενότητας και Δημιουργίας): «Απόφαση του τότε Λιμενικού Ταμείου έχετε βρει; Έχει αξία αυτό. Αν έχει καλέσει το Λιμενικό Ταμείο και δεν έχει ανταποκριθεί, θα πρέπει να υπάρχει απόφαση».

Καζάκου: «Ξεσκονίσαμε όλα τα έγγραφα. Δεν έχουμε βρει κάτι».

Κλάπας: «Ζητήσατε αποδεικτικό;»

Καζάκου: «Έχει ζητήσει το λογιστικό γραφείο και δεν ανταποκρίθηκαν;».

Κλάπας: «Γιατί δεν πήγατε να το πάρετε το έγγραφο;».

Καζάκου: «Έχουμε ζητήσει την πρόσκληση, αλλά δεν τη δίνει».

Ιωσήφ Σπυράκος (δημοτικός σύμβουλος Λαϊκής Συσπείρωσης): «Για να έχουμε το 5% θα δώσουμε σε μία ιδιωτική εταιρεία 105.000 ευρώ, τη στιγμή που ο Δήμος δεν έχει να πληρώσει τον κόσμο του. Τι μπορεί να προσφέρει στο Δήμο το 5%. Θα σερνόμαστε πίσω από την εταιρεία σε κάθε αύξηση μετοχικού κεφαλαίου. Τι θα το κάνουμε το 5%;».

Δημήτρης Παππάς (επικεφαλής ΑΣΥΠ): «Τα ερωτήματα τα έχω θέσει και στο Δ.Σ. του Δημοτικού Λιμενικού Ταμείου. Πώς φτάσαμε στο 0,26%; Ζήτησα όλες τις προσκλήσεις. Υπήρξε ολιγωρία. Ποιος εκπροσώπησε το Λιμενικό Ταμείο στην αύξηση; Υπήρξε απόφαση Δ.Σ. για κάθε κίνηση που γινόταν ή κάποιος πήγαινε αυθαίρετα και το έπαιζε άρχοντας; Από ‘κει και πέρα με την αλλαγή του οργάνου που πέρασε στο Δήμο, πρακτικά υπάρχουν. Εγώ θέλω να αναζητηθούν ευθύνες. Μακάρι να είναι… λαμπίκο όλα. Με την εταιρεία δεν έχω τίποτα. Χίλιες φορές να υπάρχει μία επιχείρηση και να είναι και ντόπια, να μη φεύγει έξω το συνάλλαγμα. Αλλά πρέπει να υπάρχουν ευθύνες για το 0,26%. Το Λιμενικό Ταμείο δε θα είχε τον παραμικρό λόγο».

Γιώργος Νίτσας (δημοτικός σύμβουλος ΑΣΥΠ): «Το Δημοτικό Λιμενικό Ταμείο θα πρέπει να ενημερώνει όλους τους δημοτικούς συμβούλους. Από ότι εγώ έχω αντιληφθεί υπάρχουν πολλά ζητήματα που τα αποφασίζει χωρίς να ενημερώνει το δημοτικό συμβούλιο. Η απόφαση του 5% θα έπρεπε να έρθει στο δημοτικό συμβούλιο. Συμφέρει να είμαστε μέσα. Ναι ή όχι; Να μας πει το Δημοτικό Λιμενικό Ταμείο ποιες είναι οι παρεμβάσεις του στην εταιρεία, ώστε να δούμε αν αξίζει να δίνουμε χρήματα. Ένα ερώτημα ακόμη. Είπατε ότι έγιναν αυξήσεις μετοχικού κεφαλαίου. Από όταν αναλάβαμε εμείς ως Δήμος πόσες αυξήσεις έγιναν;».

Καζάκου: «Μία. Το καλοκαίρι».

Βασίλης Κωστούλας (επικεφαλής Δημοτικής Ριζοσπαστικής Συνεργασίας): «Από τα πρακτικά του Δημοτικού Λιμενικού Ταμείου δε φαίνεται ξεκάθαρα η πρόθεση της εταιρείας. Από όσα βλέπω έχει ένσταση η εταιρεία. Είναι νομικά παραδεκτό ότι μπορούμε να συμμετέχουμε;».

Καζάκου: «Είναι στο χέρι της εταιρείας».

Κωστούλας: «Μπορούν δηλαδή να μας αφήσουν και απ’ έξω;».

Κλάπας: «Στην αρχική σύμβαση έχω την αίσθηση ότι δεν μας παραχωρούν το 5% επί του μετοχικού κεφαλαίου. Άλλο πράγμα αυτό και άλλο πράγμα να μας παραχωρούν το 5% της εταιρείας. Έχω μεγάλο ερωτηματικό σε αυτό. Μπορεί να κάνω και λάθος. Έχω όμως την αίσθηση ότι έχει παραχωρηθεί το 5% της εταιρείας. Είναι νομικό θέμα βέβαια. Αξίζει κάποιος να εμβαθύνει σε αυτό»

Κοσμάς Κορωναίος (Αντιπρόεδρος Δημοτικού Λιμενικού Ταμείου): «Και οι δύο νομικές γνωματεύσεις συνάδουν στο ότι πρέπει να ακολουθούμε το ποσοστό του μετοχικού κεφαλαίου. Εάν θέλουμε να συμμετέχουμε είμαστε υποχρεωμένοι να ακολουθούμε την αύξηση. Είναι βέβαια ένα πολιτικό ζήτημα αν θέλουμε να συμμετέχουμε ή όχι. Θεωρώ ότι είναι λαϊκίστικο αυτό που είπε ο κ. Σπυράκος. Από όταν έγινε το Λιμενικό Ταμείο δημοτικό, μπορούμε να πούμε ότι υπάρχει μία ευρωστία. Οφείλεται φυσικά στην ορθολογική διαχείριση, χωρίς να θέλω να πω κάτι για την προηγούμενη κατάσταση. Η Μαρίνα λογικά θα είναι μία ‘’καλή’’ επιχείρηση. Άρα εμείς οφείλουμε να κρατήσουμε το 5%. Είπαμε αφού μπορούμε οικονομικά να συμμετέχουμε. Σίγουρα υπάρχουν πολλά ερωτήματα. Όπως π.χ. αν θα συμμετέχουμε σε συνεχόμενες αυξήσεις μετοχικού κεφαλαίου. Από την άλλη δεν είμαστε σε θέση, αλλά ούτε μπορούμε να αναλάβουμε την ευθύνη, για τι έκαναν πριν από εμάς. Υπάρχουν αρμόδια όργανα να διερευνηθεί. Το ότι δεν πήγε όμως κάποιος σε μία αύξηση μετοχικού κεφαλαίου δε σημαίνει και κάτι. Από τη στιγμή που έχει αυτή τη δυνατότητα δε μπορούμε να πούμε γιατί το έκανε αυτό… Εμείς παραβρεθήκαμε όταν ήρθε η πρόκληση. Από εκεί και πέρα κινούμαστε με βάση τις εισηγήσεις των νομικών».

Καζάκου: «Το 2012 έγιναν δύο αυξήσεις μετοχικού κεφαλαίου. Μία τον Απρίλιο και μία τον Οκτώβριο».

Διονύσης Καλλίνικος (δημοτικός σύμβουλος Δύναμης Ενότητας και Δημιουργίας): «Τόσο εγώ, όσο και ο κ. Παππάς είχαμε διαπιστώσει ότι στη συνέλευση των μετόχων του Τουριστικού Λιμένα που πήγαμε ως Δημοτικό Λιμενικό Ταμείο είχαμε το 5%. Πρέπει να γίνει μία έρευνα για το πως προέκυψε το ποσοστό; Ουσιαστικά τόσο εγώ όσο και ο κ. Παππάς, αλλά και τα άλλα μέλη πίστευαν ότι είχαμε ένα ποσοστό 5%. Ξαφνικά ψάχνοντας το ποσοστό είχε πέσει στο 0,26% και μάλιστα υπήρχε θέμα χρονικού περιθωρίου δύο ημερών, προκειμένου να ενημερωθεί το σώμα αν θα συμμετέχουμε ή όχι. Και μάλιστα κατατέθηκαν κάποια χρήματα στο Ταμείο Παρακαταθηκών και Δανείων με ένα ποσό 50.000 ευρώ περίπου. Υπάρχει ένα πρόβλημα. Δεν γνωρίζαμε το ποσοστό μας. Θέλω να ρωτήσω τον κ. Πιπιλίδη σαν οικονομολόγο. Σε μία αύξηση μετοχικού κεφαλαίου σε μία Α.Ε. ουσιαστικά δεν γίνεται ενημέρωση-ανακοίνωση σε ΦΕΚ; Και όταν μέσα στο έτος έχουν γίνει δύο αυξήσεις;

Πρότασή μας ήταν –συμφώνησε και ο κ. Παππάς- αν θέλουμε τον αναπτυξιακό χαρακτήρα της πόλης, να δούμε και ένα ποσοστό μεγαλύτερο του 5%».

Γιάννης Νόβας (επικεφαλής Λαϊκής Συσπείρωσης): «Το ενδιαφέρον είναι τι συζητάμε σήμερα σε σχέση με τα αυτά που είχαν γίνει στο παρελθόν. Η απόφαση ήταν να παραχωρηθεί ο τουριστικός λιμένας σε ιδιωτική εταιρεία. Η συντεταγμένη πολιτεία δίνει το λιμένα σε μία ιδιωτική εταιρεία.

Αν με ρωτήσετε γιατί θα πω να έχουμε συμμετοχή, δεν έχω απάντηση να δώσω. Θα κινηθώ από διαίσθηση ότι παρά το καλλικρατικό πλήγμα που δέχθηκε η αυτοδιοίκηση, στη συνείδησή μας έχει μείνει ο χαρακτήρας του Δήμου που γνωρίζαμε και δεν πρέπει να παραδώσουμε εντελώς τον τουριστικό λιμένα Πρέβεζας σε ιδιωτική εταιρεία. Να καταλάβουμε την πολιτική φυσιογνωμία των πραγμάτων. Ξεπουλιούνται τα πάντα».

Κλάπας: «Διατηρώ όλες τις επιφυλάξεις για τη διαδικασία που έχει προχωρήσει το θέμα του τουριστικού λιμένα. Δεν είναι αυτό το θέμα μας σήμερα. Όσο αυτό το θέμα προχωράει, τόσο ενισχύονται οι πεποιθήσεις μου ότι αυτά τα θέματα θέλουν συζήτηση. Χωρίς αυτό να σημαίνει πως δε θέλουμε τουριστικό λιμένα. Θα μπορούσε να πάει με άλλο χαρακτήρα, με τις αρχικές διαδικασίες που είχαν προβλεφθεί κ.ο.κ.

Νομίζω ότι πρέπει να συμπεριληφθεί στην απόφασή μας η διερεύνηση κάποιων θεμάτων.

1ον: Τι σημαίνει το 5% που μας έδωσαν κι αν αυτό μας αναγκάζει να βάζουμε συνεχώς χρήματα στις αυξήσεις μετοχικού κεφαλαίου. Χρειάζεται σοβαρή νομική διερεύνηση γιατί είναι ‘’σκοτεινά’’ αυτά τα θέματα. Να πω καλύτερα πολύπλοκα. Για να διασφαλιστεί ότι είμαστε υποχρεωμένοι.

2ον: Να διερευνηθεί –και είστε υποχρεωμένοι να το διερευνήσετε, όχι για να αποδώσουμε ευθύνες, αλλά επειδή εξαρτόμαστε από τις διαθέσεις της εταιρείας. Αν η εταιρεία πει ‘’δε δέχομαι’’, η απόφασή μας δεν έχει καμία αξία. Λέω ότι το αντίμετρο σε αυτό είναι να διερευνηθεί αν η εταιρεία τήρησε τις νόμιμες διαδικασίες στην αύξηση μετοχικού κεφαλαίου. Γνώριζε το Λιμενικό Ταμείο; Υπήρχε απόφασή του; Θα έπρεπε να τα ξέρουμε ήδη αυτά. Αν πάμε σε μία διαμάχη θέλουμε-δε θέλουμε θα πρέπει να έχουμε χαρτιά στα χέρια μας.

3ον: Με ανησυχεί ιδιαίτερα το θέμα των αυξήσεων μετοχικού κεφαλαίου. Είναι συνήθης πρακτική στις Α.Ε. –ο Λάζαρος (Πιπιλίδης) τα ξέρει καλύτερα- όταν θέλεις να βγάλεις απ’ έξω κάποιον, να τον εξαντλείς. Δεν ξέρω αν αξίζει τον κόπο να μπεις σε μία τέτοια διαδικασία. Αλλά δεν έχω την απάντηση ότι δεν αξίζει κιόλας. Είναι ένα δύσκολο θέμα. Θα πρέπει να είμαστε μέσα πιστεύω σε αυτή τη φάση.

Γι’ αυτή τη φάση, έχοντας όλες τις ενστάσεις, πιστεύω πως πρέπει να μείνουμε στο 5% αλλά το Δ.Σ. να φέρει στο δημοτικό συμβούλιο τις απαντήσεις στα θέματα αυτά.

Νομίζω ως δημοτικό συμβούλιο πως θα πρέπει να πάρουμε απόφαση να μην υπάρξει περαιτέρω ιδιωτικοποίηση του λιμανιού και δη του εμπορικού του χαρακτήρα. Στο δικό μου το μυαλό το ένα πάει με το άλλο».

Παππάς: «Συμφωνώ απόλυτα με αυτά που είπαν οι κ.κ. Κλάπας και Καλλίνικος. Θα ψηφίσω την αύξηση μετοχικού κεφαλαίου. Το να παίρνεις μερίδιο κερδών στην επιχείρηση είναι θετικό, αλλά να σημειώσω πως δεν υπήρχαν χαρτιά πως κάποιος πρέπει να πάει στην αύξηση. Ζητήσαμε αντίγραφο, δεν πήραμε. Να διερευνηθεί αυτό το κομμάτι.

Επίσης να δούμε πως κατέληξε το ποσοστό στο 0,26%. Νομίζω ότι το 5% ακολουθεί πάντα σαν bonus. Να το ερευνήσουμε αυτό. Ψηφίζω την αύξηση».

Νίτσας: «Θα έπρεπε να την είχαν οι νομικοί την ξεκάθαρη άποψη. Κύριε Δήμαρχε γνωρίζατε από την πρώτη σας θητεία ότι ο τουριστικός λιμένας Πρέβεζας ήταν ένα μείζον ζήτημα για την κοινωνία της Πρέβεζας. Θα έπρεπε να παρακολουθήσετε από κοντά το θέμα. Ακόμη κι όταν ήρθε το Λιμενικό Ταμείο στο Δήμο, ως ΔΛΤ το 2013, φτάσαμε το 2016 να διαπιστώσουμε τι συμβαίνει. Προσέξτε πως παρακολουθούσαμε ένα τόσο σημαντικό έργο… Επί τρία χρόνια δε γνωρίζαμε καν πόσες μετοχές έχουμε. Θα έπρεπε να φτάσουμε εδώ γι’ αυτή τη διαπίστωση; Είναι λογικό να έχουμε το 5%, να έχουμε τα όποια έσοδα, αλλά όταν υπάρχουν τόσα ερωτήματα θα ψηφίσω ΠΑΡΩΝ».

Γιώργος Παπαδιώτης (δημοτικός σύμβουλος Δημοτικής Ριζοσπαστικής Συνεργασίας): «Θέλω να πω ότι υπάρχουν έντονοι προβληματισμοί σε τέτοια θέματα. Είναι θετική η ψήφος μας, αλλά πέρα από τα όποια κέρδη, αν κάποιος θα έπρεπε να είναι μέτοχος του τουριστικού λιμένα, πρέπει να είναι το ΔΛΤ πάνω από όλους. Ψηφίζουμε θετικά».

Λάζαρος Πιπιλίδης (Αντιδήμαρχος Οικονομικών): «Υπήρχαν αρκετές ερωτήσεις φοροτεχνικού τύπου. Θα συμφωνήσω στο πολιτικό σκέλος της συμμετοχής στην εταιρεία. Ο νόμος προβλέπει ξεκάθαρα να υπάρχουν συγκεκριμένες διαδικασίες. Μου ζητήθηκε να δω τι συμβαίνει. Είναι όλα στη δημοσιότητα τα ΦΕΚ. Κι εγώ διάβασα τις αυξήσεις. Αν δε τηρήθηκε η διαδικασία, κακώς δε τηρήθηκε. Εφόσον υπάρχει απόφαση γενικής συνέλευσης, ο νόμος προβλέπει, μετά τα πρώτα τρία χρόνια για την αύξηση μετοχικού κεφαλαίου. Μετά καλεί τα μέλη που συμμετείχαν να συμμετέχουν με το ποσοστό που κατείχαν το διάστημα εκείνο. Θα πρέπει να τελειώνει αυτή η ιστορία. Και να προσέχουμε λιγάκι από ‘δω και πέρα που είναι στην ευθύνη του Δημοτικού Λιμενικού Ταμείου».

Χρήστος Μπαϊλης (Δήμαρχος Πρέβεζας): «Είναι λογικά τα ερωτήματα που βάλατε. Εμείς ως ΔΛΤ αναλάβαμε το δεύτερο εξάμηνο του 2013. Όταν αναλάβαμε είδαμε κάποιους φακέλους εκεί και ούτε έναν υπάλληλο. Αυτή είναι η πραγματικότητα. Έχει μπει το νερό στο… αυλάκι. Το έργο αυτό το θεωρώ αναπτυξιακό και συμβάλλει στην ποιοτική αναβάθμιση του θαλάσσιου τουρισμού. Δεν μπορεί κύριοι συνάδελφοι σήμερα να μιλάμε για θαλάσσιο τουρισμό και να μην έχουμε Μαρίνα, ενώ η Λευκάδα πάει για τη δεύτερη. Γνωρίζαμε ότι είχαμε 5%. Νομίζω ότι πρέπει να συμμετέχουμε, αλλά σύννομα, νόμιμα».

 

 

  1. ΡΟΗ-ΕΙΔΗΣΕΩΝ
  2. ΔΗΜΟΦΙΛΕΣΤΕΡΑ

title1 -- Διαβάστε επίσης... --

Πολιτική

02 Μαϊος 2024
Στην Πρέβεζα αναμένεται να βρεθεί την Τρίτη 7 Μαΐου ο Πρόεδρος του ΣΥΡΙΖΑ Στέφανος Κασσελάκης. Σύμφωνα με πληροφορίες ο Πρόεδρος του ΣΥΡΙΖΑ θα επισκεφτεί την Πάργα, το Νοσοκομείο της Πρέβεζας
30 Απριλίου 2024
Πραγματοποιήθηκε το μεσημέρι της Δευτέρας ειδική συνεδρίαση λογοδοσίας του Δημάρχου στο δημοτικό συμβούλιο Πρέβεζας, η οποία ως διαδικασία ...
30 Απριλίου 2024
Συνέντευξη Τύπου, όπου παρουσιάστηκαν οι 42 υποψήφιοι Ευρωβουλευτές της στην εκλογική “μάχη” της 9ης Ιουνίου, παραχώρησε στην αίθουσα εκδηλώσεων του ...
27 Απριλίου 2024
Σφοδρή κριτική στον πρωθυπουργό και την κυβέρνηση της Νέας Δημοκρατίας άσκησε ο Πρόεδρος του ΠΑΣΟΚ-ΚΙΝΑΛ Νίκος Ανδρουλάκης από την Πρέβεζα, ...
24 Απριλίου 2024
Στην Πρέβεζα θα βρεθεί την Παρασκευή ο πρόεδρος του ΠΑΣΟΚ-ΚΙΝΑΛ Νίκος Ανδρουλάκης. Σύμφωνα με την πρόσκληση της Νομαρχιακής Επιτροπής Πρέβεζας, ...

Αθλητισμός

23 Απριλίου 2024
Την 3η θέση στα 400 μέτρα εμπόδια κατέκτησε η Κυριακή Τσαούση στους Πανελλήνιους Σχολικούς Αγώνες Κλασσικού Αθλητισμού ΓΕ.Λ. – ΕΠΑ.Λ. Ελλάδας – Κύπρου 2024. Η αθλήτρια του Δημήτρη Γεωργοπέτρη
22 Απριλίου 2024
Στα πλαίσια του διασυλλογικού πρωταθλήματος Κ16, που έγινε στα Γιάννενα τις 20/4/24 η Χαρά Γέρου σημείωσε τη 5η καλύτερη επίδοση της τελευταίας ...
15 Απριλίου 2024
Ο Σύνδεσμος Προπονητών Ποδοσφαίρου Πρέβεζας-Λευκάδας απέστειλε την παρακάτω συγχαρητήρια ανακοίνωση: Θερμά συγχαρητήρια !!!!στους συλλόγους ...
12 Απριλίου 2024
Στο δημοτικό στάδιο “Αθανασία Τσουμελέκα” θα πραγματοποιηθεί την Κυριακή 21 Απριλίου ο τελικός του Κυπέλλου ΕΠΣ Πρέβεζας-Λευκάδας ανάμεσα στον Ερμή ...
03 Απριλίου 2024
Από την Οργανωτική Επιτροπή Σχολικών Αθλητικών Δραστηριοτήτων(Ο.Ε.Σ.Α.Δ.) Πρέβεζας, ανακοινώνεται ότι στα πλαίσια των Πανελλήνιων Αγώνων ΓΕ.Λ. & ...

Πολιτισμός

25 Απριλίου 2024
  Κρατήσεις στο : 2682089789, 6909963253 ή με μήνυμα στην σελίδα του Diem στο Instagram και στο Facebook!
25 Απριλίου 2024
Επιστημονική Ημερίδα με θέμα «Η Πρέβεζα στα Οθωμανικά αρχεία», συνδιοργανώνει το Ίδρυμα Ακτία Νικόπολις και η Περιφερειακή Ενότητα Πρέβεζας την ...
24 Απριλίου 2024
Ο Δήμος Πρέβεζας διοργανώνει Εκδήλωση για τον Εορτασμό της Παγκόσμια Ημέρα Χορού το Σάββατο 27 Απριλίου 2024 και ώρα 18:30 π.μ στην Πλατεία ...
25 Απριλίου 2024
  Κρατήσεις στο : 2682089789, 6909963253 ή με μήνυμα στην σελίδα του Diem στο Instagram και στο Facebook!

Στήλες

06 Ιουλίου 2012
Αραβικές δυνάμεις υπό τον Λόρενς της Αραβίας και τον βεδουίνο Αούντα Ιμπού Ταγί καταλαμβάνουν το λιμάνι της Άκαμπα από τους Οθωμανούς Τούρκους στις 6 Ιουλίου 1917, κατά τη διάρκεια της αραβικής
26 Ιουνίου 2012
Η ομοσπονδιακή κυβέρνηση της Γιουγκοσλαβίας απορρίπτει τις διακηρύξεις ανεξαρτησίας της Σλοβενίας και της Κροατίας. Αρχίζει ο Πόλεμος των Δέκα ...
21 Ιουνίου 2012
Σκάνδαλο της Κτηματικής Τράπεζας της Ελλάδας ξεσπά στις ΗΠΑ, με συλλήψεις σε διάφορες πόλεις της Αμερικής, για παράνομες καταθέσεις 700 εκατομμυρίων ...
19 Ιουνίου 2012
Οι Έλληνες συντρίβουν τους Βούλγαρους στη μάχη Κιλκίς - Λαχανά, κατά τη διάρκεια του Β' Βαλκανικού Πολέμου, στις 19 Ιουνίου 1913. Η μάχη ξεκίνησε ...
16 Ιουνίου 2012
Παρουσία στενών συγγενών, λίγων φίλων και εκπροσώπων των πολιτικών κομμάτων, χωρίς επικήδειους λόγους, κηδεύτηκε στο νεκροταφείο Παιανίας στις 16 ...