Νέο κύκλο εύλογων ερωτημάτων έρχεται να προκαλέσει για το ίδιο ζήτημα η απόφαση που έλαβε στις 11 Μαρτίου ο κ. Γεωργάκος, στην οποία αναφέρεται το εξής:
Από το συγκεκριμένο έγγραφο προκύπτει ότι η σύμβαση με την ιδιωτική εταιρεία για τη «Σύνταξη και Επικαιροποίηση φακέλου για την αδειοδότηση Υδατοδρομίου» με κόστος για το ΔΛΤ Πρέβεζας 24.800 ευρώ, έχει ήδη υπογραφεί στις 11 Ιανουαρίου 2021.
Το ΔΛΤ Πρέβεζας δίνει δίμηνη παράταση έως τις 15 Μαΐου για τα παραδοτέα, κάτι που σημαίνει ότι το έργο θα είχε υλοποιηθεί και παραδοθεί έως τις 15 Μαρτίου, σε ένα χρονικό διάστημα δύο μηνών.
Τα ερωτήματα λοιπόν παραμένουν;
-Για την ίδια υπηρεσία το Δημοτικό Λιμενικό Ταμείο είχε ήδη κάνει ανάθεση 10.500 ευρώ. Είχε παρουσιαστεί μάλιστα και το παραδοτέο στα μέλη του τότε Δ.Σ. του Δημοτικού Λιμενικού Ταμείου. Βρήκε ή δεν βρήκε στα “συρτάρια” του ανάλογη μελέτη ο κ. Γεωργάκος; Αν δε βρήκε μπορεί να καταγγείλει δημόσια την προηγούμενη αρχή. Αν βρήκε γιατί προχώρησε σε ανάθεση με ίδιο αντικείμενο;
-Αν βρήκε μελέτη και παραδοτέα η νέα διοίκηση, είναι ή δεν είναι υπερβολικό ένα κόστος της τάξεως των 24.800 ευρώ, ένα ποσό δηλαδή στα όρια της απευθείας ανάθεσης, για μία επικαιροποίηση που χρειάζεται μερικές εβδομάδες μόνο; Κι αν δεν βρήκε πως κοστολογείται το έργο στα διπλάσια χρήματα;
Σε κάθε περίπτωση φαίνεται πως η πολιτική αντιπαράθεση για το θέμα του υδατοδρομίου θα έχει και συνέχεια...