“Είχε γίνει μία αρχική προμελέτη και σύμφωνα με τον καινούριο νόμο ήθελε μία ολοκληρωμένη μελέτη. Η εταιρεία που το ανέλαβε έχει παραδώσει τη μελέτη. Υπάρχουν και τα αντίστοιχα σχέδια του υδατοδρομίου.
Η θέση του υδατοδρομίου σε σχέση με το Master Plan υπήρχε μία πρόταση να γίνει προς τον ανατολικό προβλήτα στη γωνία. Τροποποιήθηκε αυτή, έχει περαστεί στην τροποποίηση του Master Plan και μπαίνει δίπλα στο Λούνα Παρκ”, είπε ο κ. Γεωργάκος.
Ο ανεξάρτητος δημοτικός σύμβουλος Δημήτρης Καραμανίδης, ο οποίος παρέστη ως παρατηρητής στο συμβούλιο, ρώτησε: “Καλύπτει την απόσταση των 200 μέτρων από την ακτή; Ή θα απομονώσουμε την παραλία;”, με τον Δήμαρχο να απαντάει “...όπως έχει μελετηθεί”.
Στη συνέχεια ο κ. Γεωργάκος ανέφερε τους δύο τρόπους που μπορεί να λειτουργήσει η συγκεκριμένη δομή. Είτε το ΔΛΤ Πρέβεζας θα απευθυνθεί σε εταιρεία με υδροπλάνα και να αναλάβει αυτή τη διαχείριση είτε μπορεί το ΔΛΤ να προχωρήσει μόνο του με αίτημα στη Διεύθυνση Μεταφορών του Υπουργείου για να εξασφαλίσει τη χορήγηση άδειας ίδρυσης και να προχωρήσει στη συνέχεια στο πως θα γίνει η διαχείριση. “Απαιτείται και περιβαλλοντική μελέτη. Πρέπει να κατατεθεί και αυτή, είναι κάτι που μπορούμε να το κάνουμε για τη μεγαλύτερη τουριστική ανάπτυξη”, είπε ο κ. Γεωργάκος.
Αξίζει πάντως να σημειωθεί πως το ισχύον Master Plan και όχι αυτό που ΘΑ εγκριθεί (δείτε ΕΔΩ το ρεπορτάζ του atpreveza.gr) δεν προέβλεπε χωροθέτηση του υδατοδρομίου σε εκείνη τη θέση.
Οπότε ο Δήμαρχος και Πρόεδρος του ΔΛΤ Πρέβεζας παίρνει “επάνω του” το θέμα με κάπως αυθαίρετο τρόπο, καθώς δεν έχει εγκριθεί η τροποποίηση του Master Plan.